Десислава Танева е съгласна с президента, но не и с колега: зелени централи не трябва да се строят в ниви

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (67)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на Прокопсало Парвеню
    Прокопсало Парвеню
    Рейтинг: 8 Неутрално

    А добрия олигарх като иска?

    06-20 Р.Радев: Смущаващо е, че Божков звучи по-убедително от неговите обвинители ............................. 01- 21 Р.Радев: Логично е.. г-н Пеевски да подкрепи г-н Борисов на президентските избори, те са ортаци в бизнеса и политиката.................................................................................. ...................................... ............................. 01-21 Г.Атанасов: Нямам нито една забележка към Радев ................................................................................................. 10-21 К.Петков: Ако управлява коалиция с ДПС, излизам на протест ............................................................................ 09-21 К.Петков: С две ръце гласувам за президента Радев ................................................................................................ 10-21 К.Петков: Ние от "ПП“ много харесваме Бойко Рашков за вътрешен министър . ............................... 01-22 Радан: Но днес просто трябва да свалим шапка на Радев ..................................................................................... 03-22 Б.Рашков: Божков няма да откаже да даде показания, че е бил изнудван .................................................. 03-23 К.Петков: За мен е просто умопомрачаващо .............................................................................................................. ................................ как прокуратурата дори не образува производство заради изнесеното от Божков... 12-23 К.Петков: Не вярвам в идеята за независими експерти в регулаторите. По-добре е всяка една партия да сложи политическите си експерти и всеки да си поеме отговорността.
  2. 2 Профил на асен
    асен
    Рейтинг: 74 Весело

    А добрия олигарх като иска?
    —цитат от коментар 1 на Прокопсало Парвеню


    Ама той е добър, за него може!

  3. 3 Профил на tulup СУПЕР
    tulup
    Рейтинг: 1434 Весело

    Бе и голи ливади не трябва да са министри, ама на

    Не ме търсете преди обяд
  4. 4 Профил на AModoMio
    AModoMio
    Рейтинг: 1108 Неутрално

    А добрия олигарх като иска?
    —цитат от коментар 1 на Прокопсало Парвеню

    Отдава му бе казано, че все залага на куци коне.

    "Ако ние нямахме взаимоотношения с политиците щяхме да бъдем една банда от чакали. Или една обикновена банда и щяхме да бъдем анулирани." Тото Риина след атентатите
  5. 5 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    Да, бе, да

    Преди 1-2 години в най-плодородната земя на тракийската низина (пловдивското поле) построиха един голям соларен парк.

    Като минаваш по пътя Пловдив - Карлово след село Граф Игнатиево в дясно се пада на дългата правата отсечка преди отбивката за Хисар.

  6. 6 Профил на osando
    osando
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Десислава Танева е съгласна с президента: зелени централи не трябва да се строят в ниви

    .......................начи, тоя, де е с декар волтаици,

    ............................................................че ми плаща данък по 100лв/мес. (примерно)

    па на зърнаро, азе требва да му плащам по 100, шо бил "на загуба".................д'гом

    Подпис: (не се чете)
  7. 7 Профил на Rational СУПЕР
    Rational
    Рейтинг: 753 Неутрално

    Вижте къде се строят ВЕИ-та в Румъния.

    Аман от кретени с конфликт на интереси.

  8. 8 Профил на irl471142598 СУПЕР
    irl471142598
    Рейтинг: 3073 Неутрално

    Ок, но вредата от тецовете е много по голяма. Унищожените 250 хиляди декара от Мариците , не могат да се възтановят вече като земеделска земя. А тя там бе отлична...

  9. 9 Профил на kvasimodo
    kvasimodo
    Рейтинг: 185 Неутрално

    Един от редките случай когато съм съгласен с пРезидента и ГЕРБ.

    "Което беше порок стана обичай" - Сенека
  10. 10 Профил на qtd231109733
    qtd231109733
    Рейтинг: 8 Неутрално

    Много странно
    Земеделските земи в пернишко, Радомирско о брезнишко са предимно 3 и 4 категория, а региона е с ниско плодородие и ниски ренти.
    Кво се опитва да каже тоя?
    Че земите в Добруджа, Мизия и Тракия са по ниска категория от тези в Пернишко?!
    Не на мене тия!

  11. 11 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1682 Неутрално

    Ок, но вредата от тецовете е много по голяма. Унищожените 250 хиляди декара от Мариците , не могат да се възтановят вече като земеделска земя. А тя там бе отлична...
    —цитат от коментар 8 на irl471142598


    а дали там може да се построят соларни паркове? Вярно, един такъв парк изисква много по-малко работна ръка. Но и преминаването от ръчно производство на платове към автоматизирани станове е пратило бая хора да си търсят друга работа. Същото е със стрелочниците в ЖП-то заради автоматичните стрелки.

  12. 12 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1682 Неутрално

    Да, бе, даПреди 1-2 години в най-плодородната земя на тракийската низина (пловдивското поле) построиха един голям соларен парк.Като минаваш по пътя Пловдив - Карлово след село Граф Игнатиево в дясно се пада на дългата правата отсечка преди отбивката за Хисар.
    —цитат от коментар 5 на realguru


    Пловдивското поле се е убило за соларки. Знаем колко много пече в района.

  13. 13 Профил на Yotce
    Yotce
    Рейтинг: 1474 Неутрално

    До коментар [#5] от "realguru":

    Е то вече няма да може, у над е така за всичко, първо се чака, който трябва да направи хотели/соларни паркове/каквото там си е намислил, където му скимне, после се налага забрана.

  14. 14 Профил на daam
    daam
    Рейтинг: 648 Неутрално

    Лобизъм в чист вид. Гарантирано от ППДБ

  15. 15 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 884 Любопитно

    И кое тогава би било 1-ва и 2-ра категория земи, щом в България нямало такива? Щом В Дунавската равнина и Добруджа били 3-та и 4-та категория, то кое и къде е 1-ва?

  16. 16 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    България има около 35 000 кв.км обработваеми земи, а най-голямата слънчева централа в света е 56 кв.км. с мощност над 2 гигавата

  17. 17 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    Някого знае ли колко много пъти площ се ползва за култури за биогорива отколкото са нужни за ВЕИ?

  18. 18 Профил на Evtim Zahariev
    Evtim Zahariev
    Рейтинг: 1355 Неутрално

    Всяка крайност води до трагични последици. Има земеделки земи, които не стават за нищо, а се водят земеделски. Трябва подробни анализи и разчети, които да се правят от неподкупни специалисти. Вие знаете ли такива?

  19. 19 Профил на realguru
    realguru
    Рейтинг: 1382 Неутрално

    До коментар [#5] от "realguru":Е то вече няма да може, у над е така за всичко, първо се чака, който трябва да направи хотели/соларни паркове/каквото там си е намислил, където му скимне, после се налага забрана.
    —цитат от коментар 13 на Yotce


    В статията пише друго, че досега било разрешено само за най-лошите земи 7-8-9-та категория. Сега свалили до 5-6 и президента наложил вето.

    А аз казвам, че вече има построен соларен парк в пловдивското поле, където едва ли земята е 7-8-9 категория.

  20. 20 Профил на Nick F СУПЕР
    Nick F
    Рейтинг: 643 Неутрално

    България има около 35 000 кв.км обработваеми земи, а най-голямата слънчева централа в света е 56 кв.км. с мощност над 2 гигавата
    —цитат от коментар 16 на vht16370188


    За герберско/русофилските тролове фактите нямат значение. Както виждате от коментарите пак се почна с лобизъм и други фантасмагории.

  21. 21 Профил на kiroprosto
    kiroprosto
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "irl471142598":

    Ти ТЕЦ не може да построиш навсякъде, но да насееш държавата с "плодородни" ФЕЦ и ВЕИ-та може да го направят корумпираните политици от ПП-ДБ, ако се премахне забраната за изграждане на такива съоръжения на земеделски земи!

  22. 22 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Разбира се тук се обслужват интересите на Ковачки, Доган, Лукоил и сие.

  23. 23 Профил на qqv391093118 СУПЕР
    qqv391093118
    Рейтинг: 774 Неутрално

    Да, бе, даПреди 1-2 години в най-плодородната земя на тракийската низина (пловдивското поле) построиха един голям соларен парк.Като минаваш по пътя Пловдив - Карлово след село Граф Игнатиево в дясно се пада на дългата правата отсечка преди отбивката за Хисар.
    —цитат от коментар 5 на realguru


    Нали е забранено, как така?

  24. 24 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    България има около 35 000 кв.км обработваеми земи,
    —цитат от коментар 16 на vht16370188


    А колко кв.км. необработваема земя-камънаци, чукари итн, има? Каква пречи, на такива земи да се правят соларките? Или това ще създаде неудобство на приближените до ППДБ фирми?

  25. 25 Профил на Nick F СУПЕР
    Nick F
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Или това ще създаде неудобство на приближените до ППДБ фирми?
    —цитат от коментар 24 на uvtest

    Всъщност най големите играчи на пазара на ВЕИ са обвързани с герб и дпс. Та май към тях трябва да е отправен въпроса.

  26. 26
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  27. 27 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Весело

    Направо не знам какво прави Нидерландия която има 10 пъти повече соларна мощност от нас на 3 пъти по-малка площ

  28. 28 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1806 Весело

    "Танева също отбеляза, че законодателната процедура е проведена без участието на Комисията по земеделие и е вкарана между първо и второ четене, като поясни, че самата тя е отсъствала при дебатите в пленарната зала поради болест. "

    Ресорен министър бил болен и не отишъл на работа, когато е било особено необходимо.
    Сега да върнем всичко назад и да обсъдим заедно с Танева. Ако пък тя отново се разболее ще се въпрем пак.....

    подпис
  29. 29 Профил на Иван K
    Иван K
    Рейтинг: 1806 Весело

    До коментар [#28] от "Иван K":
    "Ресорен министър бил болен и не отишъл на работа"

    Иванчо отсъствал от училище и дава обяснение.
    - В понеделник мама ми изпра гащите и чаках да изсъхнат.
    Във вторник тръгнах на училище и видях гащите на учителкта на висят на простора. За това се върнах.

    подпис
  30. 30 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#8] от "irl471142598":

    С тецовете вредата е направена .... Дай сега и с ВЕИТата да направим същото КАТО СЕ ОПРАВДАВАМЕ с Путин и тецовете, .... Има предостатъчно неплодородна земя , там да се правят, ... Земята се дели на 10 категории , може да отпуснат в най ниските да се правят , примерно 8-10 категория , а по надолу да е забранено. Естествено има риска изведнъж чернозем от 1 категория да стане неплодородна земя от десета, ако правилният ч=овек срещу правилното заплащане си е харесал удобен терен за солари.

  31. 31 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 267 Неутрално

    Коя беше тази Десислава Танева?! Да не е една герберска министърка, която съветваше земедилците да си мълчат за измамите с евросубсидиите, да не ни наложат глоби от ЕК?!

  32. 32 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#25] от "Nick F":

    "Всъщност най големите играчи на пазара на ВЕИ са обвързани с герб"

    Ако е така, то това означава, че ГЕРБ са принципни и милеят за българската земя. Защо ППДБ са ЗА нейното унищожаване,? Защото не ги е грижа за страната и народа ли?

  33. 33 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3752 Весело

    Хора, вие знаете ли какво са земеделски земи от 5, 6 и 7 категория и нагоре?! И къде са те? Ами я отворете една карта на земеделската земя в България по категории, да видите за какво става дума, в огромната част България има земеделска земя от невероятните 1 и 2 категории, както и 3-та, също много добра.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  34. 34 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#28] от "Иван K":

    "Ресорен министър бил болен и не отишъл на работа"

    Танева НЕ Е МИНИСТЪР, а депутат. Ти да не си от ония, лилавите, щото те са толкова невежи.

  35. 35 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5587 Неутрално

    Танева преди години учеше земеделците, как да заобикалят закона и да крадат, сега и тя акъл дава.

  36. 36 Профил на Kaka Mara
    Kaka Mara
    Рейтинг: 267 Неутрално

    До коментар [#32] от "uvtest": Като сториха къщи за тъщи на земеделски земи защо не ревахте?!

  37. 38 Профил на uvtest
    uvtest
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#28] от "Иван K":


    "Сега да върнем всичко назад и да обсъдим"

    След като вашият пРезидент е наложил вето, пак ще се обсъжда и гласува. Конституционната процедура е такава, и това ли не знаеш?

  38. 39 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    Повечето Северна България е само първа и втора категория

  39. 40 Профил на kiroprosto
    kiroprosto
    Рейтинг: 8 Весело

    До коментар [#36] от "Kaka Mara":

    Къщи за гости на земеделски земи. Къде са тези земеделски земи в средата на селата ли? Защото масово къщите за гости са в села и градчета, но явно ти си мислиш че в града също има земеделски земи?

  40. 41 Профил на Dimiter Karapetrov
    Dimiter Karapetrov
    Рейтинг: 214 Неутрално

    До коментар [#17] от "vht16370188":

    Някого знае ли колко много пъти площ се ползва за култури за биогорива отколкото са нужни за ВЕИ?
    *********
    По-интересно е "кого" ли ти е бил учител по български език!

  41. 42 Профил на hamiltonf
    hamiltonf
    Рейтинг: 3752 Неутрално

    До коментар [#25] от "Nick F":

    Най-големите инвеститори са западни дружества, от сериозните.

    "Достъпът до истинска информация вече няма значение, лице което е деморализирано не е способно да оцени истинската информация, за него фактите не означават нищо! Даже да бъде затрупано с информация, с автентични доказателства, с документи, със снимки, ако го заведете насила в СССР и му покажете концентрационен лагер, той ще откаже да повярва на всичко това. Когато военният ботуш го стъпче, едва тогава ще разбере, но не и преди това, това представлява деморализацията!" Юрий Безменов, специалист по съветска пропаганда, дезинформация и подривни дейности, сътрудник на КГБ
  42. 43 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Весело

    До коментар [#41] от "Dimiter Karapetrov":

    Не се старая особено да пиша възможно най-правилно, за мен е по-важно да е смислено и разумно самото значение на това което пиша и като бонус има и тъпи въпроси като твоя

  43. 44 Профил на 2029
    2029
    Рейтинг: 818 Неутрално

    Като цяло съм съгласен да не се строят фотоволтаици на земеделски земи. Хубавото при тях е, че донякъде се запазва хумусния слой.
    Но само за информация, каква площ заемат Мариците и Бобов дол? Където е пустиня, отровна при това.

  44. 45 Профил на vht16370188
    vht16370188
    Рейтинг: 2936 Неутрално

    До коментар [#44] от "2029":

    Поне за Северна България трябва да се разреши поне на втора категория защото там цели области са почти само първа и втора

  45. 46 Профил на qtd231109733
    qtd231109733
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#37] от "vht16370188":

    Демек така наречения спец.
    А също бившата гербава министърка и Рублен просто дигат пушилка лъжейки.
    В чия изгода?

  46. 47 Профил на Kalinoff Ivan
    Kalinoff Ivan
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#17] от "vht16370188":

    За туй не знам... Но био горивата изискват повече енергия от изкопаеми горива отколкото реално се добива , например за добива на един литър био гориво се харчат над 1.5 нафта или бензин еквивалент , като се сметнат препарати , торове , конбайни , трактори , транспорт , преработка и тн... По екологично и по евтино е директно да горим петрола и газът , отколкото да ги хабим за био гориво ...

  47. 48 Профил на Atanas Ya
    Atanas Ya
    Рейтинг: 22 Неутрално

    София върху каква е построена? А , върху дюни може ли?

  48. 49 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 57 Неутрално

    Да, бе, даПреди 1-2 години в най-плодородната земя на тракийската низина (пловдивското поле) построиха един голям соларен парк.Като минаваш по пътя Пловдив - Карлово след село Граф Игнатиево в дясно се пада на дългата правата отсечка преди отбивката за Хисар.
    —цитат от коментар 5 на realguru


    Така е, това е ФЕЦ Дълго поле. Не се знае как точно се е получило, но това би следвало прокуратурата да се задейства!

  49. 50
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  50. 51 Профил на TM
    TM
    Рейтинг: 57 Неутрално

    В допълнение на коментар номер 49 - този ФЕЦ Дълго поле е собственост на фирма "Индустриален парк Калояново 2015 ЕООД". Това пък дружество е собственост на фирма "РАСАСО АНЩАЛТ", която е офшорка (Лихтенщайн), но е свързана със Спас Русев. Може ли Капитал малко да разследват как изниква такъв парк на земя първа или втора категория и кой всъщност стои зад това???

  51. 52 Профил на csq501152602
    csq501152602
    Рейтинг: 1 Неутрално

    До коментар [#51] от "TM":

    Искаш да разследват тия, които им тикат пари в гушата? Това е Добрата Мафия на Добрите Сили, приятелю.

  52. 53 Профил на b_52_strato
    b_52_strato
    Рейтинг: 953 Гневно

    До коментар [#14] от "daam":

    "Лобизъм в чист вид. Гарантирано от ППДБ"

    Прочети статията, преди да пишеш идиотщини, бе!

    Забранявам на бокулизачи и комуняги да четат постингите ми!
  53. 54 Профил на Петър Тодев
    Петър Тодев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    И кое тогава би било 1-ва и 2-ра категория земи, щом в България нямало такива? Щом В Дунавската равнина и Добруджа били 3-та и 4-та категория, то кое и къде е 1-ва?
    —цитат от коментар 15 на Smoke


    В Украина. Черна като катран.

  54. 55 Профил на Nick F СУПЕР
    Nick F
    Рейтинг: 643 Неутрално

    До коментар [#25] от "Nick F":Най-големите инвеститори са западни дружества, от сериозните.
    —цитат от коментар 42 на hamiltonf


    Тц, винпром Пещера, Еврохолд и Гинка Върбакова.

  55. 56 Профил на Nick F СУПЕР
    Nick F
    Рейтинг: 643 Неутрално

    В допълнение на коментар номер 49 - този ФЕЦ Дълго поле е собственост на фирма "Индустриален парк Калояново 2015 ЕООД". Това пък дружество е собственост на фирма "РАСАСО АНЩАЛТ", която е офшорка (Лихтенщайн), но е свързана със Спас Русев. Може ли Капитал малко да разследват как изниква такъв парк на земя първа или втора категория и кой всъщност стои зад това???
    —цитат от коментар 51 на TM


    Според тази статия https://www.plovdiv-press.bg/2021/05/05/правят-фотоволтаична-централа-в-село/176292/

    "Преди да бъде изграден паркът се предвижда промяна на действащия план за регулация и застрояване на няколко имота в селото, които от складове за промишлени стоки, административна сграда и обслужващи дейности да се преобразуват във фотоволтаична електроцентрала, електрическа подстанция и складове."

  56. 57 Профил на ДTБ
    ДTБ
    Рейтинг: 894 Неутрално

    Естествено че не трябва да се слагат фотоволтаици на земеделски земи, ама пуста далавера. Нормално фатмака да използва случая да се изкара герой. Да слагат фотоволтаици на разни изоставени предприятия или рудници като Кремиковци.

  57. 58 Профил на Nick F СУПЕР
    Nick F
    Рейтинг: 643 Неутрално

    Наглите ПъПътъпаци вече даже и не се крият как се опитват да уредят зелените терористи и вентилаторната мафия.
    —цитат от коментар 50 на csq501152602


    Бягай сади картофи бе. С колко гласа и чии е приета промяната на закона? Каква част от земите 5та и 6та категория се обработва? Аман от първосигнални ботове.

  58. 59 Профил на Костадин Иванов
    Костадин Иванов
    Рейтинг: 3479 Неутрално

    До коментар [#18] от "Evtim Zahariev":

    "Трябва подробни анализи и разчети, които да се правят от неподкупни специалисти. Вие знаете ли такива?"
    ==========
    Аз - не. Но и продажни не познавам. Никакви.

    Еретик
  59. 60 Профил на Петър Тодев
    Петър Тодев
    Рейтинг: 8 Неутрално

    До коментар [#58] от "Nick F":

    Законът е предложен от член на парламентарната група на ГЕРБ, но това е за да се прикрие че се действа в интерес на ПП. Така че ГЕРБ нямат никаква вина. Всичко е заради ПП.

  60. 61
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  61. 62 Профил на csq501152602
    csq501152602
    Рейтинг: 1 Неутрално

    До коментар [#58] от "Nick F":

    Ти гледай ти да не се окажеш в ролята на картофа, сойче.

  62. 63
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше обидни или нецензурни квалификации, обиди на расова, сексуална, етническа или верска основа или призиви към насилие по адрес на конкретни лица.

  63. 64
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  64. 65 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    България има около 35 000 кв.км обработваеми земи, а най-голямата слънчева централа в света е 56 кв.км. с мощност над 2 гигавата
    —цитат от коментар 16 на vht16370188


    Унищожените земеделски земи на Марица изток са 250 кв.км. Върху тези земи могат да се построят 5 броя слънчеви централи като тази , която я сочат най-голяма в света.

  65. 66 Профил на tacheaux
    tacheaux
    Рейтинг: 2306 Неутрално

    Като цяло съм съгласен да не се строят фотоволтаици на земеделски земи. Хубавото при тях е, че донякъде се запазва хумусния слой. Но само за информация, каква площ заемат Мариците и Бобов дол? Където е пустиня, отровна при това.
    —цитат от коментар 44 на 2029


    Ами поне не се унищожава земята при строителство на фотоволтаици. След време те могат да се демонтират и земята отново да стане земеделска. Докато над 250 кв.км земеделска земя на Марица изток е безвъзвратно унищожена и е превърната в пустиня. Там могат да се монтират соларни паркове. Най-големият в света има площ 56 кв.км. На Марица изток могат да се построят пет такива като най-големия в света.

  66. 67
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #