"Билла" отваря малки квартални магазини

Веригата за стоки от първа необходимост "Билла България" започва да отваря магазини с малки формати, разположени в кварталите на градовете. Това е нова концепция за компанията под името "Billa Днес", а първият й обект е вече факт в Добрич.
Идеята е и в тези обекти да са валидни продуктите и промоциите, които потребителите могат да намерят и в традиционните им обекти, съобщава "Капитал".
Размерът на тези обекти е 450 - 600 квадратни метра и ще са разположени както в кварталите на големите градове, така и в по-малки населени места. В тях ще се предлагат до 4000 - 4500 артикула, подбрани в зависимост от търсенето и спецификите на конкретния регион и локация.
Анализи на компанията са показали, че 70% от българите пазаруват с малка потребителска кошница, с до 7 продукта, и на по-кратки интервали. Това е причината да се предлага новият формат, казва пред изданието Владимир Василев, директор "Корпоративно и стратегическо развитие" в "Билла България".

Цените на едро се движат разнопосочно през седмицата
Малките формати ще имат работното време на големите - от 7:30 до 22:00 всеки ден като и в тях ще има каси и на самообслужване.
Новият формат е разработен конкретно за българския пазар. В Словакия, където групата REWE, част от която е "Billa България", също е представена, има друг вариант на квартални магазини, които са основно в малките населени места и с друг тип асортимент. Веригата планира 3 такива магазина до края на годината - в Пловдив, в Силистра и в село Граф Игнатиево, а до 2030 г. се предвижда обектите да нараснат с още 50.