За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
The Polite Moose
Рейтинг: 8 ЛюбопитноСлужебната власт вижда БДЖ в "изключително тревожно и трагично" състояние
Къро:"ПП и ДБ са моите хора, малко са малоумни, но вършат работа - ДБ #ВЪРНЕТЕПАРИТЕБЕ 🇷🇺🚢🚶🤬****
След управлението на Събев, какво друго ?
taratanki
Рейтинг: 891 НеутралноДо коментар [#1] от "The Polite Moose":
След дългото, безхаберно управление на Бойко какво да е?
Paco
Рейтинг: 8 НеутралноЕ нали Еконта го беше оправил
atmanpg
Рейтинг: 984 НеутралноНяма да се плашите!
Последният министър на транспорта ни обеща, че ще изкара БДЖ на печалба.
qqv391093118
Рейтинг: 780 НеутралноВлаковете закъсняват среднодневно между 1000 и 1800 минути, това какво значи, че японският транспортен министър трябва да си направи сепуко ли?
dwr30648311
Рейтинг: 8 НеутралноДържавна инвестиция единствено за инфраструктура.
Локомотива, вагоните и мениджмънта частен.
Така май го правят отличниците ;)
Sion
Рейтинг: 52 ВеселоНема се пУашите..Дедо Еконтий рече , че е на печалба..Малко го изобличиха в лъжа с реалните данни , а не счетоводни врътки, ма те променкаджиите са такива..Менкат се през ден..
Глупостта у някои е безмилостна като Съдбата!oka00919299
Рейтинг: 8 НеутралноЗа БДЖ незнам , но самата служебна власт е в отчайващо лошо състояние !!
karabastun
Рейтинг: 1205 ВеселоДо коментар [#1] от "The Polite Moose":
[email protected]Събев инвестира няколко стотин хиляди, за да кешира няколко десетки милиона - и то само за седем месеца !
Евалла на Еконтий !
karabastun
Рейтинг: 1205 ВеселоДо коментар [#4] от "atmanpg":
[email protected]Аз още си чакам трите моста, двата тунела - БДЖ-то с триста км/ч и летища в Русе и в Горна ?!:)
mihail_p
Рейтинг: 803 Неутралнолъжи, които са написани
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkот севдалина арнаудова и с
разпространени по министерствата
от хора на румен радев.
бджто беше съсипано от герб
с предизвестени поръчки на близки фирми,
които се отчитаха на бойко борисов.
аз казвам, че служебното правителство
лъже като за световно за да подкопае ПП на изборите,
щото са се насрале от страх, че нема да има лапанеи
и лизане на путин.
pariah
Рейтинг: 714 НеутралноВсяко следващо правителство вижда едно и също в БДЖ, с градация - ВСЕ ПО-ЗЛЕ.
- A witty saying proves nothing. VoltaireАбе кажете - нямаме пари и воля да реформираме това предприятие, даваме го на частници и ПРИКЛЮЧЕТЕ, Нещастници!!!
Да, знам много добре, че железниците са структура, която трябва да бъде в държавни ръце заради значението й по време на бедствия, кризи и войни, но нима ще може да се ползва като такава в подобни ситуации, ако погине окончателно след 5-10 години?!?!
ck2013
Рейтинг: 756 НеутралноТези трябваше да минат през контролен преглед преди да ги назначат. Все им се привиждат неща които не съществуват. Очаквам утре да излезе някои и да каже, че е видял извън земни. Тъкмо БДЖ излезе на печалба от както съществува и то 2-3 месеца и този видя трагично състояние.
“I am sorry for the length of my letter, but I had not the time to write a short one.” Blaise PascalОчевидно превратаджиите не осигуряват нормални условия за провеждане не изборите, тези внушения са в полза на рубладжийските партии герб-дпс-възраждане-янев ...
Един препатил
Рейтинг: 1144 НеутралноТези с много нежни души, бе. Бойко Борисов си гледа БДЖ-то в това състояние 12 години и окото му не мигна.
petrow1973
Рейтинг: 8 Неутрално"На база на тази констатация съм разпоредил на управляващите, в лицето на управителния съвет и генералния директор на БДЖ, да се предприемат незабавни мерки.... отбеляза Папукчийски.
За умрелите - или добро или нищо За живите - само критика или нищо няма да свършат:)Най-добре да им смени работното място във вагон и то близо до тоалетната:) и бързо-бързо ще "предприемат незабавни мерки"
kamenof
Рейтинг: 506 ЛюбопитноЗа 6 месеца коалиция от 4 партии, българска космическа програма с кацнал на луната македонец не чакаш ли?
Щото аз още чакам АМ Хемус /примерно/, че тиквата не се накраде 12 години.
rumen_g
Рейтинг: 1717 НеутралноВлаковете ни закъснявали... Какво се тюхкате..
Кажете конгратюлейшън на Тиквата, че все още пристигат.
*****
НеутралноНа ОПГ "Еконта" им бил виновен - те крадат, рушат и влачат 12 години, той за пет месеца защо не възродил компанията :) Тези лакеи на г-н Тиква са наистина мисловен феномен :)
Miroslav Hristov
Рейтинг: 229 НеутралноЧе то има ли нещо в държавата, което не са съсипали ПП?
Arzu Rosenova
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "The Polite Moose":
https://www.investor.bg/a/333-byudzhet-i-finansi/356960-bdzh-izleze-na-pechalba-za-parvi-pat-ot-10-godini-nasam
val1320
Рейтинг: 480 НеутралноЗа последен път ползвах БДЖ през 1991 г.-не знам кога ще бъде следващият път....ако го има,де.
Arzu Rosenova
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#7] от "Hristov":
https://www.investor.bg/a/333-byudzhet-i-finansi/356960-bdzh-izleze-na-pechalba-za-parvi-pat-ot-10-godini-nasam
kvasimodo
Рейтинг: 187 ВеселоАко вярвяма на служебните, най- добре е да закриваме държавата и да ставаме Руска автономна република.
"Което беше порок стана обичай" - Сенекаdaam
Рейтинг: 672 Неутралноот 13- 14 години не бях пътувал с влак. Наложи ми се през изминалата седмица да пътувам. Когато купувах билета видях на разписанието, че влакът от Варна е с 40 мин. закъснение. Влакът, с който аз пътувах беше с 50 мин. закъснение. Не се качих от началната гара, хората които пътуваха и не подозираха, че има закъснение /такова/. Пътници разказаха, че са се прекачили и с предишния им влак са ги накарали да слязат, защото влакът не можел да вземе височина /или завой не разбрах/, пътували са с друг влак и после са ги върнали в първия. Мизерията е невероятна. Седалките са клеясали от мръсотията. Само като погледнеш ти изва да се миеш и къпеш с часове. Същевременно запазеното място е само 0.50 лв. В купето имаше и други пътници, които не бяха пътували с десетилетия. Не вярвам пак да се качат скоро. Крало се е не година - две, а десетилетия. И то много
Костадин Иванов
Рейтинг: 3611 РазстроеноЗа последен път пътувах с БДЖ през 1998 година. Локомотивът се развали, дошлият да помага свърши нафтата. повече не съм си го причинявал.
ЕретикВъзприемам като романтици тези, които ходят да се возят на теснолинейката. С кола Хасково - Разлог е три часа и половина, с влакчето само от Септември - 5 часа.
Korpik
Рейтинг: 330 НеутралноТуй времето за нищо го нямате, средно дневно 1800 на колко влака ?, на 1 ? то сие направо машина на времето,кажи направо средно годишно ,че цифрата да изглежда хептен грандиозна. Ако вземем средно закъсненията на градския транспорт да не се окаже, че той хич не се движи във времето и пространството. Аз хич не моа да смятам, ама някои хора смятат пълни глупости.
Неграмотен съм...,.за тая раота ., обвинявам само себе си ..,..,и най-вече комунизъма .... .- - .b_52_strato
Рейтинг: 976 ЛюбопитноА ве бокулизачите, дедо Еконтий прибара ли Пощите?
Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!Щото повече от месец ревахте, че щял да ги прибара?
Или забравихте?
*****
ЛюбопитноДо коментар [#2] от "taratanki":
Ама нали А-Отбор,Еконтий?!
Miroslav Hristov
Рейтинг: 229 НеутралноТе и кирчо и кокорчо се хвалиха, че държавата ни е в цветущо състояние, но излезе че сме вече с 11 милиарда на минус и ни заплашва даже свръхдефицид.
karabastun
Рейтинг: 1205 НеутралноДо коментар [#25] от "Костадин Иванов":
[email protected]Тази година пътувах няколко пъти с влак.
Никакви проблеми!
Варна- София 22 лева , пълен билет - с намалението 11 лева !
Празни купета, спокойствие и никакви закъснения.
silverman
Рейтинг: 678 НеутралноТрява да се закрият поне 30% от ж.п. линиите!
Miroslav Hristov
Рейтинг: 229 НеутралноЗа каво му са след като ги съсипа?
Martin Ivanov
Рейтинг: 1052 НеутралноДаже и марсианците не биха пътували с родното БДЖ при такава покъртителна хигиена Не ремонт на вагони, а нови трябват, Тези са под всякаква критика, даже и все още считаните за нови мотриси на Сименс. Малоумните драскачи още повече са ги окепазили. Те поне да рисуваха шедьоври да ги признаеш, но не би.
mesambria
Рейтинг: 229 НеутралноТази компания отдавна трябваше да бъде приватизирана!
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноИ естествено виновните са управляващите през последните 6 месеца. Идиоти!
Хи-хи
Рейтинг: 1659 НеутралноЩе купим локомотиви от рашата. Ще има спешъл отстъпка с 300% надценка к'вото и да значи това.... аххахаха
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноЦялата концепция с пътническите влакове в България е абсолютно сбъркана. Последните пъти като съм се возил преди години все едно бях в ГТ - само ученици, пенсионери и малцинствени групи. А всъщност влаковете в Европа са скъп транспорт, който обаче се отплаща с несравним спрямо автобусите комфорт, скорост и безопастност. Отделно, че там гарите са в центъра на града, а не в покрайнините като тук. Билетите също онлайн се закупуват и ти правят отстъпки, ако си го направил рано. Абе, умрела работа. Всичко в тая държава е с главата надолу.
Храбър
Рейтинг: 1391 НеутралноСлужебната власт да престане да се "тревожи" за щяло и нещяло.
"Безнаказаността на похищенията и произволното разполагане с притежанията на повалените стари имуществени прослойки след 9-ти септември има като пряко следствие създадената и поддържана политическа обстановка за корупция"Особено за неща, които не и влизат в задълженията.
За старци, които са на прага между живота и смъртта, тревогата е много вредна.
vspassov
Рейтинг: 126 НеутралноТези от служебното правителство май за първи път са се качили на български влак. Искам да им кажа на тези парвенюта, че още през 2004г. на гарата в Букурещ едно английско семейство не искаше да се качи в българския вагон след като видя тоалетната. Жената каза на съпруга си, че няма да пътува в този вагон, който беше първа класа.
Нека милия транспортен министър нека да каже кой е управлявал от 2004г до края на 2021г. и какво са направили министрите на транспорта за БДЖ в този период. Когато се намери един човек, който да поръча нови влакове, включително и двуетажни (както е в Европа) те побързаха да го махнат. Ами как иначе ще трупат печалби автомобилните превозвачи у нас?!?!?!
carmello
Рейтинг: 846 Неутралновлаковете навсякъде освен в Япония закъсняват, в Англия са пропищели яко, а билет Лондон - Манчестър е 100 паунда, въпросът е как да имаме модерен жп транспорт, като той е супер скъп навсякъде, а у нас е социална услуга с билети по 2-3-5 лева, като редовните ползватели са с 50% отстъпка
как точно да направим от нищо нещо?!?
geometar
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#1] от "The Polite Moose":
+++++++++++++++++++
geometar
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#10] от "karabastun":
Във Русе чакат мост, ферибот, магистрала и разбира се ледоразбивача! Ама няма.
anonymous
Рейтинг: 423 НеутралноБинго. Описа проблема по добре и от мен. Борба с автобусните превозвачи, повишаване на скоростта и оптимизиране на линиите, може би. От Варна то Бургас да се заобикаля през Карнобат е все едно от София до Пловдив да се минава през Ботевград.
de val
Рейтинг: 8 НеутралноБДЖ се краде неистово от 30 години. Помня за продадени за скрап 40 ремонтирани вагона при БСП и още подобни изстъпления през годините. Имаше някакво подобрение при Николай Василев с новите Сименс влакове. Събев пусна поръчка за подмяна на пътническите вагони и локомотуви, но това ще се отрази - ако стане - след 2-3 години.
Иначе пътувах скоро с БДЖ - добро отношение, очевидно бяха чистили, но вагоните са безкрайно остарели и амортизирани. Никой министър не може да оправи това за 2 или 6 месеца.
dorn
Рейтинг: 1037 НеутралноДо коментар [#39] от "vspassov":
Направо им го напиши. Троловете мобилизирани срещу ПП не разбират от намеци.
"В плана за възстановяване е записано, че с европари ще се купят 35 едноетажни и 7 двуетажни електрически мотриси за 160 км/ч за крайградски превози. 20 влака за скорост от 200 км/ч ще са за основните направления в страната. Ще се обяви и поръчка за 18 електрически акумулаторни маневрени локомотиви.
1,022 млрд. лв. е инвестицията в нови влакове, по плана за възстановяване е 665,98 млн. лв., останалите 355,82 млн. са съфинансиране. Срокът за изпълнение е 2022-2026 г.
Събев поясни пред депутатите, че бенефициент на европейските пари е министерството на транспорта. Компанията, която спечели поръчката за нов договор за обществена услуги ще получи влаковете, но за ползване, те си остават държавна собственост. Тя ще поеме и ангажимент за обслужването и сервиза им. "Надявам се това да е БДЖ", каза той и продължи с темата за обединяването на пътнически, товарни превози и на холдинга в Национална компания БДЖ. В момента пътническият превозвач не е в състояние да спечели договора, но затова се правели реформите."
snowbo
Рейтинг: 13 ГневноСлужебната власт вижда БДЖ в "изключително тревожно и трагично" състояние
Ма, в какво състояние да бъде след управлението на ГЕРБ?! То има ли нещо, което да не е в изключително тревожно и трагично състояние след тая дългогодишна напаст!
Да не би служебната власт да намеква, че за 7 месеца предишните управляващи са го направили вместо да посочи тези дето 12+ години са крали, крали, крали....
qqv391093118
Рейтинг: 780 НеутралноВие ако си мислите, че БДЖ може да бъде изведено на печалба за няколко месеца, трябва да сте много наивен. Отделно от това, такива предприятия имат социална функция и не се очаква от тях да са на печалба. Това, което е важно е, кражбите да бъдат силно редуцирани и да се избягват губещите дейности, които нямат социален ефект или той може да се реализира по друг начин, като например маршрутки за маршрути през населени места с едноцифрен брой население и други мерки, които трябва да се финансират по-скоро от социалното министерство съвместно с общините, а не БДЖ.
Костадин Иванов
Рейтинг: 3611 ВеселоДо коментар [#30] от "karabastun":
ЕретикЩом ти харесва, давай с влака!
karabastun
Рейтинг: 1205 ВеселоДо коментар [#48] от "Костадин Иванов":
[email protected]Ми харесва ми - лягам, наспивам се .Както писах, купртата са празни - в целия вагон я има 10-тина човека, я не !
Тръгвам в 22 от Варна и в 6,00 съм на Централна гара - а през нощта определено не обичам да шофирам :)
danielv
Рейтинг: 933 НеутралноВсичко в БДЖ е в трагично състояние!
petrapetra
Рейтинг: 1140 НеутралноСлужебното власт няма легитимност за подмяна/смяна на политики! Основната й задача е да гарантира честни избори след месец! изключително тревожно и трагично е че няма информация какво се прави в тази посока!
Костадин Иванов
Рейтинг: 3611 ВеселоДо коментар [#51] от "petrapetra":
Еретик"Служебната власт няма легитимност за подмяна/смяна на политики! Основната й задача е да гарантира честни избори след месец! Изключително тревожно и трагично е, че няма информация какво се прави в тази посока!"
============
Сменя се софтуерът на мадуровките.
ivi61
Рейтинг: 8 НеутралноА има ли изобщо договори за поддръжка ... ?
То заводите за поддръжка, който бяха собственост на БДЖ
се продадоха от мъдри и умни ръководтели на БДЖ.