За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Johnnie Glupavia
Рейтинг: 204 Неутрално- Лазаре, я ела кажи как е строено?
Слава Україні! Героям слава! Съд за колаборациониста и предателя Румен Радев!- Много убаво!
- Ама, краднале ли са?
- Ааа, ич!
Костадин Иванов
Рейтинг: 3479 Любопитно"За проверките ще бъде ползват лазерният профилограф на Dynatest MARK IV, закупен през 2008 г. със заем от Световната банка"
Еретик============
Сега ли му свалят найлоните?
The Crusader
Рейтинг: 8 ВеселоПри установяване на индикации за намалена дебелина на пътната настилка ще бъдат направени и допълнителни изпитания и проби, в т.ч. чрез серии от шурфове и тестове за носимоспособност.
https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.==================
И как точно с машина за неравности и лазер ще се 'индикира' намалена дебелина на пътната настилка ?
В смисъл, коловозите от тировете и дупките са видима индикация, принципно... за останалото, лазера кво ще прави ? Ще хвърля боб ?
Just Бахур
Рейтинг: 527 НеутралноЛазарчо ще установи основа от 10 санта чисто злато (от чекмеджето) и 1 метър хасфалт с Всичкия албански битум! Така че немецкийте магистрали пасти да ядат!
ДА на АЕЦ Белене! Ядрената енергетика е гарант за безкарбоново бъдеще! Потомствен антикомунист!хм
Рейтинг: 1337 Веселов моя квартал на Лазар ще му трябват десет минути по гербидж тротоарите и е чао
comandante vs либерални ентусиасти&корпократи
Рейтинг: 2002 ВеселоНяма и 100 метра път в националната мрежа който да не друса и да не е деформиран!
Libertarianism is just anarchy for rich peopleУчудващо, но има участъци на пътища от преди 30-40г. които не са ремонтирани и по тях вози гладко но грапаво!
Consumer
Рейтинг: 1340 ВеселоДокато го построите и вече няма да се ползват коли.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wanttheduloclan
Рейтинг: 8 НеутралноИ това нещо е било в гараж 15 години???
theduloclan
Рейтинг: 8 ВеселоСлед два дни по българския репуликански калдаръм на Лазар ще му трябва ново каре и шарнирни болтове....
*****
НеутралноА за какво да се ползва?
Дебелина на слой НЕ МОЖЕ ДА СЕ МЕРИ (мери се с гео-радар), а за мерене на неравност, може да се ползва най-обикновена алуминиева лата 4м.
За измерване на път ИМА ЕВРОНОРМА 13 036 (някогашен DIN 13 036) и би трябвало методиката да е по него ..
DIN EN 13036-4
Road and airfield surface characteristics - Test methods - Part 4:
Method for measurement of slip/skid resistance of a surface
vassilun
Рейтинг: 4667 НеутралноГЕРБ не са искали да го използват, защото биха лъснали кражбите им!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
vassilun
Рейтинг: 4667 ЛюбопитноДо коментар [#12] от "sim4o":
"Не питай за идиота- той сам се обажда !"
Кой те е питал, че се обаждаш?
*****
НеутралноКакто съм ти обяснявал, Вася , изтърването ти, като бебе на главицата ти - не ти се е отразило хичдобре и се стегни да вземеш някакви мерки..
Какво ще стане, утре, като се емнете с лазера да джиткате напред-мазад по участъка?
Освен, дето някаква умнокрасивистка фирма, ще вземе някакви пари, дето извършва измерването ..
Ще гледате за неравности, а?
Така сте го намислили ???
И където има неравнот - ще търсите баш там, тънък асфалт?
Да, ама логиката ви е малоумна, та е отесла света ..
Може да има яко тънък асфалт, а повърхността да е добра!
А с тоя лазер , не се мерят дебелини на слоеве , а други неща ..
Ама кво ви разправям - умнокрасивисти ..
Кога, жълтопаветництие, не сте били невежи несретници ??
Манчо
Рейтинг: 8 НеутралноКачеството на изпълнение на нов участък на "Хемус" ще се провери с лазер
Мараба, С-ДС доносници!*****************************************************
Няма нови участъци на "Хемус". Последно е строено преди три години.
От тогава до днес - нито метър.
Това е продължаващата Промяна, за три години успяха да купят лазерна апаратура, с която да тестват построеното от ГЕРБ. И сега, в четвъртата си година, ще мерят чуждото. Свое нямат. Имат си само свидни закани за адски качествено строителство, милинките.....вероятно някъде през петата си година, вероятно километър-два-десет довършенка на зарязаното с години и съвсем сигурно на двойно по-висока цена от цената на крадците.
Тази промяна е обект на всеобща радост в средите на умнокрасивия планктон.
Нищо, ама много качествено, антикорупционно нищо!
Папагалите са в превъзбуда!
Роси
Рейтинг: 5587 НеутралноТова вече колко месеца се разиграва. Скенер взеха от Хърватска и какво.... Няма виновни, няма осъдени.
futio_tapanchev
Рейтинг: 1103 НеутралноОткрихме лазера!
smartcookie
Рейтинг: 663 НеутралноЕйййц, с лазер!
smartcookie
Рейтинг: 663 НеутралноЕстествено, че бъде проверявано построеното от ГЕРБ, защото бая бая е крадено, което в повечето случаи значи опасно за живота.
И не е "чуждо", наше си е – на тези, които са го платили с цанъците си – ще се проверява, колкото е необходимо, докато се вкарат онези с дългите ръце при бай Ставри с единственото развлечение да се решават задачи по математика за 1 клас тип: Ако правителството на Промяната е било на власт от 13 декември 2021 до 2 август 2022 година, колко месеца/години/десетилетия/столетия е това?
valtoro
Рейтинг: 545 НеутралноКъде беше тоя скенер когато откраднаха милиарди от магистралите ???
iri45702208
Рейтинг: 29 НеутралноЩом има техниката да проверят и останалите пътища веднага! Ще струва стотинки в сравнение със загубите от липсата на контрол. Е, защо да не се направи?!
И оттам на съд всички, които са направили некачествени настилки!
На съд и всеки, който им е подписал одобрението и е осъществявал надзора, който е позволил пропуски!
От там затвор.
Оттам назидание.
Оттам няма да се повтори.
ЗАЩО НЕ СЕ НАПРАВИ ПРОВЕРКА НА ВСИЧКИ РЕМОНТИРАНИ И НОВО ПОСТРОЕНИ ПЪТИЩА, КАТО Е ТОЛКОВА ЛЕСНО!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
Тони КОСТОВ
Рейтинг: 1135 НеутралноБай Лазар с ролетката.
jwq000
Рейтинг: 286 НеутралноПонеже тук са се изказвали кой от кой по-големи специалисти потърсих страницата на фирмата -
https://dynatest.com/equipment/multi-functional-vehicle/
Многофункционално превозно средство
Многофункционалното превозно средство Dynatest (MFV) съчетава функционалността на устройството за профилиране на пътна повърхност със системата за лазерно измерване на пукнатини (LCMS) от Pavemetrics. MFV измерва IRI/RN, надлъжен и напречен профил, макротекстура, движение и геометрия (напречен наклон, градиент и радиус на кривина). 3D или 2D изображения на настилката от LCMS на 4m ширина позволяват бързо и обективно откриване на пукнатини и класифициране на пукнатини, както и до 8 камери за право на път, осигуряващи пълен изглед на пътя и активите. Мултифункционалното превозно средство извежда безопасността на преден план, позволявайки проучвания на пътища и летища да се извършват от превозно средство при нормална скорост на движение, денем или нощем, изключвайки необходимостта от управление на трафика.
Мултифункционалното превозно средство е ван или пикап, специално проектиран да монтира различно оборудване и технологии за извършване на проучвания на настилки по пътища и летища. MFV е проектиран да извършва различни видове изпитвания на настилка едновременно. Изборът на ван или камион е почти безплатен в рамките на спецификациите и е за собствена сметка на потребителя.
Модулите на MFV се състоят от:
Профилист на пътна настилка (Dynatest RSP).
Лазерна система за измерване на пукнатини (LCMS)
Right Of Way камери (ROW) или многопосочни камери.
Инструмент за измерване на разстояние (DMI).
GPS (георефериран)
Всеки Dynatest MFV е оборудван с подходящата комбинация от тези технологии въз основа на целите и задачите за събиране на данни за настилката на крайните потребители.
п.п. Преводът е направен с Гугъл....Не съм го проверявал, защото не ми се занимаваше. Възможно е да има тук-таме някои неточности.
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 ВеселоОще една причина баце да се покрие
Ту-тууууBatezuzi
Рейтинг: 168 Неутрално2008ма казват и до сега колко пъти са го ползвали икато са го ползвали нещо оправили ли са без да се доплаща от държавата
Манчо
Рейтинг: 8 НеутралноНямам никакво възражение по смисъла на проверките и последващата административна или дори наказателна отговорност за сгафилите, ако се установят опасни несъответствия с проектното задание.
Но държа да се провери и какво построиха експертите от ПП със спестените от ГРЕБ пари от пътните кражби. Да се провери лев по лев какво стана с ония ОСЕМ милиарда крадени на година, с които един ококорен политик твърдеше, че могат да се построят два Хемуса, 200 дунавмоста и цял куп планински тунели. Да напомня - от три години нито метър не построиха, нито със спестени от кражбите пари, нито с бюджетни средства. Това подлежи на проверка, защото за 3 години Хемус можеше да бъде завършена, а сега е тотален хаос. 100% престъпление към държавата и данъкоплатците.
Така че след тези проверки групата около бай Ставри да нарасне значително. Така ще е справедливо, макар че Кокоран ще е доволен, получава цял хотел гаджета без пари!
Мараба, С-ДС доносници!
Yotce
Рейтинг: 1474 НеутралноДо коментар [#24] от "jwq000":
Хубаво си намерил информация, ама не си намерил най-важното, от описанието на серията
-------------------------------
Rutting (Mark III only)
-------------------------------
Звучи, като че Mark IV не мери коловози, а това в момента е най-големия дефект на всички новопостроени пътища - издържат трафик от автомобили поне 5 години, но камионите ги разкриват още на втората година.
chudomor
Рейтинг: 803 ВеселоТоя некадърник отново игнорира АПИ и изземва еднолично контрола. Може би да докаже, че всички новопостроени пътища ( ако и когато се появят), са безупречни ...
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...foxa55
Рейтинг: 387 НеутралноДо коментар [#5] от "хм":
Ми да върви по тротоарите построени от ППДБ. Oh wait...🤣🤣🤣
foxa55
Рейтинг: 387 НеутралноДо коментар [#11] от "vassilun":
🤣🤣🤣 Африканеца от рано я метна.
chudomor
Рейтинг: 803 ВеселоНякога измервахме неравности с т.н. автоматичен интегратор на неравностите (АИН, АИН -2). В резултат беше въведен абсурдния термин " път с висока равност". Демек - не, че са ни неравни пътищата, просто някои са по равни.
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...Сега с профилографа очаквам въвеждането на "път с ниска неравност" ...
foxa55
Рейтинг: 387 НеутралноДо коментар [#19] от "smartcookie":
Естествено че трябва да се проверява и който е крал в затвора. Вярно е и също, че ППДБ не бяха много дълго на власт, въпреки че Киро и Киното бяха доста време министри при Радев. Само че може ли да ми кажеш защо в момента се сключват договори за строеж на магистрали със същите фирми и по методите на ГЕРБ, единствената разлика е че цените са двойни? И да попитам още, при вашите по едно време имаше 670 ли бяха, повече ли, писма за инвестиционни намерения, кво стана, колко се реализираха? Като си отговориш на тези въпроси може да ти се наложи да си смениш Ник нейма.🤣🤣🤣
*****
НеутралноНяма неточности.
Така е !
Мери повърхността !
И ВЪОБЩЕ НЕ МОЖЕ ДА МЕРИ ДЕБЕЛИНИ.
Умвокрасивистите пък - по тайнствен начин, са се нахъсили да следят с тва чудо слоевете ..
*****
НеутралноЗа тоя чуднован, ненужен лазерен скенер - трябва да има осъдени !
chudomor
Рейтинг: 803 ВеселоДо коментар [#34] от "sim4o":
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...Разликата между копипействането и четенето с последващ коментар е, че при второто трябва да има и малко аналитичност. А малкото аналитичност подсказва, че прекъснатоста на " равнинната функция" неравност , т.е. значителна неравност, предполага нееднородност в дълбочина. А количествено тази нееднородност се установява с други способи.
*****
НеутралноЯко глупости ..
Отгоре обикновено - е напълно гладко ..
Отдолу - слоевете може и да са по-тънки ..
Та идиотско умнокрасивистко гледане на асфалта с лазери ..
*****
НеутралноПо принцип гладкостта отгоре не може да покаже, какви са слоевете отдолу ..
Това, дето го дуднат идиотите - където е неравно, само там има проблем .. е разбира се, невярно!
Боряна Младенова
Рейтинг: 0 НеутралноВ кой квартал тротоарите са строени от ГЕРБ?
*****
НеутралноДо коментар [#11] от "vassilun":
Василуне,как са пътищата в Бужумбура?!
*****
НеутралноДо коментар [#16] от "Роси":
Роске,какво станА с ядките на оня индивид,дето беше регионален министър?!
*****
НеутралноДо коментар [#31] от "foxa55":
Василун може да е в Габон сега и да организира преврат,знаеш ли го?!
*****
Неутрално[quote#11:"vassilun"][/quote]
Това нещо , Вася , МЕРИ КАЧЕСТВОТО НА ПОВЪРХНОСТА, Кукуриго ..
Повърхността ти е описана - в евронорма 13 036 ..
И по никакъв начин не може да мери дебелини!