"Летище София" избра проектант за реконструкцията на Терминал 2

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (25)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ПиПи
    ПиПи
    Рейтинг: 668 Неутрално

    Айде хаирлия да е новия терминал на курил за скопие! Че народа напира...

  2. 2 Профил на alx061154739
    alx061154739
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А с Терминал 1 какво ще става? Терминал 3? Ще бием франкфуртското летище явно.

  3. 3 Профил на alx061154739
    alx061154739
    Рейтинг: 8 Неутрално

    От 2026-та и авиокомпаниите ще плащат за СО2 сертификати, което ще оскъпи полетите и съответно ще намали пътуванията

  4. 4 Профил на strymski
    strymski
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Добре де , кога го построихме терминал 2 , кога дойде време за реконструкция?
    Баси и проектантите , баси и държавата…..

  5. 5 Профил на dedoliben
    dedoliben
    Рейтинг: 2846 Любопитно

    После Малки сме Бедни сме.
    Глупости като шейхове сме богати.
    Кога го Открихме та Сега ще го Преустройваме?
    Ем сме Богати ем сме Марж.

    "Моите министри са англофили, моите генерали са германофили, моят народ е русофилски, само аз останах българофил". Цар Борис III
  6. 6 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7352 Неутрално

    Далновидно разширяват летището, за да поеме тълпите, искащи да се махнат от мутренска България.

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  7. 7 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Добре де , кога го построихме терминал 2 , кога дойде време за реконструкция?Баси и проектантите , баси и държавата…..
    —цитат от коментар 4 на strymski


    Терминал 2 по принцип е изграден по слаб проект.
    И вместо концесионера да тръгне с амбициозен проект за нов терминал, ще кара икономично, с пристройки към сегашния терминал. Без мостове към самолетите, а с извозване с автобуси. Така де, Борисов ги избра точно с най-слабата оферта, че им и опрости таксите за 10 години напред. Защо им е на ралните "инвеститори" да дават пари?!?
    В същото време в Белград имат истински френски концесионер, който вече инвестира в терминала.

  8. 8 Профил на ludiakolio
    ludiakolio
    Рейтинг: 966 Неутрално

    Нещо се налива от пусто в празно. Само на мен ли ми се струва, че и сегашният брой гейтове пустеят спрямо броят полети, а летище София е най-празното летище, на което съм бил.

  9. 9 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Любопитно

    Ами то хубаво, ама к'во става с Терминал 1, дето има визия от 60-те или 70-те години на миналия век......................?!

  10. 10 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Любопитно

    До коментар [#2] от "alx061154739":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Явно са решили да запазят ретро-визията на Терминал 1 за ужас на всички нас пасажерите!!!!

  11. 11 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 396 Неутрално




    До коментар [#4] от "strymski":


    До коментар [#5] от "dedoliben":

    +++++++
    Летището в Братислава(евро и Шенген) е два пъти по малко от Т2. Чисто, скромно и спокойно.
    Столичната община да се включи като възложител ИПА да облагороди и прилежащия кв. "Христо Ботев" . А защо националното летище - стратегически обект от значение за националната сигурност, което винаги работеше на печалба бе дадено на концесия в последните дни от 12 г. управление на ГЕРБ е въпрос, на който могат да отговорят и продавачите на Женския пазар.

  12. 12 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3932 Любопитно

    До коментар [#4] от "strymski":

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Строиха го "Щрабах"/ с подизпълнители/ преди има-няма 20-тина години...............все пак много издържа спрямо магистралите с тънък асфалт на Боце!

  13. 13 Профил на iri45702208
    iri45702208
    Рейтинг: 29 Неутрално

    Не е издържало нищо. Терминал 2 е пълен коптор - отвратително мръсен, евтино направен, не поддържан въобще.

  14. 14 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    Т2 и сега е рехав, с много празни пространства.
    Може много да се оптимизира, но с тази масова посредственост у нас, май ще се се налага да проявяваме много снизхождение...

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  15. 15 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 803 Неутрално

    домусчиев е наредил да
    се избере иво петров за архитект,
    който няма никакъв опит с летища.
    боко пък опрости концесионните такси
    за 10 години и домуса му върна ресто
    към 10 милиона. мафиотска работа.
    а домучсииев контролира изтриването
    на информация от камерите на летището
    и прикриването на изнасянето на милиони с военни самолети
    към ливан и катар.
    нещо неясно.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  16. 16 Профил на kvg08393766
    kvg08393766
    Рейтинг: 40 Неутрално

    Докато приключи и строителството ще минат петнадесет години, за което време съседите ни ще са построили мост до Африка. Но тук е така, събрана е цветущата маса на населението в обратния смисъл

  17. 17 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#4] от "strymski":

    И какво общо има държавата с това? Софийското летище Терминал 2 е най-скапаното в Европа столично летище. Крайно време беше да се модернизира и обнови, за да придобие съвременен и по-уютен вид. Държавата никога нямаше да намери пари за такава дейност.

  18. 18 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#15] от "mihail_p":

    Докато се правиха тези далавери, ти ли им светеше? Концесионерите платиха авансово 500 млн лева и поискаха някаква отсрочка заради пандемията. Нищо не е опростено, лъжльо.

  19. 19 Профил на Oggie Petkov
    Oggie Petkov
    Рейтинг: 39 Неутрално

    До коментар [#11] от "subaru":

    Естествено си написал пълни глупости. Процедурата за концесия беше започната поне 5 години преди да бъде финализирана. Имаше много спирания, обжалвания и прочее протакания. А за т.н. печалба можеш да прочетеш, има много писания по въпроса. Въпреки увеличаващия се пътникопоток тя намаляваше и накрая достигна 15 млн лева, което е смехотворно за над 6 млн пътника годишно. Да не говорим за трагичното състояние на терминалите, мизерията, мръсотията и бъркотията. Свръх скъпите заведения за хранене и миризливите кенефи.

  20. 20 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#18] от "Oggie Petkov":

    не ми се прави на остър.
    кзк няколко пъти протака, за да
    клекнат концесионерите и
    да дават пара на домусчиев.
    https://www.dnevnik.bg/biznes/2019/07/27/3944017_sreshtu_izbora_na_koncesioner_na_letishte_sofiia_sa/
    софконект има даоста слаба оферта за инвестиране.
    не ми говори наизуст като не разбираш нищо.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  21. 21 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Неутрално

    Ощевидно "новия" терминал 2 е бил сгрешен още в началото. Сега ще го коригират с Терминал 3 :)

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  22. 22 Профил на gooodnight
    gooodnight
    Рейтинг: 229 Неутрално

    Ремонти, преустройства, нов терминал ........ :=%+?+" Мирише ми на яко пране на пари

  23. 23 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2478 Неутрално

    Ощевидно "новия" терминал 2 е бил сгрешен още в началото. Сега ще го коригират с Терминал 3 :)
    —цитат от коментар 21 на penetrating


    Това е така , но къде са журналистите , които да поставят въпроса ребром. Кои са изготвили заданието за проектиране , кои са проектантите и строителите, състава на експертните комисии през които задължително е преминал този проект. Да им се посочат имената и цяла България да разбере кои са некадърниците , сътворили терминала , който само след има няма 10 години трябва да се реконструира. Вместо това бодро ни съобщават как вече бил избран проектант за реконструкцията и нито дума за това какво налага тази реконструкция на обект, влезнал в експлоатация съвсем скоро.

  24. 24 Профил на mihail_p
    mihail_p
    Рейтинг: 803 Неутрално

    До коментар [#23] от "tacheaux":

    кое е така. нищо му няма на терминал 2.
    прави го една холандска фирма за литещен мениджмънт.
    има си ръкави, има си всичко. летищата в Будапеща
    и Любляна са подобни.

    https://youtu.be/uqAM3Y-tEC8 https://youtu.be/rXi3kBXMWo8 https://youtu.be/9po73BlvBnk
  25. 25 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Неутрално

    До коментар [#23] от "tacheaux":

    Или възложителят или приектантът или изпълнителят са сгрешили нещо след като реалните експоатационни условия изискват реконструкция и/или нов терминал в рамките на 10 години.

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #