"Вайбър" добавя нови функции към целта си да направи суперприложение

"Вайбър" добавя нови функции към целта си да направи суперприложение

Над 20 хил. са бизнес абонатите на "Вайбър" по света, над 1000 от които са финансови институции, обяви Атанас Райков, вицепрезидент "Глобален маркетинг и бизнес развитие".
Rakuten Viber
Над 20 хил. са бизнес абонатите на "Вайбър" по света, над 1000 от които са финансови институции, обяви Атанас Райков, вицепрезидент "Глобален маркетинг и бизнес развитие".
Екипът на "Вайбър" (Rakuten Viber) обяви нови функции в помощ на бизнесите, които ползват приложението за работа с клиентите. Целта на функциите е да подобрят надеждността в комуникацията. Последното е важно, за да може клиентите да са сигурни, че получаваните през това приложение съобщения идват тъкмо от този бизнес.
Възможностите включват модерирани публични канали, официални бизнес акаунти, проверени от екипа на "Вайбър", криптиране на високо ниво и процеси, сертифицирани и съобразени с международните и местните закони за защита на личните данни.
По данни на компанията ползващите я бизнеси в България, за да общуват с клиентите си, вече надхвърлят 300 при над 20 хил. глобално.
За последната година в България компанията отчита ръст от 27% в броя на бизнес съобщенията, използвани за директна, индивидуална комуникация с клиенти, се е увеличил с 27%. Сред тях промоционалните известия, като специални оферти, са нараснали с 11%, разговорите за поддръжка около продажбите - с 80%, а транзакционните съобщения, като потвърждения на поръчки и чувствителна информация, като салда по сметки - с 37%.
Компанията посочва, че глобален проблем за бизнесите си остават кибератаките, които е възможно да подкопаят доверието на клиентите. По нейни данни бизнесите в България са особено уязвими на киберпрестъпления, като статистиките показват, че 57% от тях са обект на кибератаки поне веднъж месечно.
Услугите за бизнеси на "Вайбър" предлагат безопасно пространство за общуване. Rakuten Viber е сред трите най-добри приложения за съобщения и разговори по отношение на сигурността от европейската потребителска организация Stiftung Warentest, обяви пред журналисти Кристина Констандаче, главен директор по приходите, и Константин Костадинов, директор "Глобални стратегически партньорства".
Компанията предлага криптиране при пренос за комуникацията между потребителите и бизнеса, но и от-до за всички частни и групови чатове, както и за частни обаждания. Съобщенията никога не се съхраняват на сървърите на компанията, а връзките са защитени и се осъществяват само чрез HTTPS.
В България през тази платформа вече действат над 1000 бизнес чатбота.