За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
shipka.1877
Рейтинг: 122 НеутралноСеверна България пак да го ....
lz2
Рейтинг: 2346 НеутралноТо хубаво частна фирма, ама и златни мотриси да пуснат, с тия стари релсови пътища и пияни стрелочници, не е сигурно, че ще стигнеш не навреме а въобще за там, където си тръгнал!
ПравописА е поле за изява на неграмотните!chichka
Рейтинг: 1638 ВеселоСеверна България да благодари на РРадев, неговите служебници, на Комитова, на Рашков, на Кирето и Асен.... за това че откраднаха депозираните пари за Хемус и там нищо не се прави трета година!
Кирето нали им построи завод за електомобили, имат 4 моста на Дунав и три тунела под Балкана.... какво искат повече хората от сев. България? Русия е проказата на планетата Земя.
Karamfil Kalchev
Рейтинг: 499 Неутралнот.е има кандидати за двете печеливши линии на пътнически превози
останалите да го духат
ekp351157130
Рейтинг: 1777 НеутралноХемус ЖП магистрала ли е?
futio_tapanchev
Рейтинг: 1232 НеутралноДо коментар [#4] от "1001":
Държавата може да субсидира останалите както досега субсидира БДЖ.
ekp351157130
Рейтинг: 1777 Неутралнои в Германия е така. Реално превозите на къси разстояние не са на печалба, а общините и областите плащат на Дойче бан пари за да се движат влаковете. Само от билетите Дойче бан не може да предложи влакове на такова разписание и до съществуващите гари. За определени далечни дестинации има влакове дискаунтери - като FlixTrain, където билетите започват от 9 евро за разстояние от 200-300км. Разбира се, не се возят с 250км/ч, а само със 160км/ч.
ekp351157130
Рейтинг: 1777 Неутрално[quote#3:"chichka"][/quote]
забележи, че ПИМК искат да са в южна България заради изграден инфраструктура. А тя е изградена заради ЕС. За ЕС Хемус никога не е била приоритетна, но Тракия и Марица са - европейски коридор. Затова Борисов не строеше Хемус, защото нямаше европари и по-трудно се крадеше. Като се видя, че ще си ходи раздаде едни пари, в случай че не се върне, за да имат приятелите му.
ЖП-то в южна България е същото - с европари се прави и е част от европейски коридор. В крайна сметка Пловдив е индустриалната столица на България и връзката между София и Пловдив е изключително важна, особено ако разтовари Тракия, за да не се налага Тракия да става трилентова. Отделно, че по-малко коли, а повече хора във влаковете означава по-малък внос на минерални горива и по-малко износване на магистралата. Ако влакът върви за час или по-малко буквално се обезмисля пътуването с кола или автобус.
plamenss
Рейтинг: 1219 НеутралноСамо като видиш ПИМКи спираш да четеш! Питайте който и да е пловдивчанин.
Петър Георгиев
Рейтинг: 1542 НеутралноПИМК прозира още от заглавието, но нека дадем шанс да ни изненадат приятно. Виж какъв стадион построиха, почти в срок.
plamenss
Рейтинг: 1219 Неутрално[quote#10:"Петър Георгиев"][/quote]
Само ирония лъха от територията за жалост!
ekp351157130
Рейтинг: 1777 Неутралнотези, които в София се включиха в презастрояването
Петър Георгиев
Рейтинг: 1542 НеутралноИрония, примесена с надежда. Такъв е въздухът, който дишаме. Разбира се, той също има примеси, според мястото, което обитаваме.
София- Пловдив- Бургас може да промени много неща, специално в Южна България. Но към жп-линията трябва да се добави и развитие на летището в Крумово- тогава вече Пловдив може да се нарече модерен град. Уви, добрата стара София едва ли ще допусне това,
Willy Messerschmitt
Рейтинг: 347 ЛюбопитноДо коментар [#13] от "Петър Георгиев":
До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...Ами привлечете голям играч на летище Пловдив...а не само гарги да се виждат през седмицата...Станете карго-хъб!!Не чакайте на оядените чиновници от софето...
Петър Георгиев
Рейтинг: 1542 ГневноАз виждам двете летища като конкурентни на един не особено голям пазар, което ме кара да мисля, че административно се спъва развиването на по-малкото.
А и кой да го направи -Тотев? Или Зико? Дето превърнаха града в софийски район, образно казано.
ekp351157130
Рейтинг: 1777 НеутралноЛетището в Пд има шанс, ама трябва да подбие софийските цени за обработка. По същия начин, по който Меминген е Мюнхен-запад и е алтернатива на мюнхенското летище, което пък е с лоша свързаност, защото е само на градска железница. Щутгартци, хем по-малък град, направиха нужното и направиха гара на летището за експреси и ще изядат хляба на Мюнхен. По същия начин, с добра ЖП връзка към София от порядъка на 40 минути и Пловдив може да вземе част от дискаунтерите. И в момента с метрото от Враждебна до Централна гара са 40 минути
dokker
Рейтинг: 144 НеутралноПИМК и Дошков са като пловдивски филиал на Столарски от София - морски дар - октопод и раково образувание едновременно.
"Първа награда в категорията „Средна и голяма фирма“ спечели ПИМК ООД - най-голямата транспортна фирма в България и в топ 10 в Европа." -
https://19min.bg/news/novini_8/golemite-pobediteli-v-konkursa-naj-dobra-balgarska-firma-na-godinata-187344.html?fbclid=IwAR0n-ey04AqARv0X-dym6OGpW8siFhXi7CB9ryUXKpJNGyGq0kqcn-PYE0k
Организатор на "конкурса" - Първа инвестиционна банка
Каквото стана с градския транспорт в София и Пловдив, ще стане и в доходните линии на железниците.
bistr
Рейтинг: 1290 НеутралноДо коментар [#8] от "ekp351157130":
- добър коментар и заслужено плюсче. Но нека отбележим и някои съмнителни моменти - например че ще получат държавни влакове !?
chichka
Рейтинг: 1638 ВеселоПомните ли как частници се натиснаха за маршретките в София..... и всички се бориха за дотацията? Сега парите ги умножете по 100!
Русия е проказата на планетата Земя.Роси
Рейтинг: 5927 НеутралноДо коментар [#2] от "lz2":
В Пловдив има от мотрисите на Сименс.
ekp351157130
Рейтинг: 1777 Неутралнокъде в статията пише, че ще получат държавни влакове? Може да ги купят от БДЖ, може да ги наемат от БДЖ, но няма как да им ги подарят. Съмнявам се в БДЖ подвижен състав да правят нещо. Ще купуват нов подвижен състав, което сигурно не означава чисто нов, а може да е нов внос.
*****
НеутралноДо коментар [#3] от "chichka":
Ония с Корените Електромобили се махнаха-отидоха да лъжат в Македония..Тук изсмукаха едни 30 милиона..
*****
НеутралноДо коментар [#22] от "wre501051215":
Киревите електромобили да се чете!
*****
НеутралноУж ПИМК големи ботевисти, трето поколение , от деца на стадиона - а направиха магариите за парите за турникетите ..
nabliudatelnica
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#4] от "1001":
И защо трябва да има частник, кандидат за губеща линия? Губещите са задача на държавата, не на частния бизнес.
nabliudatelnica
Рейтинг: 9 НеутралноДо коментар [#19] от "chichka":
Пак тъп коментар. Кой трябваше да се натиска, освен частици, когато общината беше неспособна да осигури превоза на гражданите? Ето сега общината с метрото свърши добра работа и частиците вече ги няма. Това се нарича пазарна икономика, Андрешко!
Шихан Йордечка
Рейтинг: 0 Неутралноо