За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноИ няколко тунела под Шипка .
И китна гара Етрополе ..
И заводи, за милиарди батерии ..
Ей това , ще е бъдещето ни !
boevbisser
Рейтинг: 2357 ВеселоЗначи - нужда от мост има, пари има, проектът ще е рентабилен, планове няма. Не е чудно, че Румъния и България са на последните 2 места в ЕС. Как беше - глупостта ходи по хората....
*****
НеутралноМостове над Дунав, електромобили, батерии, тунели ..
Това е Промяната!
Тракат машини,
Пеят юзини,
Фабрики вдигат чела,
В ниви, полета
Жънат комбайни –
Стават мечтите дела.
Хи-хи
Рейтинг: 1659 НеутралноРумънците си гледат икономиката и не им е да се занимават с чужд транспорт. Като им потребе повечко - тогава. Само Банкяпростакия може да построи със собствени пари чужда тръба
mso351112049
Рейтинг: 111 НеутралноЩе има да чакаме дълго да станат скъпите проекти поради тежкото корумпирано управление на двете страни наследено от комунистите ,магистрала Русе Търново Свиленград ,тунел на Шипка и 2 мост на Дунав след 60 години .
Gretel
Рейтинг: 272 НеутралноДо коментар [#1] от "sim4o":
Всеки има право на собствено мнение, но не и на собствени факти. (вероятно Б. М. Барух)“ И няколко тунела под Шипка .”
——
Те май бяха 5 — не съм сигурна дали мостовете или тунелите.
Yotce
Рейтинг: 1547 НеутралноБи било добре да се оцени ефекта за българската и румънската икономика, а не да се хвърлят пари за поредното удобство за турски тираджии.
Lazar Petrov
Рейтинг: 816 Неутралнорумънците нарочно не искат мостове. Това е истината. Искат първо да развият източната си част, която е драстично по бедна. Скоро откриха огромен мост на Дунава там. По този начин насочват западните производства натам , а не към България. Също така подбутват така и собствения си морски туризъм. Трябва да подобрим ГПП Калотина и да довършим магистрала Европа. Маршрутът през Сърбия трябва да бъде подобрен и оптимизиран. Да не говорим, че инфраструктурата ,пътна и жп ,в Сърбия е далеч по-добра от Румъния.
dnevnikar
Рейтинг: 3692 НеутралноUNITED EU UNION
Трета Дружба.
Това е добре.
"Трети мост над Дунав на хоризонта"
petrapetra
Рейтинг: 1140 НеутралноНяма лошо, но обвързването на моста с последващата пътна мрежа на територията на България е задължително!
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноСега покрай войната в Украйна ясно се видя нуждата от мост при Силистра-Калъраш. Не, че ще се случи в обозримо бъдеще. Скоро минавах по моста при Видин. Пътищата към него и около него са много зле. В България управляващите са традиционно зле и импотентни.
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...dnevnikar
Рейтинг: 3692 НеутралноUNITED EU UNION
Бойко простянски,
ти ли Хи-хи хикаш?
Знай:
Трибунала в Хага ще ти завре лидера Утин
в г.зо.
До коментар [#4] от "Хи-хи":
Румънците си гледат икономиката и не им е да се занимават с чужд транспорт. Като им потребе повечко - тогава.
Само Банкяпростакия може да построи със собствени пари
чужда тръба
dnevnikar
Рейтинг: 3692 Неутралносеки 4ти км
По-късно.
Альошева МОЧА взисква жертви
До коментар [#1] от "sim4o":
И няколко тунела под Шипка .
И китна гара Етрополе ..
И заводи, за милиарди батерии ..
Ей това , ще е бъдещето ни !
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноДо 7:"Yotce"]Би било добре да се оцени ефекта за българската и румънската икономика, а не да се хвърлят пари за поредното удобство за турски тираджии...."
Какво ти пречат турските тираджии? Че оня Кютюк от Банкя (вече 160 кг) направи неработеща тол с-ма, само и само за да угоди на булгар транспортьорите ли?
pontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноА какво стана с втория "Аспарухов" мост при Варна, за да улесни трафика? Или там е Източна България, кучетата да ги ръфат там, и наводненията. По-важно е магистралки за шоплъка да ходят на Гръцко, и в таверни да разпущат (нищо че гърците не ги траят)
dnevnikar
Рейтинг: 3692 РазстроеноUNITED EU UNION
Москвич ботуш гази управляващите.
Гола истина.
До коментар [#11] от "Petleshev":
Сега покрай войната в Украйна ясно се видя нуждата от мост при Силистра-Калъраш. Не, че ще се случи в обозримо бъдеще. Скоро минавах по моста при Видин. Пътищата към него и около него са много зле.
В България управляващите са традиционно зле и импотентни.
dark'star
Рейтинг: 1316 ВеселоРепертоара на всяко правителство е един и същ - оптимистични проекти за мостове и тунели, ако стане зле - пак ще открият нефт и газ покрай морето.
КОНТРА_ТРОЛ_ БАН_ХАКЕР от ПОЕТИЧЕСКИЯ фланг на НАТОpontius_glarus
Рейтинг: 3851 НеутралноВ България ли? Или в София? Никой не иска мнението на "управляващите" било то на Монтана, било то на Видин или Свищов?
Ако попиташ управляващите какво да правим с парите за железниците, те имат мнение: Ще правим метро.
Ако ги питаш какво ще правим с парите за пътищата, те имат мнение: Ще правим тангенти, дъги, и магистрали за Гръцко. А преди избори "тунел под Шипка".
Пак идват избори, щели да правят трети мост! А пътища в Северна България? Ще правим, ама друг път.
dnevnikar
Рейтинг: 3692 РазстроеноВИИ Маркс имени В.И.Ленина
Москвичка Кметичка от Самоков диктува положението.
Извратено се получи
До коментар [#15] от "pontius_glarus":
А какво стана с втория "Аспарухов" мост при Варна, за да улесни трафика? Или там е Източна България, кучетата да ги ръфат там, и наводненията.
По-важно е магистралки за шоплъка да ходят на Гръцко,
и в таверни да разпущат (нищо че гърците не ги траят)
boevbisser
Рейтинг: 2357 РазстроеноДо коментар [#8] от "Lazar Petrov":
Защо да не искат нов мост до Русе румънците, проблемите с трафика са и за тях, не само за нас. За Калотина и магистрала Европа си прав, другата ни стратегическа дупка е незавършената магистрала Промахон-Видин. Гърците в най-тежката криза - между 2009 и 221 успяха да завършат Промахон-Халкидики, ние още Струма не сме приключили....
Явно толкова си можем, не са добре нещата.
dnevnikar
Рейтинг: 3692 Разстроеносеки 4ти км
Или в кратер на Луната.
Или в АТЗ.
В азотен завод за тор.
До коментар [#17] от "dark'star":
Репертоара на всяко правителство е един и същ - оптимистични проекти за мостове и тунели, ако стане зле -
пак ще открият нефт и газ покрай морето.
monk007
Рейтинг: 667 НеутралноНаистина са зле пътищата към Дунав мост2 Най късия път е през Лом тировете постоянно го използват преди да се построи моста проекта беше на мост точно на Лом на консултантската фирма "Александър Гиб" доколкото си спомням.После се реши на Видин мост без довеждаща инфраструктура.
Lazar Petrov
Рейтинг: 816 НеутралноДо коментар [#20] от "boevbisser":
да си видял румънски тирове в България? техния износ е на запад предимно. Напълно логично и егоистично решават, че първо ще построят мостове на Дунав свързващи централна и източна румъния. Това развитие отваря коридори към Европа и за Молдова. И това не е мое мнение, а цитирам участвали в преговори с тях. Румънците единствено подкрепиха мост при Свищов защото близо минава тяхна магистрала.
асен
Рейтинг: 74 Весело5 моста над Дунав, 4 тунела под Стара планина и свръхзвукова желеница- това е наследството на шарлатаните! Неомарксисти, Сър :)))
Lazar Petrov
Рейтинг: 816 НеутралноДо коментар [#20] от "boevbisser":
https://money.bg/economics/zlatnata-porta-na-rumaniya-nay-golemiyat-visyasht-most-nad-reka-dunav-za-500-miliona-evro.html
Consumer
Рейтинг: 1388 ЛюбопитноТрябва изцяло нов мост при Русе, а на Марин Грашнов творбата да бъде взривена после.
Every time you spend money you're casting a vote for the kind of world you wantPetleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#23] от "Lazar Petrov":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Румънски камиони може да няма много, но има много румънски коли за сметка на това. Тия коли по какво трябва да минават? Румънските камиони са много в североизтока. Има огромен трафик между Констанца и Варна и на юг към Истанбул.
dnevnikar
Рейтинг: 3692 Неутралносеки 4ти км
Ако беха дарили резидентя с Президентска Республика,
Тайван хайван, Дубай и подобни, отдавна щеха да дишат
на резидентя чорапа
"Трети мост над Дунав на хоризонта"
Petleshev
Рейтинг: 3028 НеутралноДо коментар [#22] от "monk007":
Пътят на праведния е заобиколен от всички страни с несправедливостта от егоизма и тиранията на злите хора. Блажен е онзи, който в името на милосърдието и добрата воля, води слабия през долината на мрака ...Предполагам, че решението за мост до Видин е било по-скоро политическо. И е взето с цел да не умре съвсем района около Видин. Иначе Лом е най-прекият и логичен маршрут на север от София към Румъния. За мен беше изненада, че Румънците са си оправили пътищата на тяхна територия водещи към моста на Видин. Вярно, че все още няма магистрала, но са много прилични. Ние както винаги си изоставаме.
AdMin
Рейтинг: 8 Неутрално"Според първоначалните прогнози през първата година от пускането му по него е трябвало да преминат над 100 хил. превозни средства, а те са били 250 хил"
Така е, обаче прогнозите са правени през 1999-та година и се отнасят към година за пускане в експлоатация 2005-2006. Аз съм ги правил и са отчитани валидни към момента икономически, политически, социаални и демографски обстоятелства. България не беше член на ЕС и никой не знаеше кога ще се случи това, затова и прогнозите бяха консервативни. Бяха предложени 3 варианта на прогнози - песимистичен, реалистичен и оптимистичен. Решението за строеж на моста беше взето при реализация на песимистичния вариант.
Същото е валидно и за стойността на строителството, която беше удвоена спрямо предварителните прогнози.
Дори и днес пропускателната способност на моста не е достигната на 100%. Забавянията са поради недостатъчно ефективния и бърз граничен и митнически контрол. С влизането на България и Румъния в Шенген нещата ще се променят.
ctr431045594
Рейтинг: 26 НеутралноНедейте до Свищов! Ще съсипете хубавото градче.
boevbisser
Рейтинг: 2357 ВеселоДо коментар [#23] от "Lazar Petrov":
Тирове много няма, но туристите към Гърция и нашето море всъщност се увеличават. Въобще, това с ограничаване на търговията/пътуването е лоша идея. Нали спряхме вноса на украински слънчоглед и какво стана - закъсаха заводите ни за олио....Дано ме разбираш.
AdMin
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#22] от "monk007":
Вярно е, че предложението първоначално беше за Лом, но там брегът от българска страна е свлачищен и нестабилен и самите Гиб предложиха Видин.
croth
Рейтинг: 449 НеутралноДо коментар [#28] от "dnevnikar": Ти май дишаш на резидента нещо друго и то от доста близо.
Evtim Zahariev
Рейтинг: 1410 НеутралноСега носим последиците на политиката на СССРето за изолиране на Б-я от световния транспортен коридор. Строеха се няколко терминала и фериботни линии ( Варна - Иличовск) като целта беше транспортът да става основно към СССРето. От освобожднието през 19 век та до сега Б-я развиваше ж.п. транспорта и беше една от водущите страни. Транспортните коридори с Гърция, Сърбия, Румъния бяха умишлено спирани и поради интересите на съседите ни. Затво се борехме за излаз на Средизимноморието. За съжаление и сега има трудности, не заради нас. Русия, Сърбия, Сев. Мак. продължават със същата политика.
pamela
Рейтинг: 1606 НеутралноСледващият мост трябва да бъде до Оряхово, Никопол или Свищов.
Е, инфраструктура никъде няма, но в България се правят само планове и се дават обещания.
foxa55
Рейтинг: 395 НеутралноДо коментар [#4] от "Хи-хи":
Удри тия опорки.🤣🤣🤣
The Crusader
Рейтинг: 8 Весело
https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.Плановете на управляващите от години са далеч от конкретност. Политическата криза допълнително отдалечи от дневния ред въпроса за още съоръжения на Дунав.
============
Е как така далеч, бе ?! Бяха много конкретни - 5 моста !!!
Предизборно обещано за 4 години да се изпълни.
Да не би някой да намеква, че шайката ППДБ просто си лъже ?
plynii
Рейтинг: 716 НеутралноДунав мост при Русе беше единственият мост и обслужваше пътуващите от и за СССР.
Сега трябва да се направят много повече мостове.
Полковник Паликъщов
Рейтинг: 2353 ВеселоВ началото на юни миналата година бе съобщено, че започва работата по предпроектните проучвания за пет нови моста над Дунав. С тяхното договаряне се похвали Кирил Петков, когато бе премиер.
Снимка на прадядо ми ПАЛИКЪЩОВ, поборник.___________________________________________________________
Кирчу е визионер, 5 моста на Дунав и 5 тунела под Балкана ни обеща, обаче спря строежа на АМ Хемус! За да може да "усвоява" повече бюджетни средства!
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 НеутралноДо коментар [#40] от "Полковник Паликъщов":
Ту-туууу"Кирчу е визионер, 5 моста на Дунав и 5 тунела под Балкана ни обеща, обаче спря строежа на АМ Хемус! За да може да "усвоява" повече бюджетни средства!"
Че що не го оставихте? Предложенията бяха добри и ако мислиш, че за 6 месеца се строят то питай банкянския /три мандата/ и твоите изроди от камунягите що не са го направили.
Между другото, кат си говорим за тунели под Балкана, соред вас канадците са изкопали толкова, че планина там не би трябвало да има вече и няма нужда от тунели!
АЙДЕ ЧИБА
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 НеутралноДо коментар [#38] от "The Crusader":
Ту-туууу"Предизборно обещано за 4 години да се изпълни."
три мандата
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 НеутралноИ трите, и паралелно да се првят пътища, инфра Ту-туууу
The Crusader
Рейтинг: 8 ВеселоКирил Петков: За 7 месеца договорихме 5 моста над Дунав. Борисов не успя за 12 години
Още тази година обаче започва проектирането на мостовете и в следващите четири години те ще бъдат абсолютна реалност.
https://www.dnevnik.bg/bulgaria/2022/09/04/4387181_kiril_petkov_za_7_meseca_dogovorihme_5_mosta_nad_dunav/ https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
bistr
Рейтинг: 1243 НеутралноДо коментар [#27] от "Petleshev":
До коментар [#20] от "boevbisser":
До коментар [#18] от "pontius_glarus":
- всеки на който му се е наложило да пътува с кола от Букурещ до Русе знае за изключително натоварената ситуация на моста (на Дружбата).
Интересно , че евтиното решение не се прави - ферибот ! Имало е опит, както казва авторката, но по някакави странни прични не се е случило.
Явно пак някой е откраднал парите. Един ферибот е лесно, бързо, евтино решение
А иначе за грандоманските изцепки на Кирчо няма какво да говориме
jazzdevil
Рейтинг: 192 Неутрално"Още 10 г. по-късно, през 2023 г. до Видин и "Дунав мост 2" няма нов скоростен път, инфраструктурата по международен път Е-79 е остаряла, опашките от товарни автомобили към моста са ежедневие, отбелязва БТА"
Опашките на границата нямат нищо общо с наличието или липсата на скоростен път ами с факта, че от 8 гишета за проверка обикновено работят 2 или 3. А инфраструктурата от българската страна е поне 2 пъти по-добра от румънската - миналото лято минах моста за 20мин и после стоях в задръстване час и нещо в първото румънско село понеже някакъв извънгабаритен камион беше насъбрал електрическитите жици и килнал 2-3 стълба. А точно там селата им са такива, че единствената улица в селото е главният път, съответно няма откъде да заобиколиш като стане проблем и седиш и си чакаш аварийните екипи да си свършат работата и да отворят пътя.
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 НеутралноДо коментар [#44] от "The Crusader":
Ту-туууу"Кирил Петков: За 7 месеца договорихме 5 моста над Дунав. Борисов не успя за 12 години"
ДОГОВОРИЛ, не е като започнал строеж! Не е като архитектите да свъшили работа и планът да е одобрен!
Що говориш простоии?
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноДо коментар [#38] от "The Crusader":
А колко моста построи крадливата шайка на ОПГ ГЕРБ? Да, построи 500 милиона километра магистрали по думите на крадливата мутра от Банкя!
xox35586796
Рейтинг: 8 Неутрално“ Румънците си гледат икономиката и не им е да се занимават с чужд транспорт. Като им потребе повечко - тогава. Само Банкяпростакия може да построи със собствени пари чужда тръба”
+++++++++++
Браво, точно така!
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 НеутралноДо коментар [#48] от "vassilun":
Ту-туууутри мандата
тънък асфалт
0 моста
0 тунела под Балкана
+1 пАток и минус над 3 милиарда
+ загубено дело за над милард за самовари
+ панаир за свинята
+ Варна - губерния
Смисъкът е баята дълъг
vassilun
Рейтинг: 4848 НеутралноДо коментар [#47] от "ТимурСКомандаИКодове":
"Що говориш плостотии?"
Щото е прост като идола си от Банкя!
The Crusader
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#47] от "ТимурСКомандаИКодове":
https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.Чай ся, цитирах точното изказване на Кирето .... за 4 години 5 моста ще бъдат 'абсолютна реалност'.
Ся се обяснява, че било твърде далеч на хоризонта а вече 3 месеца управлява същата шайка.
За кво съм виновен аз ? Да не би аз да съм лъгал ?
А това, кой архитект / проектант / извънземен си бил свършил или не свършил работата, изобщо не е мой проблем.
Обещаха ли 5 моста за 4 години ? Обещаха.
Направиха ли нещо ? Не направиха.
Лъжат ли абсолютно Кирето и Асенчо ? Лъжат!
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 ВеселоНе си виновен, че си сектант и тъпанар, даже е малко, трябва да се въведе дефиниция за гербидж Ту-туууу
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 ВеселоТРИ МАНДАТА!
Ту-тууууThe Crusader
Рейтинг: 8 НеутралноНяма треи мандата .. Кирето каза '4 години' и абсолютна реалност. https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
The Crusader
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#53] от "ТимурСКомандаИКодове":
https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.Не съм тъпанар, батенце... не мога да свиря на тъпан, колкото и просто да изглежда да блъскаш по кухарка.
jazzdevil
Рейтинг: 192 НеутралноА поглеждал ли си какво има от другата страна на Лом в Румъния - тресавища и бостани! Най-близкото шосе после така или иначе пак отива в Калафат.
асен
Рейтинг: 74 ВеселоОпасявам се, че не сте разбрали правилно човека от "сицилиевата долина"! Имал е предвид кражбата на средстваата за 5 моста!
tsvetko_51
Рейтинг: 838 НеутралноИзвън политически оцветените мнения, защо не се опитаме по-рационално да видим нещата. Пътната мрежа до Русе, в макар и кратък, но сложен учстък, едва се справя с настоящия трафик. Какво ще стане ако трябва да поеме трафик от 2 моста.
Мост на друго място също зависи от нашата и румънската мрежи. Може би мост от Оряхово, където сега има ферибот и съществува мрежа, която ще трябва да се подобри.
Примера с Будапеща е известен, но там всичко зависи само от една страна а и все пак там Дунав е една идея по-малък. Като оценим финансовите тежести и за двете страни и прибавим разминаванията по вътрешно-политически причини у нас и в Румъния, става ясно защо сме само с два моста.
Все пак това са сериозно суми от НАШИТЕ пари и винаги ще има аргументи дали и къде да се похарчат, така че както сме разделени по другите проблеми, така ще е и по този. А критиците са винаги по-кресливи:)
Athanatos
Рейтинг: 1723 НеутралноПълно е с румънски тирове.
Друг е въпроса, че голяма част от тях са псевдо-румънски - турски компании, регистрирани в Румъния (както гърците си регистрират тировете в България).
Има нужда от мостове, и то няколко.
Също така има нужда и до тези мостове да се изградят сериозни пътни артерии.
На първо място, силно нужни са Оряхово-Бекет, Свищов-Зимнич, втори мост на Русе-Джурджу и Силистра-Кълъраш.
При условие, че е очевидно, че ще са рентабилни, не разбирам защо не се правят.
И защо трябва да се чака държавата да ги построи?!
Какъв е проблема да ги построят частници, които после да си прибират таксата от преминаващите?!
Adam-е zendeh, zendegi mikhad / Живият човек се нуждае от живот .
jazzdevil
Рейтинг: 192 НеутралноНа кое викаш прилични пътища? Да дупки няма ама там от Калафат до Турно Северин за 100км минаваш през 17 села, дето често опират едно в друго и са дълги по 5км. Селото представлява 2 реда къщи покрай шосето и други улици няма - съответно някой местен като трябва да направи ляв завой и да изчака насрещната колона и целия трафик зад него спира. Тия 100км се взимат за час и половина по "приличните румънски пътища"
freedom for ua
Рейтинг: 1003 НеутралноДа правят както прави Ердоган, дава на чужда компания да строи като минаването по моста после ще е платено и парите отиват в чуждата компания първите 20 г. После парите започва да прибира държавата. За 20 г. държавата гарантира, че ако няма нужният трафик, тя поема сумата и доплаща, колкото недостига. Така като гледам трафик има достатъчно. Чуждата компания има сметка да направи мостът здрав, за да може после 20 г. да си взима необезпокоявано таксите.
Плюсовете и минусите в сайта вече не са белег за нищо. Те се слагат от модератор и са белег само за това кои коментари се харесват на модератора и кои не. На тролове не отговарям.Само и това да не вземе да се побългари, че някои българи винаги ще намерят начин да крадат, лъжат и мажат. Комунизмът есе още е в умовете и сърцата на мнозина за жалост.
silverman
Рейтинг: 678 НеутралноА дана, ама на дали!
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 Неутрално[quote#55:"The Crusader"][/quote]
Ту-туууутри мандата за баце бяха.
Кирето колко месеца беше?
Ей, тая лъжа за нищо я нямате
смотаняк
Боклуци-герб
penetrating
Рейтинг: 5763 Неутрално3 моста на 200 км не са достатъчни
Some people have got a mental horizon of radius zero and call it their point of view. David HilbertThe Crusader
Рейтинг: 8 ВеселоМани тез жалки оправдания.
Кирето обеща твърдо за 4 години 5 моста да са абсолютна реалност.
Лъжец ли е Кирето ? https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
The Crusader
Рейтинг: 8 ВеселоДо коментар [#58] от "lodkarski":
https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.Това го свършиха, да ... само за 7 месеца
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 НеутралноДо коментар [#66] от "The Crusader":
Ту-туууу"Мани тез жалки оправдания.
Кирето обеща твърдо за 4 години 5 моста да са абсолютна реалност.
Лъжец ли е Кирето ?"
Дай те турим за 7 месеца теб?
Да те видим!
ТРИ МАНДАТА!
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.
Toni Bonboni
Рейтинг: 515 НеутралноДо коментар [#38] от "The Crusader":
Лъжат нагло. А да ви светна... най лесния начин да се точат пари от наши агенции е да се възлагат разработки на проекти... има много пари за архитектите и много матрял за политическа реклама по НоваТв... и Ганя си вика бреййййй ся тия ще направят 5 моста за 4г.... малиииии
realismisthename
Рейтинг: 118 НеутралноДо коментар [#61] от "jazzdevil":
И аз това щях да напиша. Само къде сперма*а не са им хванали да им лижат на румънците.
Пътища имали - направо да ти умре коня, му ебеш майка*а. Междуселски път минаващ през 30 села.
Единственото ОК на румънските пътища е, че на междуградски където има отбивка - ограничението не е 60 като при нас, а е 70.
До Видин, ако трябва да спазваш ограниченията са 180 км за 4 часа и 15 минути.
bistr
Рейтинг: 1243 НеутралноДо коментар [#2] от "boevbisser":
- между другото, това не е въпрос на глупост а на беднотия. Бедни държави, бедни хора, бедни политици = корупция, грабене, първоначално натрупване на капитала.
Африката на Европа
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 Неутралномного ми е любопитно как се прави проект за мост или тунел, как се одобрява, как се приема и как за седем месеца всичко е изпълено.
Ту-тууууСега го умножете по 10/десет/
Боклуци-крадци-герб!
ТимурСКомандаИКодовеПатокостроителПазителНаМОЧА
Рейтинг: 1361 НеутралноТРИ МАНДАТА
Ту-туууу****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
subaru
Рейтинг: 396 НеутралноСамо в Братислава са 5(пет). В Будапеща са 7 или 8.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
gianni
Рейтинг: 927 НеутралноДа не забравиш да оптимизираш пропусквателния пункт на сръбско-унгарската граница, че лятно време и там може да ти отиде един ден в чакане.
The Crusader
Рейтинг: 8 ВеселоЕ, аз ако се туря там, няма да обещавам лъжи, като Кирето... https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.
Незнайко
Рейтинг: 3012 НеутралноСтранно е, че сравняват Дунава между България и Румъния с Дунава при Будапеща, Виена и Братислава.
"Свестните у нас считат за луди, глупецът вредом всеки почита" Хр. БотевЕ като са започнали да броят мостовете над Дунав преди вливането на Драва, Сава и Тиса, да започнат още от Швацвалд, където великата европейска река дори може да се преджапа на бос крак.
chudomor
Рейтинг: 852 ВеселоАко България е активната страна в разговорите за нови мостове, коя ли е пасивната ...?
Дневник решава проблемите със свободното слово както половината човечество месечните си такива - с тампони. Ама абонирани ...Май прословутата евросолидарност домнулетата я стискат само за себе си ...
kasko
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#8] от "Lazar Petrov":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Къде е новият огромен мост открит наскоро ?
kasko
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#23] от "Lazar Petrov":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Пак ли на теб попаднах.....Живея на един от маршрута на тировете. Поне 100 минават на денонощие за/от Турция. Когато ходя в Турция и минавам през Лесово , 1/3 от опашката са румънски тирове.....
Казваш че близо до Свищов минава румънска магистрала. Отсреща е Зимнич, между другото там има български села.....Та къде е въпросната магистралата. Ходя там на 20-25 дни веднъж , явно трябва да ходя и на очен лекар...))
ируканджи
Рейтинг: 750 Веселот.е. си признаваш че си некадърен и нищо няма да свършиш, обаче тука орева света защо за 6 месеца не са построени 5 моста и не прокопан тунел под Шипка!
The Crusader
Рейтинг: 8 Весело[quote#86:"Наблюдател"][/quote]
https://youtu.be/gsH4864d99w Какво е жена ? Простичък въпрос, на който нито един джендър не може да отговори. Разтърсващ филм, трябва да се гледа задължително.Ами .. батенце, кво да ти кажа... не знам дали съм кадърен за министър/премиер, ма не лъжа като Кирето.
Ако не мога да свърша 5 моста, няма да ги обещавам.
Кирето твърдо обеща 5 моста и няма нищо на хоризонта.
Ся, ти ако предпочиташ да гласуваш за лъжци, хубу ... то си е твой проблем
kvasimodo
Рейтинг: 187 НеутралноТо не бяха мостова над Дунав, тунели под Шипка, заводи за електромобили, заводи за батерии....
"Което беше порок стана обичай" - СенекаЗа сега - само един х... с разширени вени е на лице.
Lazar Petrov
Рейтинг: 816 НеутралноДо коментар [#85] от "kasko":
ако искаш да не коментирам нищо? просто да ти чета глупостите? не знам къде пътуваш, но с няколко думе в Гугъл ето какво излиза:
https://www.investor.bg/a/332-ikonomika-i-politika/280928-sledvashtiyat-most-nad-dunav-shte-svarzhe-svishtov-i-zimnicha-tvardyat-rumanski-medii
Правителството на Румъния иска да свърже нов мост на Дунава с новострояща се магистрала при Александрия.
Айде чети или иди на очен
acarid
Рейтинг: 195 НеутралноДо коментар [#11] от "Petleshev":
Защо така говорите? Я вижте само какво метро и какъв булевард Южна дъга построиха.
Lazar Petrov
Рейтинг: 816 НеутралноДо коментар [#84] от "kasko":
решил си да коментираш мостове на Дунава пък не знаеш че преди броени седмици Румъния откри третия по големина висящ мост:
https://www.bta.bg/bg/news/balkans/486410-rumaniya-otkri-nov-most-nad-dunav-pri-braila-nay-golemiya-visyasht-most-v-stra
аз например не коментирам тенис, художествена гимнастика, съвременно изкуство и т.н. Опитай и ти да не изказаш неподготвен
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноА защо не се говори за ЖП транспорта, който се възражда в Европа.Стамболов е успял да построи 529 километра жп линии, докато единствено Костов от най-ново време въобще е строил жп път – само 28 километра обаче.
Роси
Рейтинг: 5757 НеутралноА защо не се говори за ЖП транспорта, който се възражда в Европа.Стамболов е успял да построи 529 километра жп линии, докато единствено Костов от най-ново време въобще е строил жп път – само 28 километра обаче.
kasko
Рейтинг: 886 Неутрално
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.До коментар [#91] от "Lazar Petrov":
Защо ми се блещиш бе ? Най-нормално те питам....В нея част не съм ходил 3-4 години.
Lazar Petrov
Рейтинг: 816 НеутралноДо коментар [#85] от "kasko":
може ти да броиш тировете, може аз да пратя балдъзата, но ето точни цифри:
https://tradingeconomics.com/romania/exports-by-country
румънски експорт за Турция - 2,5 млрд, за Германия 20 млрд. айде добави и другите държави в Европа и виж аджеба колко от румънските тирове висят на капитан андреево и колко шарят из европа
kasko
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#91] от "Lazar Petrov":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.В Александрия магистрала няма , няма и да има скоро. Точно преди 10 дни бях там. Нощувах в Рошиори де Веде, казвам го между другото. Говоря прилично румънски , имам малък бизнес на 70-80 км малко по на северозапад от Александрия.....Няма кое с кое да свърже , от Крайова до Букурещ направиха нов експресен път , за мен си е чиста магистрала.
kasko
Рейтинг: 886 НеутралноДо коментар [#95] от "Lazar Petrov":
Колективното вземане на решение налага споделяне на колективна отговорност.Сложи към тия 2.5 млрд и търговията с България, доколкото знам четвърти търговски партньор ,сложи и тази с Гърция . Хвърли едно око и колко туристи от Румъния ходят в Турция и Гърция и обратно......Набъбна май...
Lazar Petrov
Рейтинг: 816 НеутралноДо коментар [#96] от "kasko":
напълно е възможно никога да направят магистрала. Може да ни будалкат. Румънците очевидно пречат на строеж на нови мостове. България се явява конкурент за привличане на инвестиции. Както виждаме от новия мост Румъния има и организационните и финансовите възможности да построи бързо такова съоръжение. Но първо ще си свърже изостаналите райони после ще погледне към нас.
ируканджи
Рейтинг: 750 ЛюбопитноМожеш ли да ми отговориш честно на следващите въпроси?
Кога точно е обещавал, че ще ги построи за 6 месеца?
Направил ли е първите стъпки в тази посока през тези 6 месеца докато е бил министър председател?
И тогава да кажеш излъгал ли е или не!
popopo
Рейтинг: 8 НеутралноДо коментар [#15] от "pontius_glarus":
С какво втори Аспарухов мост ще помогне на пострадалите по Южното черноморие?
Моста при Русе е по-близо да Варна.
Стига комплекси, а си оправете Морската градина, че смешниците марешки и копейкин Ви правят смешни.