"Уизер" обяви висок процент изпълнени полети и отговори на жалби

През 2023 г. унгарският превозвач "Уизер" (Wizz air) е изпълнил средно 99.69% от полетите в периода май - септември. През юли този показател е най-нисък - 98.82%, като тогава по различни причини бяха отменени полети от различни дестинации.

Според "Уизер" закъсненията и отмяната на полети са заради независещи от тях обстоятелства
Статистиката на компанията е и че 87% от подадените сигнали за проблеми на пътници са получили отговор в рамките на 5 дни, а на повечето позвънявания е отговорено в рамките на 35 секунди. През миналата година компанията имаше натрупани проблеми с множество неотговорени сигнали на пътници с различни проблеми, което стана повод и за остри критики от страна на министъра на транспорта. По-късно компанията обяви, че е разрешила тези си проблеми.

Йожеф Варади, "Уизер": Да е пълен полетът е едно, а колко е готов да плаща клиентът - друго
През годината компанията е изпълнила 18 хил. полета - ръст 14% на годишна база, от и до България и изчислява, че това й дава 28% пазарен дял през летните месеци.