"Вайбър" пусна чат папки

Водещата компания в чат услугите Rakuten Viber обяви, че пуска чат папки. Нововъведението позволява на потребителите бързо да намират конкретни разговори и да подобрят начина, по който управляват
комуникацията си.
Функцията е достъпна за всички потребители с версия 22.0 или по-нова в рамките на следващите няколко месеца. Потребителите с повече от 10 чата ще бъдат уведомени за функцията, след като отворят приложението. Папките могат да се активират и като се отиде на "Още" от главния чат екран, след
което се избере "Управление на папки" и се добавят чатове към тях.
Компанията често увеличава обема на услугите си, част от които са налични срещу заплащане.

"Вайбър" пусна платена услуга за България
Папките позволяват категоризиране въз основа на теми, групи или хора.
Новата функция позволява създаването на до пет персонализирани папки в допълнение към основния чат екран, който автоматично включва и останалите чатове.
Например потребителите могат да създадат папка за работа, приятели, семейство или любими. Чатовете могат да бъдат част от повече от една папка и няма ограничение за броя разговори, които могат да се добавят. Потребителите могат също да преименуват папките си или да маркират всички чатове в тях като прочетени.
Създаването на папки дава възможност да се създаде общ чат по повод рожден ден на колега, а пък през уикенда папките за приятели или семейството могат да бъдат приоритизирани.
Символът с число в горната част на всяка папка показва броя на непрочетените чатове. Всички индивидуални и групови чатове, канали и общности могат да бъдат добавени към тези персонализирани папки. Важат определени изключения като скрити чатове, съобщения от Viber Pay, бизнес разговори и клиентска комуникация, които не могат да бъдат включени в тези папки.