Банка ДСК отстранява проблем с дублирани картови трансакции

Банка ДСК отстранява проблем с дублирани картови трансакции

Банка ДСК, лого, сграда
Банка ДСК, лого, сграда
Стотици клиенти на "Банка ДСК" се оплакват в социалните мрежи от липсващи суми в сметките им, забеляза "Медиапул".
В отговори до недоволните клиенти банката обяснява, че има технически проблем при отчитането на трансакциите с карти, в резултат на който са дублирани операции. В резултат от това неправилно са отчетени салдата по сметките на клиентите.
Банката уверява, че работи по отстраняването на проблема и всички надзвети суми ще бъдат върнати автоматично утре сутрин, 17 юли 2024 г.
Последва официално съобщение от Банка ДСК, според което става дума за техническа грешка, установена днес. Банката се извинява за причиненото неудобство.
Допълнителна информация и съдействие се предоставят от Центъра за обслужване на клиенти на *2375 / 0700 10 375 или call_center@dskbank.bg.