Трети мост над Дунав на хоризонта

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (115)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    И няколко тунела под Шипка .

    И китна гара Етрополе ..

    И заводи, за милиарди батерии ..

    Ей това , ще е бъдещето ни !

  2. 2 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2357 Весело

    Значи - нужда от мост има, пари има, проектът ще е рентабилен, планове няма. Не е чудно, че Румъния и България са на последните 2 места в ЕС. Как беше - глупостта ходи по хората....

  3. 3 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Мостове над Дунав, електромобили, батерии, тунели ..

    Това е Промяната!

    Тракат машини,
    Пеят юзини,
    Фабрики вдигат чела,
    В ниви, полета
    Жънат комбайни –
    Стават мечтите дела.

  4. 4 Профил на Хи-хи
    Хи-хи
    Рейтинг: 1659 Неутрално

    Румънците си гледат икономиката и не им е да се занимават с чужд транспорт. Като им потребе повечко - тогава. Само Банкяпростакия може да построи със собствени пари чужда тръба

  5. 5 Профил на mso351112049
    mso351112049
    Рейтинг: 111 Неутрално

    Ще има да чакаме дълго да станат скъпите проекти поради тежкото корумпирано управление на двете страни наследено от комунистите ,магистрала Русе Търново Свиленград ,тунел на Шипка и 2 мост на Дунав след 60 години .

  6. 6 Профил на Gretel
    Gretel
    Рейтинг: 272 Неутрално

    До коментар [#1] от "sim4o":

    “ И няколко тунела под Шипка .”
    ——
    Те май бяха 5 — не съм сигурна дали мостовете или тунелите.

    Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)
  7. 7 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1547 Неутрално

    Би било добре да се оцени ефекта за българската и румънската икономика, а не да се хвърлят пари за поредното удобство за турски тираджии.

  8. 8 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 816 Неутрално

    румънците нарочно не искат мостове. Това е истината. Искат първо да развият източната си част, която е драстично по бедна. Скоро откриха огромен мост на Дунава там. По този начин насочват западните производства натам , а не към България. Също така подбутват така и собствения си морски туризъм. Трябва да подобрим ГПП Калотина и да довършим магистрала Европа. Маршрутът през Сърбия трябва да бъде подобрен и оптимизиран. Да не говорим, че инфраструктурата ,пътна и жп ,в Сърбия е далеч по-добра от Румъния.

  9. 9 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Трета Дружба.

    Това е добре.

    "Трети мост над Дунав на хоризонта"

  10. 10 Профил на petrapetra
    petrapetra
    Рейтинг: 1140 Неутрално

    Няма лошо, но обвързването на моста с последващата пътна мрежа на територията на България е задължително!

  11. 11 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    Сега покрай войната в Украйна ясно се видя нуждата от мост при Силистра-Калъраш. Не, че ще се случи в обозримо бъдеще. Скоро минавах по моста при Видин. Пътищата към него и около него са много зле. В България управляващите са традиционно зле и импотентни.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  12. 12 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    UNITED EU UNION

    Бойко простянски,
    ти ли Хи-хи хикаш?

    Знай:
    Трибунала в Хага ще ти завре лидера Утин
    в г.зо.

    До коментар [#4] от "Хи-хи":

    Румънците си гледат икономиката и не им е да се занимават с чужд транспорт. Като им потребе повечко - тогава.

    Само Банкяпростакия може да построи със собствени пари
    чужда тръба

  13. 13 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    секи 4ти км

    По-късно.

    Альошева МОЧА взисква жертви

    До коментар [#1] от "sim4o":

    И няколко тунела под Шипка .

    И китна гара Етрополе ..

    И заводи, за милиарди батерии ..

    Ей това , ще е бъдещето ни !

  14. 14 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3851 Неутрално

    До 7:"Yotce"]Би било добре да се оцени ефекта за българската и румънската икономика, а не да се хвърлят пари за поредното удобство за турски тираджии...."

    Какво ти пречат турските тираджии? Че оня Кютюк от Банкя (вече 160 кг) направи неработеща тол с-ма, само и само за да угоди на булгар транспортьорите ли?

  15. 15 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3851 Неутрално

    А какво стана с втория "Аспарухов" мост при Варна, за да улесни трафика? Или там е Източна България, кучетата да ги ръфат там, и наводненията. По-важно е магистралки за шоплъка да ходят на Гръцко, и в таверни да разпущат (нищо че гърците не ги траят)

  16. 16 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Разстроено

    UNITED EU UNION

    Москвич ботуш гази управляващите.
    Гола истина.

    До коментар [#11] от "Petleshev":

    Сега покрай войната в Украйна ясно се видя нуждата от мост при Силистра-Калъраш. Не, че ще се случи в обозримо бъдеще. Скоро минавах по моста при Видин. Пътищата към него и около него са много зле.
    В България управляващите са традиционно зле и импотентни.

  17. 17 Профил на dark'star
    dark'star
    Рейтинг: 1316 Весело

    Репертоара на всяко правителство е един и същ - оптимистични проекти за мостове и тунели, ако стане зле - пак ще открият нефт и газ покрай морето.

    КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТО
  18. 18 Профил на pontius_glarus СУПЕР
    pontius_glarus
    Рейтинг: 3851 Неутрално

    ..... Скоро минавах по моста при Видин. Пътищата към него и около него са много зле. В България управляващите са традиционно зле и импотентни.
    —цитат от коментар 11 на Petleshev


    В България ли? Или в София? Никой не иска мнението на "управляващите" било то на Монтана, било то на Видин или Свищов?
    Ако попиташ управляващите какво да правим с парите за железниците, те имат мнение: Ще правим метро.
    Ако ги питаш какво ще правим с парите за пътищата, те имат мнение: Ще правим тангенти, дъги, и магистрали за Гръцко. А преди избори "тунел под Шипка".
    Пак идват избори, щели да правят трети мост! А пътища в Северна България? Ще правим, ама друг път.

  19. 19 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Разстроено

    ВИИ Маркс имени В.И.Ленина

    Москвичка Кметичка от Самоков диктува положението.
    Извратено се получи

    До коментар [#15] от "pontius_glarus":

    А какво стана с втория "Аспарухов" мост при Варна, за да улесни трафика? Или там е Източна България, кучетата да ги ръфат там, и наводненията.

    По-важно е магистралки за шоплъка да ходят на Гръцко,
    и в таверни да разпущат (нищо че гърците не ги траят)

  20. 20 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2357 Разстроено

    До коментар [#8] от "Lazar Petrov":

    Защо да не искат нов мост до Русе румънците, проблемите с трафика са и за тях, не само за нас. За Калотина и магистрала Европа си прав, другата ни стратегическа дупка е незавършената магистрала Промахон-Видин. Гърците в най-тежката криза - между 2009 и 221 успяха да завършат Промахон-Халкидики, ние още Струма не сме приключили....
    Явно толкова си можем, не са добре нещата.

  21. 21 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Разстроено

    секи 4ти км

    Или в кратер на Луната.
    Или в АТЗ.
    В азотен завод за тор.

    До коментар [#17] от "dark'star":

    Репертоара на всяко правителство е един и същ - оптимистични проекти за мостове и тунели, ако стане зле -

    пак ще открият нефт и газ покрай морето.

  22. 22 Профил на monk007
    monk007
    Рейтинг: 667 Неутрално

    Сега покрай войната в Украйна ясно се видя нуждата от мост при Силистра-Калъраш. Не, че ще се случи в обозримо бъдеще. Скоро минавах по моста при Видин. Пътищата към него и около него са много зле. В България управляващите са традиционно зле и импотентни.
    —цитат от коментар 11 на Petleshev


    Наистина са зле пътищата към Дунав мост2 Най късия път е през Лом тировете постоянно го използват преди да се построи моста проекта беше на мост точно на Лом на консултантската фирма "Александър Гиб" доколкото си спомням.После се реши на Видин мост без довеждаща инфраструктура.

  23. 23 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 816 Неутрално

    До коментар [#20] от "boevbisser":

    да си видял румънски тирове в България? техния износ е на запад предимно. Напълно логично и егоистично решават, че първо ще построят мостове на Дунав свързващи централна и източна румъния. Това развитие отваря коридори към Европа и за Молдова. И това не е мое мнение, а цитирам участвали в преговори с тях. Румънците единствено подкрепиха мост при Свищов защото близо минава тяхна магистрала.

  24. 24 Профил на асен
    асен
    Рейтинг: 74 Весело

    5 моста над Дунав, 4 тунела под Стара планина и свръхзвукова желеница- това е наследството на шарлатаните! Неомарксисти, Сър :)))

  25. 25 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 816 Неутрално
  26. 26 Профил на Consumer СУПЕР
    Consumer
    Рейтинг: 1388 Любопитно

    Трябва изцяло нов мост при Русе, а на Марин Грашнов творбата да бъде взривена после.

    Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you want
  27. 27 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    До коментар [#23] от "Lazar Petrov":

    Румънски камиони може да няма много, но има много румънски коли за сметка на това. Тия коли по какво трябва да минават? Румънските камиони са много в североизтока. Има огромен трафик между Констанца и Варна и на юг към Истанбул.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  28. 28 Профил на dnevnikar
    dnevnikar
    Рейтинг: 3692 Неутрално

    секи 4ти км

    Ако беха дарили резидентя с Президентска Республика,
    Тайван хайван, Дубай и подобни, отдавна щеха да дишат
    на резидентя чорапа

    "Трети мост над Дунав на хоризонта"

  29. 29 Профил на Petleshev
    Petleshev
    Рейтинг: 3028 Неутрално

    До коментар [#22] от "monk007":

    Предполагам, че решението за мост до Видин е било по-скоро политическо. И е взето с цел да не умре съвсем района около Видин. Иначе Лом е най-прекият и логичен маршрут на север от София към Румъния. За мен беше изненада, че Румънците са си оправили пътищата на тяхна територия водещи към моста на Видин. Вярно, че все още няма магистрала, но са много прилични. Ние както винаги си изоставаме.

    Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...
  30. 30 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    "Според първоначалните прогнози през първата година от пускането му по него е трябвало да преминат над 100 хил. превозни средства, а те са били 250 хил"

    Така е, обаче прогнозите са правени през 1999-та година и се отнасят към година за пускане в експлоатация 2005-2006. Аз съм ги правил и са отчитани валидни към момента икономически, политически, социаални и демографски обстоятелства. България не беше член на ЕС и никой не знаеше кога ще се случи това, затова и прогнозите бяха консервативни. Бяха предложени 3 варианта на прогнози - песимистичен, реалистичен и оптимистичен. Решението за строеж на моста беше взето при реализация на песимистичния вариант.
    Същото е валидно и за стойността на строителството, която беше удвоена спрямо предварителните прогнози.
    Дори и днес пропускателната способност на моста не е достигната на 100%. Забавянията са поради недостатъчно ефективния и бърз граничен и митнически контрол. С влизането на България и Румъния в Шенген нещата ще се променят.

  31. 31 Профил на ctr431045594
    ctr431045594
    Рейтинг: 26 Неутрално

    Недейте до Свищов! Ще съсипете хубавото градче.

  32. 32 Профил на boevbisser СУПЕР
    boevbisser
    Рейтинг: 2357 Весело

    До коментар [#23] от "Lazar Petrov":

    Тирове много няма, но туристите към Гърция и нашето море всъщност се увеличават. Въобще, това с ограничаване на търговията/пътуването е лоша идея. Нали спряхме вноса на украински слънчоглед и какво стана - закъсаха заводите ни за олио....Дано ме разбираш.

  33. 33 Профил на AdMin
    AdMin
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#22] от "monk007":

    Вярно е, че предложението първоначално беше за Лом, но там брегът от българска страна е свлачищен и нестабилен и самите Гиб предложиха Видин.

  34. 34 Профил на croth
    croth
    Рейтинг: 449 Неутрално

    До коментар [#28] от "dnevnikar": Ти май дишаш на резидента нещо друго и то от доста близо.

  35. 35 Профил на Evtim Zahariev
    Evtim Zahariev
    Рейтинг: 1410 Неутрално

    Сега носим последиците на политиката на СССРето за изолиране на Б-я от световния транспортен коридор. Строеха се няколко терминала и фериботни линии ( Варна - Иличовск) като целта беше транспортът да става основно към СССРето. От освобожднието през 19 век та до сега Б-я развиваше ж.п. транспорта и беше една от водущите страни. Транспортните коридори с Гърция, Сърбия, Румъния бяха умишлено спирани и поради интересите на съседите ни. Затво се борехме за излаз на Средизимноморието. За съжаление и сега има трудности, не заради нас. Русия, Сърбия, Сев. Мак. продължават със същата политика.

  36. 36 Профил на pamela
    pamela
    Рейтинг: 1606 Неутрално

    Следващият мост трябва да бъде до Оряхово, Никопол или Свищов.
    Е, инфраструктура никъде няма, но в България се правят само планове и се дават обещания.

  37. 37 Профил на foxa55
    foxa55
    Рейтинг: 395 Неутрално

    До коментар [#4] от "Хи-хи":

    Удри тия опорки.🤣🤣🤣

  38. 38 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело


    Плановете на управляващите от години са далеч от конкретност. Политическата криза допълнително отдалечи от дневния ред въпроса за още съоръжения на Дунав.
    ============
    Е как така далеч, бе ?! Бяха много конкретни - 5 моста !!!
    Предизборно обещано за 4 години да се изпълни.
    Да не би някой да намеква, че шайката ППДБ просто си лъже ?

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  39. 39 Профил на plynii
    plynii
    Рейтинг: 716 Неутрално

    Дунав мост при Русе беше единственият мост и обслужваше пътуващите от и за СССР.
    Сега трябва да се направят много повече мостове.

  40. 40 Профил на Полковник Паликъщов
    Полковник Паликъщов
    Рейтинг: 2353 Весело

    В началото на юни миналата година бе съобщено, че започва работата по предпроектните проучвания за пет нови моста над Дунав. С тяхното договаряне се похвали Кирил Петков, когато бе премиер.
    ___________________________________________________________

    Кирчу е визионер, 5 моста на Дунав и 5 тунела под Балкана ни обеща, обаче спря строежа на АМ Хемус! За да може да "усвоява" повече бюджетни средства!

    Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.
  41. 41 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#40] от "Полковник Паликъщов":

    "Кирчу е визионер, 5 моста на Дунав и 5 тунела под Балкана ни обеща, обаче спря строежа на АМ Хемус! За да може да "усвоява" повече бюджетни средства!"

    Че що не го оставихте? Предложенията бяха добри и ако мислиш, че за 6 месеца се строят то питай банкянския /три мандата/ и твоите изроди от камунягите що не са го направили.

    Между другото, кат си говорим за тунели под Балкана, соред вас канадците са изкопали толкова, че планина там не би трябвало да има вече и няма нужда от тунели!

    АЙДЕ ЧИБА

    Ту-туууу
  42. 42 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#38] от "The Crusader":

    "Предизборно обещано за 4 години да се изпълни."

    три мандата

    Ту-туууу
  43. 43 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    Следващият мост трябва да бъде до Оряхово, Никопол или Свищов.Е, инфраструктура никъде няма, но в България се правят само планове и се дават обещания.
    —цитат от коментар 36 на pamela


    И трите, и паралелно да се првят пътища, инфра

    Ту-туууу
  44. 44 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#38] от "The Crusader":"Предизборно обещано за 4 години да се изпълни."три мандата
    —цитат от коментар 42 на ТимурСКомандаИКодове


    Кирил Петков: За 7 месеца договорихме 5 моста над Дунав. Борисов не успя за 12 години

    Още тази година обаче започва проектирането на мостовете и в следващите четири години те ще бъдат абсолютна реалност.

    https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/09/04/4387181_kiril_petkov_za_7_meseca_dogovorihme_5_mosta_nad_dunav/

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  45. 45 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#27] от "Petleshev":
    До коментар [#20] от "boevbisser":
    До коментар [#18] от "pontius_glarus":
    - всеки на който му се е наложило да пътува с кола от Букурещ до Русе знае за изключително натоварената ситуация на моста (на Дружбата).
    Интересно , че евтиното решение не се прави - ферибот ! Имало е опит, както казва авторката, но по някакави странни прични не се е случило.
    Явно пак някой е откраднал парите. Един ферибот е лесно, бързо, евтино решение
    А иначе за грандоманските изцепки на Кирчо няма какво да говориме

  46. 46 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 192 Неутрално

    "Още 10 г. по-късно, през 2023 г. до Видин и "Дунав мост 2" няма нов скоростен път, инфраструктурата по международен път Е-79 е остаряла, опашките от товарни автомобили към моста са ежедневие, отбелязва БТА"

    Опашките на границата нямат нищо общо с наличието или липсата на скоростен път ами с факта, че от 8 гишета за проверка обикновено работят 2 или 3. А инфраструктурата от българската страна е поне 2 пъти по-добра от румънската - миналото лято минах моста за 20мин и после стоях в задръстване час и нещо в първото румънско село понеже някакъв извънгабаритен камион беше насъбрал електрическитите жици и килнал 2-3 стълба. А точно там селата им са такива, че единствената улица в селото е главният път, съответно няма откъде да заобиколиш като стане проблем и седиш и си чакаш аварийните екипи да си свършат работата и да отворят пътя.

  47. 47 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#44] от "The Crusader":

    "Кирил Петков: За 7 месеца договорихме 5 моста над Дунав. Борисов не успя за 12 години"

    ДОГОВОРИЛ, не е като започнал строеж! Не е като архитектите да свъшили работа и планът да е одобрен!
    Що говориш простоии?

    Ту-туууу
  48. 48 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#38] от "The Crusader":

    А колко моста построи крадливата шайка на ОПГ ГЕРБ? Да, построи 500 милиона километра магистрали по думите на крадливата мутра от Банкя!

  49. 49 Профил на xox35586796
    xox35586796
    Рейтинг: 8 Неутрално

    “ Румънците си гледат икономиката и не им е да се занимават с чужд транспорт. Като им потребе повечко - тогава. Само Банкяпростакия може да построи със собствени пари чужда тръба”

    +++++++++++

    Браво, точно така!

  50. 50 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#48] от "vassilun":

    три мандата
    тънък асфалт
    0 моста
    0 тунела под Балкана
    +1 пАток и минус над 3 милиарда
    + загубено дело за над милард за самовари
    + панаир за свинята
    + Варна - губерния

    Смисъкът е баята дълъг

    Ту-туууу
  51. 51 Профил на vassilun
    vassilun
    Рейтинг: 4848 Неутрално

    До коментар [#47] от "ТимурСКомандаИКодове":

    "Що говориш плостотии?"

    Щото е прост като идола си от Банкя!

  52. 52 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#47] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Чай ся, цитирах точното изказване на Кирето .... за 4 години 5 моста ще бъдат 'абсолютна реалност'.
    Ся се обяснява, че било твърде далеч на хоризонта а вече 3 месеца управлява същата шайка.

    За кво съм виновен аз ? Да не би аз да съм лъгал ?
    А това, кой архитект / проектант / извънземен си бил свършил или не свършил работата, изобщо не е мой проблем.

    Обещаха ли 5 моста за 4 години ? Обещаха.
    Направиха ли нещо ? Не направиха.
    Лъжат ли абсолютно Кирето и Асенчо ? Лъжат!

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  53. До коментар [#47] от "ТимурСКомандаИКодове":Чай ся, цитирах точното изказване на Кирето .... за 4 години 5 моста ще бъдат 'абсолютна реалност'. Ся се обяснява, че било твърде далеч на хоризонта а вече 3 месеца управлява същата шайка. За кво съм виновен аз ? Да не би аз да съм лъгал ? А това, кой архитект / проектант / извънземен си бил свършил или не свършил работата, изобщо не е мой проблем.Обещаха ли 5 моста за 4 години ? Обещаха.Направиха ли нещо ? Не направиха.Лъжат ли абсолютно Кирето и Асенчо ? Лъжат!
    —цитат от коментар 52 на The Crusader


    Не си виновен, че си сектант и тъпанар, даже е малко, трябва да се въведе дефиниция за гербидж

    Ту-туууу
  54. ТРИ МАНДАТА!

    Ту-туууу
  55. 55 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Неутрално

    ТРИ МАНДАТА!
    —цитат от коментар 54 на ТимурСКомандаИКодове


    Няма треи мандата .. Кирето каза '4 години' и абсолютна реалност.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  56. 56 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#53] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Не съм тъпанар, батенце... не мога да свиря на тъпан, колкото и просто да изглежда да блъскаш по кухарка.

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  57. 57 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 192 Неутрално

    Наистина са зле пътищата към Дунав мост2 Най късия път е през Лом тировете постоянно го използват преди да се построи моста проекта беше на мост точно на Лом на консултантската фирма "Александър Гиб" доколкото си спомням.После се реши на Видин мост без довеждаща инфраструктура.
    —цитат от коментар 22 на monk007


    А поглеждал ли си какво има от другата страна на Лом в Румъния - тресавища и бостани! Най-близкото шосе после така или иначе пак отива в Калафат.

  58. 58 Профил на асен
    асен
    Рейтинг: 74 Весело

    Кирил Петков: За 7 месеца договорихме 5 моста над Дунав. Борисов не успя за 12 години
    —цитат от коментар 44 на The Crusader

    Опасявам се, че не сте разбрали правилно човека от "сицилиевата долина"! Имал е предвид кражбата на средстваата за 5 моста!

  59. 59 Профил на tsvetko_51
    tsvetko_51
    Рейтинг: 838 Неутрално

    Извън политически оцветените мнения, защо не се опитаме по-рационално да видим нещата. Пътната мрежа до Русе, в макар и кратък, но сложен учстък, едва се справя с настоящия трафик. Какво ще стане ако трябва да поеме трафик от 2 моста.
    Мост на друго място също зависи от нашата и румънската мрежи. Може би мост от Оряхово, където сега има ферибот и съществува мрежа, която ще трябва да се подобри.
    Примера с Будапеща е известен, но там всичко зависи само от една страна а и все пак там Дунав е една идея по-малък. Като оценим финансовите тежести и за двете страни и прибавим разминаванията по вътрешно-политически причини у нас и в Румъния, става ясно защо сме само с два моста.
    Все пак това са сериозно суми от НАШИТЕ пари и винаги ще има аргументи дали и къде да се похарчат, така че както сме разделени по другите проблеми, така ще е и по този. А критиците са винаги по-кресливи:)

  60. 60 Профил на Athanatos
    Athanatos
    Рейтинг: 1723 Неутрално

    До коментар [#20] от "boevbisser":да си видял румънски тирове в България?
    —цитат от коментар 23 на Lazar Petrov

    Пълно е с румънски тирове.
    Друг е въпроса, че голяма част от тях са псевдо-румънски - турски компании, регистрирани в Румъния (както гърците си регистрират тировете в България).

    Има нужда от мостове, и то няколко.
    Също така има нужда и до тези мостове да се изградят сериозни пътни артерии.
    На първо място, силно нужни са Оряхово-Бекет, Свищов-Зимнич, втори мост на Русе-Джурджу и Силистра-Кълъраш.
    При условие, че е очевидно, че ще са рентабилни, не разбирам защо не се правят.
    И защо трябва да се чака държавата да ги построи?!
    Какъв е проблема да ги построят частници, които после да си прибират таксата от преминаващите?!

    Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
  61. 61 Профил на jazzdevil
    jazzdevil
    Рейтинг: 192 Неутрално

    До коментар [#22] от "monk007":Предполагам, че решението за мост до Видин е било по-скоро политическо. И е взето с цел да не умре съвсем района около Видин. Иначе Лом е най-прекият и логичен маршрут на север от София към Румъния. За мен беше изненада, че Румънците са си оправили пътищата на тяхна територия водещи към моста на Видин. Вярно, че все още няма магистрала, но са много прилични. Ние както винаги си изоставаме.
    —цитат от коментар 29 на Petleshev


    На кое викаш прилични пътища? Да дупки няма ама там от Калафат до Турно Северин за 100км минаваш през 17 села, дето често опират едно в друго и са дълги по 5км. Селото представлява 2 реда къщи покрай шосето и други улици няма - съответно някой местен като трябва да направи ляв завой и да изчака насрещната колона и целия трафик зад него спира. Тия 100км се взимат за час и половина по "приличните румънски пътища"

  62. 62 Профил на freedom for ua
    freedom for ua
    Рейтинг: 1003 Неутрално

    Да правят както прави Ердоган, дава на чужда компания да строи като минаването по моста после ще е платено и парите отиват в чуждата компания първите 20 г. После парите започва да прибира държавата. За 20 г. държавата гарантира, че ако няма нужният трафик, тя поема сумата и доплаща, колкото недостига. Така като гледам трафик има достатъчно. Чуждата компания има сметка да направи мостът здрав, за да може после 20 г. да си взима необезпокоявано таксите.
    Само и това да не вземе да се побългари, че някои българи винаги ще намерят начин да крадат, лъжат и мажат. Комунизмът есе още е в умовете и сърцата на мнозина за жалост.

    Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.
  63. 63 Профил на silverman
    silverman
    Рейтинг: 678 Неутрално

    А дана, ама на дали!

  64. 64 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    [quote#55:"The Crusader"][/quote]

    три мандата за баце бяха.
    Кирето колко месеца беше?
    Ей, тая лъжа за нищо я нямате
    смотаняк
    Боклуци-герб

    Ту-туууу
  65. 65 Профил на penetrating
    penetrating
    Рейтинг: 5763 Неутрално

    3 моста на 200 км не са достатъчни

    Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David Hilbert
  66. 66 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело

    [quote#55:"The Crusader"]
    —цитат от коментар 64 на ТимурСКомандаИКодове
    три мандата за баце бяха.Кирето колко месеца беше?Ей, тая лъжа за нищо я няматесмотанякБоклуци-герб[/quote]

    Мани тез жалки оправдания.
    Кирето обеща твърдо за 4 години 5 моста да са абсолютна реалност.
    Лъжец ли е Кирето ?

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  67. 67 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#58] от "lodkarski":

    Това го свършиха, да ... само за 7 месеца

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  68. 68
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  69. 69 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    До коментар [#66] от "The Crusader":

    "Мани тез жалки оправдания.
    Кирето обеща твърдо за 4 години 5 моста да са абсолютна реалност.
    Лъжец ли е Кирето ?"

    Дай те турим за 7 месеца теб?
    Да те видим!
    ТРИ МАНДАТА!

    Ту-туууу
  70. 70
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  71. 71
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  72. 72 Профил на Toni Bonboni
    Toni Bonboni
    Рейтинг: 515 Неутрално

    До коментар [#38] от "The Crusader":

    Лъжат нагло. А да ви светна... най лесния начин да се точат пари от наши агенции е да се възлагат разработки на проекти... има много пари за архитектите и много матрял за политическа реклама по НоваТв... и Ганя си вика бреййййй ся тия ще направят 5 моста за 4г.... малиииии

  73. 73 Профил на realismisthename
    realismisthename
    Рейтинг: 118 Неутрално

    До коментар [#61] от "jazzdevil":

    И аз това щях да напиша. Само къде сперма*а не са им хванали да им лижат на румънците.
    Пътища имали - направо да ти умре коня, му ебеш майка*а. Междуселски път минаващ през 30 села.
    Единственото ОК на румънските пътища е, че на междуградски където има отбивка - ограничението не е 60 като при нас, а е 70.
    До Видин, ако трябва да спазваш ограниченията са 180 км за 4 часа и 15 минути.

  74. 74 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1243 Неутрално

    До коментар [#2] от "boevbisser":
    - между другото, това не е въпрос на глупост а на беднотия. Бедни държави, бедни хора, бедни политици = корупция, грабене, първоначално натрупване на капитала.
    Африката на Европа

  75. 75 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    много ми е любопитно как се прави проект за мост или тунел, как се одобрява, как се приема и как за седем месеца всичко е изпълено.
    Сега го умножете по 10/десет/
    Боклуци-крадци-герб!

    Ту-туууу
  76. 76 Профил на ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
    Рейтинг: 1361 Неутрално

    ТРИ МАНДАТА

    Ту-туууу
  77. 77
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  78. 78 Профил на subaru
    subaru
    Рейтинг: 396 Неутрално

    Само в Братислава са 5(пет). В Будапеща са 7 или 8.

  79. 79
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  80. 80 Профил на gianni
    gianni
    Рейтинг: 927 Неутрално

    Трябва да подобрим ГПП Калотина и да довършим магистрала Европа. Маршрутът през Сърбия трябва да бъде подобрен и оптимизиран...
    —цитат от коментар 8 на Lazar Petrov


    Да не забравиш да оптимизираш пропусквателния пункт на сръбско-унгарската граница, че лятно време и там може да ти отиде един ден в чакане.

  81. 81 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#66] от "The Crusader":"Мани тез жалки оправдания.Кирето обеща твърдо за 4 години 5 моста да са абсолютна реалност.Лъжец ли е Кирето ?"Дай те турим за 7 месеца теб?Да те видим!ТРИ МАНДАТА!
    —цитат от коментар 69 на ТимурСКомандаИКодове


    Е, аз ако се туря там, няма да обещавам лъжи, като Кирето...

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  82. 82 Профил на Незнайко
    Незнайко
    Рейтинг: 3012 Неутрално

    Странно е, че сравняват Дунава между България и Румъния с Дунава при Будапеща, Виена и Братислава.
    Е като са започнали да броят мостовете над Дунав преди вливането на Драва, Сава и Тиса, да започнат още от Швацвалд, където великата европейска река дори може да се преджапа на бос крак.

    "Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. Ботев
  83. 83 Профил на chudomor
    chudomor
    Рейтинг: 852 Весело

    Ако България е активната страна в разговорите за нови мостове, коя ли е пасивната ...?
    Май прословутата евросолидарност домнулетата я стискат само за себе си ...

    Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...
  84. 84 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#8] от "Lazar Petrov":

    Къде е новият огромен мост открит наскоро ?

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  85. 85 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#23] от "Lazar Petrov":

    Пак ли на теб попаднах.....Живея на един от маршрута на тировете. Поне 100 минават на денонощие за/от Турция. Когато ходя в Турция и минавам през Лесово , 1/3 от опашката са румънски тирове.....
    Казваш че близо до Свищов минава румънска магистрала. Отсреща е Зимнич, между другото там има български села.....Та къде е въпросната магистралата. Ходя там на 20-25 дни веднъж , явно трябва да ходя и на очен лекар...))

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  86. 86 Профил на ируканджи
    ируканджи
    Рейтинг: 750 Весело

    Е, аз ако се туря там, няма да обещавам лъжи, като Кирето...
    —цитат от коментар 81 на The Crusader

    т.е. си признаваш че си некадърен и нищо няма да свършиш, обаче тука орева света защо за 6 месеца не са построени 5 моста и не прокопан тунел под Шипка!

  87. 87 Профил на The Crusader
    The Crusader
    Рейтинг: 8 Весело

    [quote#86:"Наблюдател"][/quote]

    Ами .. батенце, кво да ти кажа... не знам дали съм кадърен за министър/премиер, ма не лъжа като Кирето.
    Ако не мога да свърша 5 моста, няма да ги обещавам.
    Кирето твърдо обеща 5 моста и няма нищо на хоризонта.

    Ся, ти ако предпочиташ да гласуваш за лъжци, хубу ... то си е твой проблем

    https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
  88. 88 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 187 Неутрално

    То не бяха мостова над Дунав, тунели под Шипка, заводи за електромобили, заводи за батерии....
    За сега - само един х... с разширени вени е на лице.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  89. 89 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 816 Неутрално

    До коментар [#85] от "kasko":

    ако искаш да не коментирам нищо? просто да ти чета глупостите? не знам къде пътуваш, но с няколко думе в Гугъл ето какво излиза:
    https://www.investor.bg/a/332-ikonomika-i-politika/280928-sledvashtiyat-most-nad-dunav-shte-svarzhe-svishtov-i-zimnicha-tvardyat-rumanski-medii
    Правителството на Румъния иска да свърже нов мост на Дунава с новострояща се магистрала при Александрия.
    Айде чети или иди на очен

  90. 90 Профил на acarid
    acarid
    Рейтинг: 195 Неутрално

    До коментар [#11] от "Petleshev":
    Защо така говорите? Я вижте само какво метро и какъв булевард Южна дъга построиха.

  91. 91 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 816 Неутрално

    До коментар [#84] от "kasko":

    решил си да коментираш мостове на Дунава пък не знаеш че преди броени седмици Румъния откри третия по големина висящ мост:
    https://www.bta.bg/bg/news/balkans/486410-rumaniya-otkri-nov-most-nad-dunav-pri-braila-nay-golemiya-visyasht-most-v-stra
    аз например не коментирам тенис, художествена гимнастика, съвременно изкуство и т.н. Опитай и ти да не изказаш неподготвен

  92. 92 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    А защо не се говори за ЖП транспорта, който се възражда в Европа.Стамболов е успял да построи 529 километра жп линии, докато единствено Костов от най-ново време въобще е строил жп път – само 28 километра обаче.

  93. 93 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5757 Неутрално

    А защо не се говори за ЖП транспорта, който се възражда в Европа.Стамболов е успял да построи 529 километра жп линии, докато единствено Костов от най-ново време въобще е строил жп път – само 28 километра обаче.

  94. 94 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 886 Неутрално




    До коментар [#91] от "Lazar Petrov":

    Защо ми се блещиш бе ? Най-нормално те питам....В нея част не съм ходил 3-4 години.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  95. 95 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 816 Неутрално

    До коментар [#85] от "kasko":

    може ти да броиш тировете, може аз да пратя балдъзата, но ето точни цифри:
    https://tradingeconomics.com/romania/exports-by-country
    румънски експорт за Турция - 2,5 млрд, за Германия 20 млрд. айде добави и другите държави в Европа и виж аджеба колко от румънските тирове висят на капитан андреево и колко шарят из европа

  96. 96 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#91] от "Lazar Petrov":

    В Александрия магистрала няма , няма и да има скоро. Точно преди 10 дни бях там. Нощувах в Рошиори де Веде, казвам го между другото. Говоря прилично румънски , имам малък бизнес на 70-80 км малко по на северозапад от Александрия.....Няма кое с кое да свърже , от Крайова до Букурещ направиха нов експресен път , за мен си е чиста магистрала.

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  97. 97 Профил на kasko
    kasko
    Рейтинг: 886 Неутрално

    До коментар [#95] от "Lazar Petrov":

    Сложи към тия 2.5 млрд и търговията с България, доколкото знам четвърти търговски партньор ,сложи и тази с Гърция . Хвърли едно око и колко туристи от Румъния ходят в Турция и Гърция и обратно......Набъбна май...

    Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.
  98. 98 Профил на Lazar Petrov
    Lazar Petrov
    Рейтинг: 816 Неутрално

    До коментар [#96] от "kasko":
    напълно е възможно никога да направят магистрала. Може да ни будалкат. Румънците очевидно пречат на строеж на нови мостове. България се явява конкурент за привличане на инвестиции. Както виждаме от новия мост Румъния има и организационните и финансовите възможности да построи бързо такова съоръжение. Но първо ще си свърже изостаналите райони после ще погледне към нас.

  99. 99 Профил на ируканджи
    ируканджи
    Рейтинг: 750 Любопитно

    Ами .. батенце, кво да ти кажа... не знам дали съм кадърен за министър/премиер, ма не лъжа като Кирето. Ако не мога да свърша 5 моста, няма да ги обещавам.Кирето твърдо обеща 5 моста и няма нищо на хоризонта.Ся, ти ако предпочиташ да гласуваш за лъжци, хубу ... то си е твой проблем
    —цитат от коментар 87 на The Crusader


    Можеш ли да ми отговориш честно на следващите въпроси?
    Кога точно е обещавал, че ще ги построи за 6 месеца?
    Направил ли е първите стъпки в тази посока през тези 6 месеца докато е бил министър председател?
    И тогава да кажеш излъгал ли е или не!

  100. 100 Профил на popopo
    popopo
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#15] от "pontius_glarus":

    С какво втори Аспарухов мост ще помогне на пострадалите по Южното черноморие?
    Моста при Русе е по-близо да Варна.
    Стига комплекси, а си оправете Морската градина, че смешниците марешки и копейкин Ви правят смешни.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #