Пловдивска фирма получи лиценз за жп превозвач на пътници

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (27)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на shipka.1877
    shipka.1877
    Рейтинг: 122 Неутрално

    Северна България пак да го ....

  2. 2 Профил на lz2
    lz2
    Рейтинг: 2346 Неутрално

    То хубаво частна фирма, ама и златни мотриси да пуснат, с тия стари релсови пътища и пияни стрелочници, не е сигурно, че ще стигнеш не навреме а въобще за там, където си тръгнал!

    ПравописА е поле за изява на неграмотните!
  3. 3 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1638 Весело

    Северна България пак да го ....
    —цитат от коментар 1 на shipka.1877


    Северна България да благодари на РРадев, неговите служебници, на Комитова, на Рашков, на Кирето и Асен.... за това че откраднаха депозираните пари за Хемус и там нищо не се прави трета година!
    Кирето нали им построи завод за електомобили, имат 4 моста на Дунав и три тунела под Балкана.... какво искат повече хората от сев. България?

    Русия е проказата на планетата Земя.
  4. 4 Профил на Karamfil Kalchev
    Karamfil Kalchev
    Рейтинг: 499 Неутрално

    т.е има кандидати за двете печеливши линии на пътнически превози
    останалите да го духат

  5. 5 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1777 Неутрално


    Северна България да благодари на РРадев, неговите служебници, на Комитова, на Рашков, на Кирето и Асен.... за това че откраднаха депозираните пари за Хемус и там нищо не се прави трета година!
    Кирето нали им построи завод за електомобили, имат 4 моста на Дунав и три тунела под Балкана.... какво искат повече хората от сев. България?
    —цитат от коментар 3 на chichka


    Хемус ЖП магистрала ли е?

  6. 6 Профил на futio_tapanchev
    futio_tapanchev
    Рейтинг: 1232 Неутрално

    До коментар [#4] от "1001":

    Държавата може да субсидира останалите както досега субсидира БДЖ.

  7. 7 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    т.е има кандидати за двете печеливши линии на пътнически превозиостаналите да го духат
    —цитат от коментар 4 на 1001


    и в Германия е така. Реално превозите на къси разстояние не са на печалба, а общините и областите плащат на Дойче бан пари за да се движат влаковете. Само от билетите Дойче бан не може да предложи влакове на такова разписание и до съществуващите гари. За определени далечни дестинации има влакове дискаунтери - като FlixTrain, където билетите започват от 9 евро за разстояние от 200-300км. Разбира се, не се возят с 250км/ч, а само със 160км/ч.

  8. 8 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    [quote#3:"chichka"][/quote]

    забележи, че ПИМК искат да са в южна България заради изграден инфраструктура. А тя е изградена заради ЕС. За ЕС Хемус никога не е била приоритетна, но Тракия и Марица са - европейски коридор. Затова Борисов не строеше Хемус, защото нямаше европари и по-трудно се крадеше. Като се видя, че ще си ходи раздаде едни пари, в случай че не се върне, за да имат приятелите му.
    ЖП-то в южна България е същото - с европари се прави и е част от европейски коридор. В крайна сметка Пловдив е индустриалната столица на България и връзката между София и Пловдив е изключително важна, особено ако разтовари Тракия, за да не се налага Тракия да става трилентова. Отделно, че по-малко коли, а повече хора във влаковете означава по-малък внос на минерални горива и по-малко износване на магистралата. Ако влакът върви за час или по-малко буквално се обезмисля пътуването с кола или автобус.

  9. 9 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    Само като видиш ПИМКи спираш да четеш! Питайте който и да е пловдивчанин.

  10. 10 Профил на Петър Георгиев
    Петър Георгиев
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    Само като видиш ПИМКи спираш да четеш! Питайте който и да е пловдивчанин.
    —цитат от коментар 9 на plamenss


    ПИМК прозира още от заглавието, но нека дадем шанс да ни изненадат приятно. Виж какъв стадион построиха, почти в срок.

  11. 11 Профил на plamenss
    plamenss
    Рейтинг: 1219 Неутрално

    [quote#10:"Петър Георгиев"][/quote]

    Само ирония лъха от територията за жалост!

  12. 12 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    Само като видиш ПИМКи спираш да четеш! Питайте който и да е пловдивчанин.
    —цитат от коментар 9 на plamenss


    тези, които в София се включиха в презастрояването

  13. 13 Профил на Петър Георгиев
    Петър Георгиев
    Рейтинг: 1542 Неутрално

    [quote#10:"Петър Георгиев"]
    —цитат от коментар 11 на plamenss
    Само ирония лъха от територията за жалост![/quote]

    Ирония, примесена с надежда. Такъв е въздухът, който дишаме. Разбира се, той също има примеси, според мястото, което обитаваме.
    София- Пловдив- Бургас може да промени много неща, специално в Южна България. Но към жп-линията трябва да се добави и развитие на летището в Крумово- тогава вече Пловдив може да се нарече модерен град. Уви, добрата стара София едва ли ще допусне това,

  14. 14 Профил на Willy Messerschmitt
    Willy Messerschmitt
    Рейтинг: 347 Любопитно

    До коментар [#13] от "Петър Георгиев":

    Ами привлечете голям играч на летище Пловдив...а не само гарги да се виждат през седмицата...Станете карго-хъб!!Не чакайте на оядените чиновници от софето...

    До истината се достига с познание! Не влизам в диалог с лумпени !И не храня руски тролове...
  15. 15 Профил на Петър Георгиев
    Петър Георгиев
    Рейтинг: 1542 Гневно

    До коментар [#13] от "Петър Георгиев":Ами привлечете голям играч на летище Пловдив...а не само гарги да се виждат през седмицата...Станете карго-хъб!!Не чакайте на оядените чиновници от софето...
    —цитат от коментар 14 на Willy Messerschmitt


    Аз виждам двете летища като конкурентни на един не особено голям пазар, което ме кара да мисля, че административно се спъва развиването на по-малкото.
    А и кой да го направи -Тотев? Или Зико? Дето превърнаха града в софийски район, образно казано.

  16. 16 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    Летището в Пд има шанс, ама трябва да подбие софийските цени за обработка. По същия начин, по който Меминген е Мюнхен-запад и е алтернатива на мюнхенското летище, което пък е с лоша свързаност, защото е само на градска железница. Щутгартци, хем по-малък град, направиха нужното и направиха гара на летището за експреси и ще изядат хляба на Мюнхен. По същия начин, с добра ЖП връзка към София от порядъка на 40 минути и Пловдив може да вземе част от дискаунтерите. И в момента с метрото от Враждебна до Централна гара са 40 минути

  17. 17 Профил на dokker
    dokker
    Рейтинг: 144 Неутрално

    Само като видиш ПИМК и спираш да четеш! Питайте който и да е пловдивчанин.
    —цитат от коментар 9 на plamenss


    ПИМК и Дошков са като пловдивски филиал на Столарски от София - морски дар - октопод и раково образувание едновременно.

    "Първа награда в категорията „Средна и голяма фирма“ спечели ПИМК ООД - най-голямата транспортна фирма в България и в топ 10 в Европа." -

    https://19min.bg/news/novini_8/golemite-pobediteli-v-konkursa-naj-dobra-balgarska-firma-na-godinata-187344.html?fbclid=IwAR0n-ey04AqARv0X-dym6OGpW8siFhXi7CB9ryUXKpJNGyGq0kqcn-PYE0k

    Организатор на "конкурса" - Първа инвестиционна банка
    Каквото стана с градския транспорт в София и Пловдив, ще стане и в доходните линии на железниците.

  18. 18 Профил на bistr
    bistr
    Рейтинг: 1290 Неутрално

    До коментар [#8] от "ekp351157130":

    - добър коментар и заслужено плюсче. Но нека отбележим и някои съмнителни моменти - например че ще получат държавни влакове !?

  19. 19 Профил на chichka
    chichka
    Рейтинг: 1638 Весело

    Помните ли как частници се натиснаха за маршретките в София..... и всички се бориха за дотацията? Сега парите ги умножете по 100!

    Русия е проказата на планетата Земя.
  20. 20 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5927 Неутрално

    До коментар [#2] от "lz2":

    В Пловдив има от мотрисите на Сименс.

  21. 21 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1777 Неутрално

    До коментар [#8] от "ekp351157130":- добър коментар и заслужено плюсче. Но нека отбележим и някои съмнителни моменти - например че ще получат държавни влакове !?
    —цитат от коментар 18 на bistr


    къде в статията пише, че ще получат държавни влакове? Може да ги купят от БДЖ, може да ги наемат от БДЖ, но няма как да им ги подарят. Съмнявам се в БДЖ подвижен състав да правят нещо. Ще купуват нов подвижен състав, което сигурно не означава чисто нов, а може да е нов внос.

  22. 22 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#3] от "chichka":

    Ония с Корените Електромобили се махнаха-отидоха да лъжат в Македония..Тук изсмукаха едни 30 милиона..

  23. 23 Профил на yanne@abv.bg
    *****
    Неутрално

    До коментар [#22] от "wre501051215":

    Киревите електромобили да се чете!

  24. 24 Профил на sim4o
    *****
    Неутрално

    Само като видиш ПИМКи спираш да четеш! Питайте който и да е пловдивчанин.
    —цитат от коментар 9 на plamenss


    Уж ПИМК големи ботевисти, трето поколение , от деца на стадиона - а направиха магариите за парите за турникетите ..

  25. 25 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 9 Неутрално

    До коментар [#4] от "1001":

    И защо трябва да има частник, кандидат за губеща линия? Губещите са задача на държавата, не на частния бизнес.

  26. 26 Профил на nabliudatelnica
    nabliudatelnica
    Рейтинг: 9 Неутрално

    До коментар [#19] от "chichka":

    Пак тъп коментар. Кой трябваше да се натиска, освен частици, когато общината беше неспособна да осигури превоза на гражданите? Ето сега общината с метрото свърши добра работа и частиците вече ги няма. Това се нарича пазарна икономика, Андрешко!

  27. 27 Профил на Шихан Йордечка
    Шихан Йордечка
    Рейтинг: 0 Неутрално




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #