За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
Go Go
Рейтинг: 8 ВеселоЗащо ли ми се чини, че това работеше и по-рано, просто сега го обявяват като опция…
73! Go GoПреди 2 години си уредих часовете за преглед и ремонт на зъбите с варненска компания точно през вайбър. Е, намерих и сайта в интернет, но не виждам съществена разлика…
****
Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.
amerikanbastard
Рейтинг: 505 Неутрално"клиентите да правят безплатни международни разговори до техните стационарни номера директно през платформата."
Freedom's just another word for nothin' left to lose---
Става въпрос за:
"..- клиентите да правят безплатни международни разговори до техните стационарни номера директно през платформата...
СТАЦИОНАРНИ НОМЕРА (жични/наземни връзки, не мобилни) с чужбина през Интернет.
Такава услуга отдавна има и Скайп, но е платена.
След като MS купи скайп го скапа, отвори яка бекдор за НСА и клиентите се прехвърлиха на лесния и удобен Viber.
amerikanbastard
Рейтинг: 505 НеутралноNSA
Freedom's just another word for nothin' left to losemitko11
Рейтинг: 2134 ЛюбопитноБизнеса плаща, за клиента е безплатно...
"Големият проблем на цитатите в интернет е, че повечето хора вярват в тяхната автентичност." Иван ВазовMichael Peterson
Рейтинг: 5 НеутралноУслугата на Viber за безплатни разговори между клиенти и бизнеси звучи като значимо развитие на пръв поглед, но ако се вгледаме по-отблизо, ще видим, че това е по-скоро разширение на вече съществуващи тенденции, отколкото преломно нововъведение.
Идеята за интегриране на директни комуникационни канали между бизнесите и потребителите в едно приложение не е нова. Различни платформи вече са изследвали подобни функции, позволявайки на потребителите да взаимодействат с бизнесите чрез чат или обаждания. Услугата на Viber изглежда като разширение на тази съществуваща тенденция, а не като преломно нововъведение.
Аспектът на предлагане на безплатни международни обаждания до стационарните номера на бизнесите е забележителен. Той може да се счита за напредък в удобството и икономията на разходи за потребителите. Въпреки това, тази функция може да не е толкова революционна, колкото звучи. Много бизнеси вече предлагат безплатни телефонни номера или имат екипи за обслужване на клиенти, достъпни чрез други безплатни цифрови канали.
Освен това, интеграцията на тази услуга в публичен бизнес профил във Viber, въпреки че е полезна, повтаря стратегии, вече видяни в други платформи като WhatsApp Business или Facebook Messenger. Тези платформи позволяват на бизнесите да създават профили и предлагат различни начини за потребителите да се свържат с тях, включително гласови обаждания.
Фактът, че рано регистрираните компании могат да добавят бутон "Бизнес обаждания" към техните профили, е добър за видимостта и достъпността. Въпреки това, това изглежда повече като функция за удобство, а не като радикална промяна в начина, по който бизнесите и клиентите комуникират.
Накрая, твърдението на Viber, че 91% от потребителите предпочитат марки, които предлагат опция за обаждане или съобщение, не е изненадващо. То се съгласува с продължаващата тенденция бизнесите да стават по-достъпни и интерактивни онлайн. Тази статистика подсилва идеята, че Viber се адаптира към съществуващите предпочитания на потребителите, а не че върви по пътя на новаторството в комуникацията между клиенти и бизнес.