За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
ПиПи
Рейтинг: 668 НеутралноАйде хаирлия да е новия терминал на курил за скопие! Че народа напира...
alx061154739
Рейтинг: 8 НеутралноА с Терминал 1 какво ще става? Терминал 3? Ще бием франкфуртското летище явно.
alx061154739
Рейтинг: 8 НеутралноОт 2026-та и авиокомпаниите ще плащат за СО2 сертификати, което ще оскъпи полетите и съответно ще намали пътуванията
strymski
Рейтинг: 8 НеутралноДобре де , кога го построихме терминал 2 , кога дойде време за реконструкция?
Баси и проектантите , баси и държавата…..
dedoliben
Рейтинг: 2846 ЛюбопитноПосле Малки сме Бедни сме.
"Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис IIIГлупости като шейхове сме богати.
Кога го Открихме та Сега ще го Преустройваме?
Ем сме Богати ем сме Марж.
danvan
Рейтинг: 7352 НеутралноДалновидно разширяват летището, за да поеме тълпите, искащи да се махнат от мутренска България.
Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Satshipka.1877
Рейтинг: 122 НеутралноТерминал 2 по принцип е изграден по слаб проект.
И вместо концесионера да тръгне с амбициозен проект за нов терминал, ще кара икономично, с пристройки към сегашния терминал. Без мостове към самолетите, а с извозване с автобуси. Така де, Борисов ги избра точно с най-слабата оферта, че им и опрости таксите за 10 години напред. Защо им е на ралните "инвеститори" да дават пари?!?
В същото време в Белград имат истински френски концесионер, който вече инвестира в терминала.
ludiakolio
Рейтинг: 966 НеутралноНещо се налива от пусто в празно. Само на мен ли ми се струва, че и сегашният брой гейтове пустеят спрямо броят полети, а летище София е най-празното летище, на което съм бил.
bat_plamen
Рейтинг: 3932 ЛюбопитноАми то хубаво, ама к'во става с Терминал 1, дето има визия от 60-те или 70-те години на миналия век......................?!
bat_plamen
Рейтинг: 3932 ЛюбопитноДо коментар [#2] от "alx061154739":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Явно са решили да запазят ретро-визията на Терминал 1 за ужас на всички нас пасажерите!!!!
subaru
Рейтинг: 396 НеутралноДо коментар [#4] от "strymski":
До коментар [#5] от "dedoliben":
+++++++
Летището в Братислава(евро и Шенген) е два пъти по малко от Т2. Чисто, скромно и спокойно.
Столичната община да се включи като възложител ИПА да облагороди и прилежащия кв. "Христо Ботев" . А защо националното летище - стратегически обект от значение за националната сигурност, което винаги работеше на печалба бе дадено на концесия в последните дни от 12 г. управление на ГЕРБ е въпрос, на който могат да отговорят и продавачите на Женския пазар.
bat_plamen
Рейтинг: 3932 ЛюбопитноДо коментар [#4] от "strymski":
++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Строиха го "Щрабах"/ с подизпълнители/ преди има-няма 20-тина години...............все пак много издържа спрямо магистралите с тънък асфалт на Боце!
iri45702208
Рейтинг: 29 НеутралноНе е издържало нищо. Терминал 2 е пълен коптор - отвратително мръсен, евтино направен, не поддържан въобще.
Незнайко
Рейтинг: 3012 НеутралноТ2 и сега е рехав, с много празни пространства.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевМоже много да се оптимизира, но с тази масова посредственост у нас, май ще се се налага да проявяваме много снизхождение...
mihail_p
Рейтинг: 803 Неутралнодомусчиев е наредил да
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkсе избере иво петров за архитект,
който няма никакъв опит с летища.
боко пък опрости концесионните такси
за 10 години и домуса му върна ресто
към 10 милиона. мафиотска работа.
а домучсииев контролира изтриването
на информация от камерите на летището
и прикриването на изнасянето на милиони с военни самолети
към ливан и катар.
нещо неясно.
kvg08393766
Рейтинг: 40 НеутралноДокато приключи и строителството ще минат петнадесет години, за което време съседите ни ще са построили мост до Африка. Но тук е така, събрана е цветущата маса на населението в обратния смисъл
Oggie Petkov
Рейтинг: 39 НеутралноДо коментар [#4] от "strymski":
И какво общо има държавата с това? Софийското летище Терминал 2 е най-скапаното в Европа столично летище. Крайно време беше да се модернизира и обнови, за да придобие съвременен и по-уютен вид. Държавата никога нямаше да намери пари за такава дейност.
Oggie Petkov
Рейтинг: 39 НеутралноДо коментар [#15] от "mihail_p":
Докато се правиха тези далавери, ти ли им светеше? Концесионерите платиха авансово 500 млн лева и поискаха някаква отсрочка заради пандемията. Нищо не е опростено, лъжльо.
Oggie Petkov
Рейтинг: 39 НеутралноДо коментар [#11] от "subaru":
Естествено си написал пълни глупости. Процедурата за концесия беше започната поне 5 години преди да бъде финализирана. Имаше много спирания, обжалвания и прочее протакания. А за т.н. печалба можеш да прочетеш, има много писания по въпроса. Въпреки увеличаващия се пътникопоток тя намаляваше и накрая достигна 15 млн лева, което е смехотворно за над 6 млн пътника годишно. Да не говорим за трагичното състояние на терминалите, мизерията, мръсотията и бъркотията. Свръх скъпите заведения за хранене и миризливите кенефи.
mihail_p
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#18] от "Oggie Petkov":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkне ми се прави на остър.
кзк няколко пъти протака, за да
клекнат концесионерите и
да дават пара на домусчиев.
https://www.dnevnik.bg/biznes/2019/07/27/3944017_sreshtu_izbora_na_koncesioner_na_letishte_sofiia_sa/
софконект има даоста слаба оферта за инвестиране.
не ми говори наизуст като не разбираш нищо.
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноОщевидно "новия" терминал 2 е бил сгрешен още в началото. Сега ще го коригират с Терминал 3 :)
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbertgooodnight
Рейтинг: 229 НеутралноРемонти, преустройства, нов терминал ........ :=%+?+" Мирише ми на яко пране на пари
tacheaux
Рейтинг: 2478 НеутралноТова е така , но къде са журналистите , които да поставят въпроса ребром. Кои са изготвили заданието за проектиране , кои са проектантите и строителите, състава на експертните комисии през които задължително е преминал този проект. Да им се посочат имената и цяла България да разбере кои са некадърниците , сътворили терминала , който само след има няма 10 години трябва да се реконструира. Вместо това бодро ни съобщават как вече бил избран проектант за реконструкцията и нито дума за това какво налага тази реконструкция на обект, влезнал в експлоатация съвсем скоро.
mihail_p
Рейтинг: 803 НеутралноДо коментар [#23] от "tacheaux":
https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnkкое е така. нищо му няма на терминал 2.
прави го една холандска фирма за литещен мениджмънт.
има си ръкави, има си всичко. летищата в Будапеща
и Любляна са подобни.
penetrating
Рейтинг: 5763 НеутралноДо коментар [#23] от "tacheaux":
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertИли възложителят или приектантът или изпълнителят са сгрешили нещо след като реалните експоатационни условия изискват реконструкция и/или нов терминал в рамките на 10 години.