"Вайбър" пусна глобална услуга за безплатни разговори между клиенти и бизнеси

Седмица след като пусна за потребителите си в България функцията "Разпознаване на обаждането", която идентифицира спам, Rakuten Viber обяви и нова. Този път тя е глобална, а не само за местните.
Става дума за услугата "Бизнес обаждания" - опция, предназначена да подобри комуникацията между брандовете и техните клиенти в приложението. Компаниите могат да създадат нов комуникационен канал, позволявайки на клиентите да правят безплатни международни разговори до техните стационарни номера директно през платформата. Компанията посочва, че услугата е уникална в сферата на комуникационните приложения.

"Вайбър" пусна нова услуга за България
Новото предложение е особено подходящо за фирми, които оперират с колцентрове. Обажданията в приложението могат да са от различно естество, като помощ при запитвания за продукти, проследяване на поръчки и следпродажбено обслужване в сектора на търговията на дребно и доставките. Банките могат да отговарят на запитвания по сметки, да насрочват срещи, да управляват транзакции, да предлагат финансови съвети и поддръжка, докато аптеките могат да помогнат с информация за рецепти, да споделят информация за графици на клонове и да предоставят консултации относно лекарствени продукти.
Проучванията сочат, че 91% от потребителите предпочитат брандове, които предлагат опция за обаждане или съобщение, допълват от "Вайбър".
Опцията за обаждане до бизнеси позволява на потребителите да извършват разговори безпроблемно в рамките на това приложение, премахвайки необходимостта от използване на други приложения. Това отваря допълнителни възможности за продажби на продукти по време на разговори и улеснява моменталната обработка на заявки.
Ранно регистрираните компании имат възможност да създадат публични бизнес профили с вграден бутон "Бизнес обаждания" или да добавят опцията към съществуващите им профили в приложението, което позволява на клиентите лесно да откриват и да се обаждат на дадената компания. Потребителите могат също така да започнат обаждане с бизнес директно от чат - например да се свържат с куриер, за да пренасочат доставка след получаване на известие.
Всички бизнес разговори са безплатни за клиентите, независимо от местоположението им. Това е особено полезно за обслужване на клиенти, обаждащи се от чужбина.