Служебната власт вижда БДЖ в "изключително тревожно и трагично" състояние

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (53)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на The Polite Moose
    The Polite Moose
    Рейтинг: 8 Любопитно

    Служебната власт вижда БДЖ в "изключително тревожно и трагично" състояние
    ****
    След управлението на Събев, какво друго ?

    Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬
  2. 2 Профил на taratanki СУПЕР
    taratanki
    Рейтинг: 891 Неутрално

    До коментар [#1] от "The Polite Moose":

    След дългото, безхаберно управление на Бойко какво да е?

  3. 3 Профил на Paco
    Paco
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Е нали Еконта го беше оправил

  4. 4 Профил на atmanpg
    atmanpg
    Рейтинг: 984 Неутрално

    Няма да се плашите!
    Последният министър на транспорта ни обеща, че ще изкара БДЖ на печалба.

  5. 5 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Влаковете закъсняват среднодневно между 1000 и 1800 минути, това какво значи, че японският транспортен министър трябва да си направи сепуко ли?

  6. 6 Профил на dwr30648311
    dwr30648311
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Държавна инвестиция единствено за инфраструктура.
    Локомотива, вагоните и мениджмънта частен.
    Така май го правят отличниците ;)

  7. 7 Профил на Sion
    Sion
    Рейтинг: 52 Весело

    Нема се пУашите..Дедо Еконтий рече , че е на печалба..Малко го изобличиха в лъжа с реалните данни , а не счетоводни врътки, ма те променкаджиите са такива..Менкат се през ден..

    Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!
  8. 8 Профил на oka00919299
    oka00919299
    Рейтинг: 8 Неутрално

    За БДЖ незнам , но самата служебна власт е в отчайващо лошо състояние !!

  9. 9 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1205 Весело

    До коментар [#1] от "The Polite Moose":

    Събев инвестира няколко стотин хиляди, за да кешира няколко десетки милиона - и то само за седем месеца !
    Евалла на Еконтий !

    [email protected]
  10. 10 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1205 Весело

    До коментар [#4] от "atmanpg":

    Аз още си чакам трите моста, двата тунела - БДЖ-то с триста км/ч и летища в Русе и в Горна ?!:)

    [email protected]
  11. 11 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 803 Неутрално

    лъжи, които са написани
    от севдалина арнаудова и с
    разпространени по министерствата
    от хора на румен радев.
    бджто беше съсипано от герб
    с предизвестени поръчки на близки фирми,
    които се отчитаха на бойко борисов.
    аз казвам, че служебното правителство
    лъже като за световно за да подкопае ПП на изборите,
    щото са се насрале от страх, че нема да има лапанеи
    и лизане на путин.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  12. 12 Профил на pariah
    pariah
    Рейтинг: 714 Неутрално

    Всяко следващо правителство вижда едно и също в БДЖ, с градация - ВСЕ ПО-ЗЛЕ.
    Абе кажете - нямаме пари и воля да реформираме това предприятие, даваме го на частници и ПРИКЛЮЧЕТЕ, Нещастници!!!
    Да, знам много добре, че железниците са структура, която трябва да бъде в държавни ръце заради значението й по време на бедствия, кризи и войни, но нима ще може да се ползва като такава в подобни ситуации, ако погине окончателно след 5-10 години?!?!

    - A witty saying proves nothing. Voltaire
  13. 13 Профил на ck2013
    ck2013
    Рейтинг: 756 Неутрално

    Тези трябваше да минат през контролен преглед преди да ги назначат. Все им се привиждат неща които не съществуват. Очаквам утре да излезе някои и да каже, че е видял извън земни. Тъкмо БДЖ излезе на печалба от както съществува и то 2-3 месеца и този видя трагично състояние.
    Очевидно превратаджиите не осигуряват нормални условия за провеждане не изборите, тези внушения са в полза на рубладжийските партии герб-дпс-възраждане-янев ...

    “I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise Pascal
  14. 14 Профил на Един препатил
    Един препатил
    Рейтинг: 1144 Неутрално

    Тези с много нежни души, бе. Бойко Борисов си гледа БДЖ-то в това състояние 12 години и окото му не мигна.

  15. 15 Профил на petrow1973
    petrow1973
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "На база на тази констатация съм разпоредил на управляващите, в лицето на управителния съвет и генералния директор на БДЖ, да се предприемат незабавни мерки.... отбеляза Папукчийски.
    Най-добре да им смени работното място във вагон и то близо до тоалетната:) и бързо-бързо ще "предприемат незабавни мерки"

    За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)
  16. 16 Профил на kamenof
    kamenof
    Рейтинг: 506 Любопитно

    До коментар [#4] от "atmanpg":Аз още си чакам трите моста, двата тунела - БДЖ-то с триста км/ч и летища в Русе и в Горна ?!:)
    —цитат от коментар 10 на karabastun


    За 6 месеца коалиция от 4 партии, българска космическа програма с кацнал на луната македонец не чакаш ли?
    Щото аз още чакам АМ Хемус /примерно/, че тиквата не се накраде 12 години.

  17. 17 Профил на rumen_g СУПЕР
    rumen_g
    Рейтинг: 1717 Неутрално

    Влаковете ни закъснявали... Какво се тюхкате..
    Кажете конгратюлейшън на Тиквата, че все още пристигат.

  18. 18 Профил на
    *****
    Неутрално

    На ОПГ "Еконта" им бил виновен - те крадат, рушат и влачат 12 години, той за пет месеца защо не възродил компанията :) Тези лакеи на г-н Тиква са наистина мисловен феномен :)

  19. 19 Профил на Miroslav Hristov
    Miroslav Hristov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Че то има ли нещо в държавата, което не са съсипали ПП?

  20. 20 Профил на Arzu Rosenova
    Arzu Rosenova
    Рейтинг: 8 Неутрално
  21. 21 Профил на val1320
    val1320
    Рейтинг: 480 Неутрално

    За последен път ползвах БДЖ през 1991 г.-не знам кога ще бъде следващият път....ако го има,де.

  22. 22 Профил на Arzu Rosenova
    Arzu Rosenova
    Рейтинг: 8 Неутрално
  23. 23 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 187 Весело

    Ако вярвяма на служебните, най- добре е да закриваме държавата и да ставаме Руска автономна република.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  24. 24 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 672 Неутрално

    от 13- 14 години не бях пътувал с влак. Наложи ми се през изминалата седмица да пътувам. Когато купувах билета видях на разписанието, че влакът от Варна е с 40 мин. закъснение. Влакът, с който аз пътувах беше с 50 мин. закъснение. Не се качих от началната гара, хората които пътуваха и не подозираха, че има закъснение /такова/. Пътници разказаха, че са се прекачили и с предишния им влак са ги накарали да слязат, защото влакът не можел да вземе височина /или завой не разбрах/, пътували са с друг влак и после са ги върнали в първия. Мизерията е невероятна. Седалките са клеясали от мръсотията. Само като погледнеш ти изва да се миеш и къпеш с часове. Същевременно запазеното място е само 0.50 лв. В купето имаше и други пътници, които не бяха пътували с десетилетия. Не вярвам пак да се качат скоро. Крало се е не година - две, а десетилетия. И то много

  25. 25 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3611 Разстроено

    За последен път пътувах с БДЖ през 1998 година. Локомотивът се развали, дошлият да помага свърши нафтата. повече не съм си го причинявал.
    Възприемам като романтици тези, които ходят да се возят на теснолинейката. С кола Хасково - Разлог е три часа и половина, с влакчето само от Септември - 5 часа.

    Еретик
  26. 26 Профил на Korpik СУПЕР
    Korpik
    Рейтинг: 330 Неутрално

    Туй времето за нищо го нямате, средно дневно 1800 на колко влака ?, на 1 ? то сие направо машина на времето,кажи направо средно годишно ,че цифрата да изглежда хептен грандиозна. Ако вземем средно закъсненията на градския транспорт да не се окаже, че той хич не се движи във времето и пространството. Аз хич не моа да смятам, ама някои хора смятат пълни глупости.

    Неграмотен съм...,.за тая раота ., обвинявам само себе си ..,..,и най-вече комунизъма .... .- - .
  27. 27 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 976 Любопитно

    А ве бокулизачите, дедо Еконтий прибара ли Пощите?

    Щото повече от месец ревахте, че щял да ги прибара?

    Или забравихте?

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  28. 28 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Любопитно

    До коментар [#2] от "taratanki":

    Ама нали А-Отбор,Еконтий?!

  29. 29 Профил на Miroslav Hristov
    Miroslav Hristov
    Рейтинг: 229 Неутрално



    Те и кирчо и кокорчо се хвалиха, че държавата ни е в цветущо състояние, но излезе че сме вече с 11 милиарда на минус и ни заплашва даже свръхдефицид.

  30. 30 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1205 Неутрално

    До коментар [#25] от "Костадин Иванов":

    Тази година пътувах няколко пъти с влак.
    Никакви проблеми!
    Варна- София 22 лева , пълен билет - с намалението 11 лева !
    Празни купета, спокойствие и никакви закъснения.

    [email protected]
  31. 31 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 678 Неутрално

    Трява да се закрият поне 30% от ж.п. линиите!

  32. 32 Профил на Miroslav Hristov
    Miroslav Hristov
    Рейтинг: 229 Неутрално

    А ве бокулизачите, дедо Еконтий прибара ли Пощите?Щото повече от месец ревахте, че щял да ги прибара?Или забравихте?
    —цитат от коментар 27 на b_52_strato


    За каво му са след като ги съсипа?

  33. 33 Профил на Martin Ivanov
    Martin Ivanov
    Рейтинг: 1052 Неутрално

    Даже и марсианците не биха пътували с родното БДЖ при такава покъртителна хигиена Не ремонт на вагони, а нови трябват, Тези са под всякаква критика, даже и все още считаните за нови мотриси на Сименс. Малоумните драскачи още повече са ги окепазили. Те поне да рисуваха шедьоври да ги признаеш, но не би.

  34. 34 Профил на mesambria
    mesambria
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Тази компания отдавна трябваше да бъде приватизирана!

  35. 35 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    И естествено виновните са управляващите през последните 6 месеца. Идиоти!

  36. 36 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1659 Неутрално

    Ще купим локомотиви от рашата. Ще има спешъл отстъпка с 300% надценка к'вото и да значи това.... аххахаха

  37. 37 Профил на anonymous
    anonymous
    Рейтинг: 423 Неутрално

    Цялата концепция с пътническите влакове в България е абсолютно сбъркана. Последните пъти като съм се возил преди години все едно бях в ГТ - само ученици, пенсионери и малцинствени групи. А всъщност влаковете в Европа са скъп транспорт, който обаче се отплаща с несравним спрямо автобусите комфорт, скорост и безопастност. Отделно, че там гарите са в центъра на града, а не в покрайнините като тук. Билетите също онлайн се закупуват и ти правят отстъпки, ако си го направил рано. Абе, умрела работа. Всичко в тая държава е с главата надолу.

  38. 38 Профил на Храбър
    Храбър
    Рейтинг: 1391 Неутрално

    Служебната власт да престане да се "тревожи" за щяло и нещяло.
    Особено за неща, които не и влизат в задълженията.
    За старци, които са на прага между живота и смъртта, тревогата е много вредна.

    "Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"
  39. 39 Профил на vspassov
    vspassov
    Рейтинг: 126 Неутрално

    Тези от служебното правителство май за първи път са се качили на български влак. Искам да им кажа на тези парвенюта, че още през 2004г. на гарата в Букурещ едно английско семейство не искаше да се качи в българския вагон след като видя тоалетната. Жената каза на съпруга си, че няма да пътува в този вагон, който беше първа класа.
    Нека милия транспортен министър нека да каже кой е управлявал от 2004г до края на 2021г. и какво са направили министрите на транспорта за БДЖ в този период. Когато се намери един човек, който да поръча нови влакове, включително и двуетажни (както е в Европа) те побързаха да го махнат. Ами как иначе ще трупат печалби автомобилните превозвачи у нас?!?!?!

  40. 40 Профил на carmello
    carmello
    Рейтинг: 846 Неутрално

    влаковете навсякъде освен в Япония закъсняват, в Англия са пропищели яко, а билет Лондон - Манчестър е 100 паунда, въпросът е как да имаме модерен жп транспорт, като той е супер скъп навсякъде, а у нас е социална услуга с билети по 2-3-5 лева, като редовните ползватели са с 50% отстъпка

    как точно да направим от нищо нещо?!?

  41. 41 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#1] от "The Polite Moose":

    +++++++++++++++++++

  42. 42 Профил на geometar
    geometar
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#10] от "karabastun":

    Във Русе чакат мост, ферибот, магистрала и разбира се ледоразбивача! Ама няма.

  43. 43 Профил на anonymous
    anonymous
    Рейтинг: 423 Неутрално

    билет Лондон - Манчестър е 100 паунда, въпросът е как да имаме модерен жп транспорт, като той е супер скъп навсякъде, а у нас е социална услуга с билети по 2-3-5 лева, като редовните ползватели са с 50% отстъпка как точно да направим от нищо нещо?!?
    —цитат от коментар 40 на carmello


    Бинго. Описа проблема по добре и от мен. Борба с автобусните превозвачи, повишаване на скоростта и оптимизиране на линиите, може би. От Варна то Бургас да се заобикаля през Карнобат е все едно от София до Пловдив да се минава през Ботевград.

  44. 44 Профил на de val
    de val
    Рейтинг: 8 Неутрално

    БДЖ се краде неистово от 30 години. Помня за продадени за скрап 40 ремонтирани вагона при БСП и още подобни изстъпления през годините. Имаше някакво подобрение при Николай Василев с новите Сименс влакове. Събев пусна поръчка за подмяна на пътническите вагони и локомотуви, но това ще се отрази - ако стане - след 2-3 години.
    Иначе пътувах скоро с БДЖ - добро отношение, очевидно бяха чистили, но вагоните са безкрайно остарели и амортизирани. Никой министър не може да оправи това за 2 или 6 месеца.

  45. 45 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1037 Неутрално

    До коментар [#39] от "vspassov":

    Направо им го напиши. Троловете мобилизирани срещу ПП не разбират от намеци.

    "В плана за възстановяване е записано, че с европари ще се купят 35 едноетажни и 7 двуетажни електрически мотриси за 160 км/ч за крайградски превози. 20 влака за скорост от 200 км/ч ще са за основните направления в страната. Ще се обяви и поръчка за 18 електрически акумулаторни маневрени локомотиви.
    1,022 млрд. лв. е инвестицията в нови влакове, по плана за възстановяване е 665,98 млн. лв., останалите 355,82 млн. са съфинансиране. Срокът за изпълнение е 2022-2026 г.
    Събев поясни пред депутатите, че бенефициент на европейските пари е министерството на транспорта. Компанията, която спечели поръчката за нов договор за обществена услуги ще получи влаковете, но за ползване, те си остават държавна собственост. Тя ще поеме и ангажимент за обслужването и сервиза им. "Надявам се това да е БДЖ", каза той и продължи с темата за обединяването на пътнически, товарни превози и на холдинга в Национална компания БДЖ. В момента пътническият превозвач не е в състояние да спечели договора, но затова се правели реформите."

  46. 46 Профил на snowbo
    snowbo
    Рейтинг: 13 Гневно

    Служебната власт вижда БДЖ в "изключително тревожно и трагично" състояние

    Ма, в какво състояние да бъде след управлението на ГЕРБ?! То има ли нещо, което да не е в изключително тревожно и трагично състояние след тая дългогодишна напаст!

    Да не би служебната власт да намеква, че за 7 месеца предишните управляващи са го направили вместо да посочи тези дето 12+ години са крали, крали, крали....

  47. 47 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 780 Неутрално

    Няма да се плашите!Последният министър на транспорта ни обеща, че ще изкара БДЖ на печалба.
    —цитат от коментар 4 на atmanpg


    Вие ако си мислите, че БДЖ може да бъде изведено на печалба за няколко месеца, трябва да сте много наивен. Отделно от това, такива предприятия имат социална функция и не се очаква от тях да са на печалба. Това, което е важно е, кражбите да бъдат силно редуцирани и да се избягват губещите дейности, които нямат социален ефект или той може да се реализира по друг начин, като например маршрутки за маршрути през населени места с едноцифрен брой население и други мерки, които трябва да се финансират по-скоро от социалното министерство съвместно с общините, а не БДЖ.

  48. 48 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3611 Весело

    До коментар [#30] от "karabastun":

    Щом ти харесва, давай с влака!

    Еретик
  49. 49 Профил на karabastun
    karabastun
    Рейтинг: 1205 Весело

    До коментар [#48] от "Костадин Иванов":

    Ми харесва ми - лягам, наспивам се .Както писах, купртата са празни - в целия вагон я има 10-тина човека, я не !
    Тръгвам в 22 от Варна и в 6,00 съм на Централна гара - а през нощта определено не обичам да шофирам :)

    [email protected]
  50. 50 Профил на danielv
    danielv
    Рейтинг: 933 Неутрално

    Всичко в БДЖ е в трагично състояние!

  51. 51 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Служебното власт няма легитимност за подмяна/смяна на политики! Основната й задача е да гарантира честни избори след месец! изключително тревожно и трагично е че няма информация какво се прави в тази посока!

  52. 52 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3611 Весело

    До коментар [#51] от "petrapetra":

    "Служебната власт няма легитимност за подмяна/смяна на политики! Основната й задача е да гарантира честни избори след месец! Изключително тревожно и трагично е, че няма информация какво се прави в тази посока!"
    ============
    Сменя се софтуерът на мадуровките.

    Еретик
  53. 53 Профил на ivi61
    ivi61
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А има ли изобщо договори за поддръжка ... ?
    То заводите за поддръжка, който бяха собственост на БДЖ
    се продадоха от мъдри и умни ръководтели на БДЖ.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #