Удължителният проектобюджет се предлага да действа 3 месеца

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (75)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    T.e., ако има данъчни приходи, само за заплати и пенсии, всичко друго г-д се замразява.

  2. 2 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    Трябва да побързат, защото пенсиите идват на 7-мо число, а данъчните приходи до 7-ми едва ли са много, а 50% от пенсиите идват от националния бюджет. Та виси въпросът е дали НОИ ще може да изплати пенсиите, ако няма удължаващ бюджет.

  3. 3 Профил на bat_plamen
    bat_plamen
    Рейтинг: 3836 Неутрално

    Пълен хаос в държавата!

  4. 4 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#3] от "bat_plamen":

    Факт.

    Въпросът е единствено дали всичко това го правят нарочно за да преглътнем уродливо, но редовно правителство, или наистина са толкова некадърни 🤷

  5. 5 Профил на flex_fan
    flex_fan
    Рейтинг: 352 Неутрално

    Ако бюджета за 2024 е бил добър, тогава това трябва да е добре. Продължаваме с добър бюджет.

    бях nema_labavo
  6. 6 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#5] от "flex_fan":

    И как да продължим с него, като редица закони предвиждат например увеличения на заплати от 1-ви януари?

  7. 7 Профил на Роси СУПЕР
    Роси
    Рейтинг: 5672 Неутрално

    До коментар [#2] от "ekp351157130":

    "Изричен текст посочва, че "пенсиите по бюджета на държавното обществено осигуряване се изплащат в пълен размер".

  8. 8 Профил на flex_fan
    flex_fan
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#6] от "zxp53317185":

    Асенчо ще каже. Той ще води първото заседание, бил умник казват.

    бях nema_labavo
  9. 9 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1632 Неутрално

    До коментар [#5] от "flex_fan":И как да продължим с него, като редица закони предвиждат например увеличения на заплати от 1-ви януари?
    —цитат от коментар 6 на zxp53317185


    Обзалагм се ,че сега ще насадят Асен Василев да се оправя , като председател на Бюджетната комисия .......

    А дали отй е бил съгласен с тези увеличения е отделен въпрос :)

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  10. 10 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#8] от "flex_fan":

    Мда, точно от това ме е страх 😃

  11. 11 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1632 Неутрално

    До коментар [#5] от "flex_fan":И как да продължим с него, като редица закони предвиждат например увеличения на заплати от 1-ви януари?
    —цитат от коментар 6 на zxp53317185


    50 % увеличение на заплати ........


    След нас и потоп .......

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  12. 12 Профил на sense
    sense
    Рейтинг: 2361 Неутрално

    До коментар [#4] от "zxp53317185":

    "Въпросът е единствено дали всичко това го правят нарочно за да преглътнем уродливо, но редовно правителство, или наистина са толкова некадърни 🤷"

    Според мен първото. Герберодепесарите , които управляват чрез вече две поредни служебни правителства, са на принципа - или ще наведете глава и ще ни оставите да ви ограбваме с редовна власт или ще сринем ( колкото можем ) държавата. Въпросът е българите в страната ще им се поддадем ли и ще ги оставим ли да успеят.

  13. 13 Профил на flex_fan
    flex_fan
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#10] от "zxp53317185":

    Страх не страх, това е положението, Минке. Десни цели с леви мерки не е лесна задача.

    бях nema_labavo
  14. 14 Профил на ekp351157130
    ekp351157130
    Рейтинг: 1687 Неутрално

    @Роси
    ако приемат предложението на Главчев. Без него пари за пенсиите да се платят във вторник едва ли ще има. За да се приеме трябва да има заседание на НС, трябва да има кворум и т.н.

  15. 15 Профил на ivp9982@gmail.com
    *****
    Неутрално

    Тази женица що не ходи да плете на внучетата чорапки ами се напъва. Кой казва, че чантаджийте в МВР заслужават 50% увеличение? Директно купуване на 60 000 гласа за следващите избори.

  16. 16 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#13] от "flex_fan":

    Те уж обещаха обратното- леви цели с десни мерки, ама аз десните мерки така и не ги видях 😃

  17. 17 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До 9
    "Обзалагм се ,че сега ще насадят Асен Василев да се оправя , като председател на Бюджетната комисия .......

    А дали отй е бил съгласен с тези увеличения е отделен въпрос :)"

    Невинни няма!
    Тази ситуация е отдавна заложена..... не и без негово участие.
    Да си припомним необоснованото увеличение на пенсиите.....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  18. 18 Профил на Karies
    Karies
    Рейтинг: 86 Неутрално

    До коментар [#3] от "bat_plamen":Факт. Въпросът е единствено дали всичко това го правят нарочно за да преглътнем уродливо, но редовно правителство, или наистина са толкова некадърни 🤷
    —цитат от коментар 4 на zxp53317185


    +
    Добър въпрос.
    Вероятно по малко и от двете. 🤦‍♂️
    А... подозирам, че има и трето.

    Криви са ви зъбките? Ще ги изправим! ...
  19. 19 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 955 Неутрално

    9 Профил на nessarox
    СУПЕР
    nessarox

    Да, бе, опрели са му пистолет в главата, за да заложи тези увеличения на заплатите в ДА.
    Счупихте тъпомера просто.

  20. 20 Профил на Stoyan Kostov
    Stoyan Kostov
    Рейтинг: 955 Неутрално

    Тази женица що не ходи да плете на внучетата чорапки ами се напъва. Кой казва, че чантаджийте в МВР заслужават 50% увеличение? Директно купуване на 60 000 гласа за следващите избори.
    —цитат от коментар 15 на Düsseldorfer


    Не случайно ПП правеха всичко възможно да няма редовен кабинет, а да пробутат служебен премиер през поста на председател на народното събрание.

  21. 21 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    Какъв им е проблема на "икономистите " в тва правителство?
    Ако няма нов приет закон за бюджета се изпълнява досегашния.
    Много пъти се е случвали досега и не е имало такива драми и напъни служебни кабинети да внасят собствени промени по бюджетния закон.
    Има нещо гнило в таа работа,ама..

  22. "Ако приходите в държавния бюджет през първите три месеца на 2025 г. са недостатъчни за покриване на разходите, първостепенните разпоредители ще намалят разходите си, а приоритет ще имат заплатите и социалните плащания. "

    бухаха
    успех

    Ту-туууу
  23. До коментар [#20] от "Stoyan Kostov":

    "Не случайно ПП правеха всичко възможно да няма редовен кабинет, а да пробутат служебен премиер през поста на председател на народното събрание."

    кой развали редовното правителство?
    ПП ли? или Тиквуний - дъ фърст патокостроител, носител на орден ламаносов, кат пазител на МОЧА:) самоваропокупател?

    Ту-туууу
  24. 24 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#21] от "amanotwas":

    Имаш фиксирани увеличения на заплати със закон.
    Няма как нови разходи да ги покриеш със стар бюджет 😉

  25. До коментар [#24] от "zxp53317185":

    "Няма как нови разходи да ги покриеш със стар бюджет 😉"

    глупости:) уволнение за 50% от администрацията и си в джаза:)
    ма кой ше ти уволнява "наши хора"
    да си плащате данъците, ей!

    Ту-туууу
  26. 26 Профил на flex_fan
    flex_fan
    Рейтинг: 352 Неутрално

    До коментар [#16] от "zxp53317185":

    Никой не може да ти даде това, което могат да ти обещаят:)

    бях nema_labavo
  27. 27 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#25] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Да бе, голям си умник 😉

    Я вземи сега и сметни чисто хипотетично ако утре трябва да платиш на 100 000 нови човека обезщетения за уволнение какво става с бюджета?

  28. 28 Профил на ivp9982@gmail.com
    *****
    Неутрално

    До коментар [#25] от "ТимурСКомандаИКодове":

    В МВР 88% трябва да бъдат уволнени. Това са чантаджии нищоправци. СДВР отчитат 10% разкриваемост на жилищните взломните кражби. 10% разкриваемост и 50% увеличение на заплатата, къде го има това?

  29. 29 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    Между другото ГЕРБ няколко пути заявиха че няма да подкрепят малоъмния закон за бюджета на таа лелка.
    Сега се правят некви опити да се прокара нова дивотия :

    "Ако приходите в държавния бюджет през първите три месеца на 2025 г. са недостатъчни за покриване на разходите, първостепенните разпоредители ще намалят разходите си, а приоритет ще имат заплатите и социалните плащания."

    Тия май се гласят да орежат де що има разходи освен заплати!?
    Интересно, ако беше приет нов бюджет откъде щяха да дойдат "достатъчните приходи"?
    Или теа приходи (достатъчните ), като няма нов бюджет, ги е спрял некой вакарелски спирач и чакат в готовност новия закон, или тримесечното недоносче , та да тръгнат.
    Имам подозрение , че таа лелка е директно посочена от Радев и е там с някаква цел, известна само на поръчителите.

  30. 30 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    До коментар [#21] от "amanotwas":Имаш фиксирани увеличения на заплати със закон. Няма как нови разходи да ги покриеш със стар бюджет 😉
    —цитат от коментар 24 на zxp53317185


    Айде, бе:))
    Досега се временни декрети се пишеха , ако няма приет бюджет до 31.12, така ли???
    Вервай си , че това е обяснението!

  31. 31 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#30] от "amanotwas":

    Досега нямаше такива закони, с които масово да се фиксират заплати и то да важат не след приемането на нов, действащ бюджет, а от дата 🙂

  32. 32 Профил на karatista
    karatista
    Рейтинг: 239 Неутрално

    ми да я приемат кръпката и нови избори след Великден и това е. след Шенген резултатите ще са много различни и няма смисъл да се напъват толкова

    We Do This NOT Because It Is Easy, But Because We Thought It Would Be Easy!
  33. 33 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално


    До коментар [#30] от "amanotwas":Досега нямаше такива закони, с които масово да се фиксират заплати и то да важат не след приемането на нов, действащ бюджет, а от дата 🙂
    —цитат от коментар 31 на zxp53317185


    Добре , да приеме, че има приет нов бюджет - как той покрива липсващи приходи.Вади си ги тия кинти от ръкава, като некой фокусник ли?
    Това са малоумни обяснения :)

  34. 34 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 2579 Неутрално

    До коментар [#3] от "bat_plamen":

    Тоя хаос е предизвикан от бюджетите на Асен Василев...
    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.
  35. 35 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#33] от "amanotwas":

    В новия бюжет има и заложени нови приходи - нови (по - високи) данъци, акцизи, соц. осигуровки, както и прословутата данъчна амнистия.

  36. 36 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 2579 Неутрално

    До коментар [#12] от "sense":

    Много фира даваш! Служебните правителства работят по бюджета на Асен Василев. Или май четенето на закони те затруднява...
    🤣🤣🤣🤣

    УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.
  37. 37 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    До коментар [#33] от "amanotwas":В новия бюжет има и заложени нови приходи - нови (по - високи) данъци, акцизи, соц. осигуровки, както и прословутата данъчна амнистия.
    —цитат от коментар 35 на zxp53317185


    Е, и???
    Като го приемат новия,ще се коригират разходите със задна дата.
    Нещо невиждано досега ли е???
    Пак питам - ъвеличението на заплатите е много малка част, оня ден фърлиха 2 мильона заради ЕРП-тата.
    А и тези заплати са месечни, не ги дават за цяла година накуп.
    Друга е играта, и ми се струва голем сатър за всички.

  38. 38 Профил на Deputat 241
    Deputat 241
    Рейтинг: 2579 Неутрално

    До коментар [#23] от "ТимурСКомандаИКодове":

    Лъжец си ти, Тимчо! А кой подаде оставка на себе си и на правителството, пък после искаше да пътува?
    Кой бе?
    😈😈😈😈😈

    УВАЖАЕМИ ТРОЛОВЕ! Моля следете внимателно постовете ми. От щракането на вашите минуси зависи животът на семействата ви. А аз съм тук да ви спася. Ще пиша за ваше благоденствие.
  39. 39 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 935 Любопитно

    едва ли е случаен целият този хаос в държавата, явно няКОЙ има интерес от това свободно ПРОпадане, по сценарий ?

  40. 40 Профил на the_flea
    the_flea
    Рейтинг: 933 Неутрално

    До коментар [#25] от "ТимурСКомандаИКодове":В МВР 88% трябва да бъдат уволнени. Това са чантаджии нищоправци. СДВР отчитат 10% разкриваемост на жилищните взломните кражби. 10% разкриваемост и 50% увеличение на заплатата, къде го има това?
    —цитат от коментар 28 на Düsseldorfer


    Съкращения в обществения сектор, масови съкращения, които водят до структурни промени, реформи ..... се правят след предварително финансово подсигуряване от страна на бюджета...... тогава, когато ИМА пари. Съкращенията в частния сектор са друга бира... там основната тежест пак е за държавата.... през фонда за безработица.
    Абе, на думи е лесно да се съкращава....

    Истината НЕ Е въпрос на гледна точка! Истината е истинна! А е А!
  41. 41 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Какъв им е проблема на "икономистите " в тва правителство?Ако няма нов приет закон за бюджета се изпълнява досегашния.Много пъти се е случвали досега и не е имало такива драми и напъни служебни кабинети да внасят собствени промени по бюджетния закон.Има нещо гнило в таа работа,ама..
    —цитат от коментар 21 на amanotwas


    Проблема е че това правителство се управлява едно прасе, което ръба в кочината една тиква.

  42. 42 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#37] от "amanotwas":

    Нещо не можеш да схванеш 😉

    (част от) Разходите (новите) вече са ти фиксирани със закони, които са извън бюджета. И са значителни (говорим за милиарди, не за милиони).
    За сметка на това приходите са си старите (от стария бюджет) и не могат да ти покрият новите и по - високи разходи възникващи от 1-ви Януари, тази година 🙂

    За съжаление по - разбираемо от това не съм способен да го обясня.

  43. 43 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    [quote#41:"dorn"][/quote]

    Проблема е че това правителство се управлява едно прасе, което ръба в кочината една тиква.

    ________________
    Проблема е, че това е правителство на Радев и явно тоя закон е голема тесла!

  44. 44 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    До коментар [#37] от "amanotwas":Нещо не можеш да схванеш 😉(част от) Разходите (новите) вече са ти фиксирани със закони, които са извън бюджета. И са значителни (говорим за милиарди, не за милиони). За сметка на това приходите са си старите (от стария бюджет) и не могат да ти покрият новите и по - високи разходи възникващи от 1-ви Януари, тази година 🙂За съжаление по - разбираемо от това не съм способен да го обясня.
    —цитат от коментар 42 на zxp53317185


    Е аз пък ще ти обясня , така че и ти да разбереш - разходите в бюджета са на годишна база, а не месец за месец!
    Каква е целта на закон за три месеца, ако не е да се забатачи всичко???
    Една голема тесла - това е!

  45. 45 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    9 Профил на nessaroxСУПЕРnessaroxДа, бе, опрели са му пистолет в главата, за да заложи тези увеличения на заплатите в ДА. Счупихте тъпомера просто.
    —цитат от коментар 19 на Stoyan Kostov


    Я кажи бе тикво, къде и кога някой от ПП е заложил тези увеличения. Линк, ако не можеш да се справиш, може и свободно съчинение или преразказ на нещо което си чул и видял. Герберопитеците надаваха като обезумели, само и само да провялят бюджета на Асен Василев за миналата година-не успяха, но за тая няма кой да ги спре. Направиха с прасето най -голямата кражба на гласове в историята на изборите в България и май надминаха комунистите от 1990 г. Само ние от бившите социалистически страни, заради тая вкаменена прокурорско-съдебна-ченгеджийска Конституция седим свързани със сезифовската верига и камък за Русия и нейния свят. Пфу....

  46. 46 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    До коментар [#43] от "amanotwas":

    По какво съдиш че правителството е на Радев. Той нямаше избор. Само главоча. Останалите по един или друг начин бяха отсреляни. А пък главоча сам си избира министрите. Радев може и да не ги одобри. Това той стори наколко пъти, но не може да бави назначаването безкрайно. А скамейката с мерзавци е много дълга. За всеки един за когото е отказано, чака тумба от кандидати и веднага отбора се попълва от още по голямо корумпе.

  47. 47 Профил на Johnnie Glupavia
    Johnnie Glupavia
    Рейтинг: 204 Весело

    Някой виждал ли е как гледа теле в железница?

    Слава Україні! Героям слава! Съд за колаборациониста и предателя Румен Радев!
  48. 48 Профил на dorn
    dorn
    Рейтинг: 1013 Неутрално

    Е аз пък ще ти обясня , така че и ти да разбереш - разходите в бюджета са на годишна база, а не месец за месец!
    Каква е целта на закон за три месеца, ако не е да се забатачи всичко???
    Една голема тесла - това е!
    [quote#44:"amanotwas"][/quote]

    Аз пък да ти го обясня още по просто:
    Служебното правителство вика- дай да вкарам само главичката.

  49. 49 Профил на Smoke
    Smoke
    Рейтинг: 894 Весело

    Къде я намериха тази тьотя?
    И предишната в служебното на Гълъба беше същата стока.

  50. 50 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#44] от "amanotwas":

    Аз ти обяснявам защо не може да се ползва стария бюджет за разлика от предишни години (парите не стигат), а ролята на удължителния проекто бюджет навярно е някои държавни служители да си получат увеличенията на заплатите, като например тези които са на МРЗ. Защото в момента те още карат с мрз от миналата година.

  51. 51 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1632 Весело

    9 Профил на nessaroxСУПЕРnessaroxДа, бе, опрели са му пистолет в главата, за да заложи тези увеличения на заплатите в ДА. Счупихте тъпомера просто.
    —цитат от коментар 19 на Stoyan Kostov


    Да, да , знам,че Асен Василев заложи увеличение от 50 % за МВР В бюджет 2025 г

    Откъде Ви намират такива плужеци

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  52. 52 Профил на n.i.k.o.l СУПЕР
    n.i.k.o.l
    Рейтинг: 80 Неутрално

    С този законопроект искат тихомълком да вдигнат заплатите на силовите структури с между 50 до 70 процента от 1 януари. Ако се гласува удължаване на миналогодишния бюджет, това няма как да стане. Буквално искат да купят силовите структури за следващите избори. До сега не е ясно какво стои зад 50-те % вдигане на заплатите в МВР - предвиждат ли се реформи, предвижда ли се съкращаване на хилядите пенсионери в МВР, които получават и пенсии и заплати от парите на данъкоплатците.!

  53. 53 Профил на Ray
    Ray
    Рейтинг: 935 Весело

    До коментар [#36] от "Deputat 241":

    Изключително нелеп трол си, смърдиш от всякаде, на кочина и на прасета

  54. 54 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    До коментар [#43] от "amanotwas":По какво съдиш че правителството е на Радев. Той нямаше избор. Само главоча. Останалите по един или друг начин бяха отсреляни. А пък главоча сам си избира министрите. Радев може и да не ги одобри. Това той стори наколко пъти, но не може да бави назначаването безкрайно. А скамейката с мерзавци е много дълга. За всеки един за когото е отказано, чака тумба от кандидати и веднага отбора се попълва от още по голямо корумпе.
    —цитат от коментар 46 на dorn


    Там е работата , че Главчев не си избира сам министрите, а Радев ги избира.
    Има преписка в прокуратурата за това как Рдев е налагал имена за министри на Г.Грънчарова . Тя не се е съобразила с мераците на Радев и той не прие предложения кабинет.
    Явно Главчев е приел условията на Радев и затова е сл.премиер.
    А защо ги е приел...ми щото е Главчев.

  55. 55 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    До коментар [#44] от "amanotwas":Аз ти обяснявам защо не може да се ползва стария бюджет за разлика от предишни години (парите не стигат), а ролята на удължителния проекто бюджет навярно е някои държавни служители да си получат увеличенията на заплатите, като например тези които са на МРЗ. Защото в момента те още карат с мрз от миналата година.
    —цитат от коментар 50 на zxp53317185


    Ти явно имаш проблем с разбитането :))
    Бюджета не е чувал с кинти, има прогнозни приходи и на тази база се разпределят разходите. И не е бюджета който определя МРЗ :)))
    Ако за заплати на държавните служители ще са необходими примерно 120 мильона, но в стария закон са предвидени 100 мильона няма никакъв проблем , поне до октомври 25г, щото все още няма да са надхвърлени тия 100млн.
    Като се приеме нов бюджет, просто ще се запише новата сума -120 млн и тва е.
    Ако има планираните приходи -добре, ако нема -има дефицит.
    Как ще се оправя дефицита е отделен проблем.

  56. 56 Профил на zxp53317185
    zxp53317185
    Рейтинг: 1513 Неутрално

    До коментар [#55] от "amanotwas":

    Мислех да ти отговарям , ама като видях "мильона" и се спрях 🙂

  57. 57
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.

  58. 58 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    "С този законопроект искат тихомълком да вдигнат заплатите на силовите структури с между 50 до 70 процента от 1 януари. Ако се гласува удължаване на миналогодишния бюджет, това няма как да стане."

    Нищо подобно - искат да орежат всички други разходи освен заплати и социални.
    И удължение на бюджета не се гласува - той си дйства до приемане на нов.
    Не един преди малки се опитвах да обясня като за дете от помощно училище , що не е пречка стария бюджет за нови заплати , ама той е като грамофон - върти си неговите опорки.
    Прочети, ако те интересува защо е така - [#55] - ако не -здраве :)

    п.п.
    Подобна тесла ни натресе един друг гений - Дянков 2009г, та България успешно влезе в Кризата от 2008.

  59. 59 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    До коментар [#55] от "amanotwas":Мислех да ти отговарям , ама като видях "мильона" и се спрях 🙂
    —цитат от коментар 56 на zxp53317185


    "Мильона" да ти е проблем :)Или се опитваш да ме жегнеш , чве не знам как се пише "милион" ли? Доста тъпо....

  60. 60 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    Трябва да побързат, защото пенсиите идват на 7-мо число, а данъчните приходи до 7-ми едва ли са много, а 50% от пенсиите идват от националния бюджет. Та виси въпросът е дали НОИ ще може да изплати пенсиите, ако няма удължаващ бюджет.
    —цитат от коментар 2 на ekp351157130


    Спокойно, няма да оставят пенсионерите без пари. И паника не е нужна!!!

    януари 2, 2025

    Изплащането на пенсиите започва на 7 януари, обезщетенията за безработица ще бъдат преведени на 15 януари

    www.nssi.bg/

  61. 61 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    @Росиако приемат предложението на Главчев. Без него пари за пенсиите да се платят във вторник едва ли ще има. За да се приеме трябва да има заседание на НС, трябва да има кворум и т.н.
    —цитат от коментар 14 на ekp351157130


    Толкова е лесно да цъкнеш на сайта на НОИ, но ти предпочиташ да пишеш безумни лъжи!!!

  62. 62 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    9 Профил на nessaroxСУПЕРnessaroxДа, бе, опрели са му пистолет в главата, за да заложи тези увеличения на заплатите в ДА. Счупихте тъпомера просто.
    —цитат от коментар 19 на Stoyan Kostov


    Хахахаха, че кога неса не го е чупила :((((((((((((

  63. 63 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#15] от "Düsseldorfer":

    Лично ваш асен-ча назначи г-жа Людмила Петкова за своя заместничка, защото той от бюджет разбира колкото козел от театър.

  64. 64 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#29] от "amanotwas":

    Подозренията ти са крайно лъжовни - да беше прочел биографията ѝ.

  65. 65 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#45] от "dorn":

    Лично асен-ча вкара фиксираните заплати в закони, пъпълопитек!

  66. 66 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#49] от "Smoke":

    В МФ - намери я лично асен-ча. Четете преди да папагалите. В нета има достатъчно инфо.

  67. 67 Профил на amanotwas
    amanotwas
    Рейтинг: 84 Неутрално

    До коментар [#29] от "amanotwas":Подозренията ти са крайно лъжовни - да беше прочел биографията ѝ.
    —цитат от коментар 64 на Галя Станчева


    За кво да и чета биографията - казано е - по делата им ще ги познаете:)
    А ти твърдиш че Асен я е "открил" .
    Случайно - не вярвам !
    Кой го назначи Асен?
    Радев , нали!
    И всичко си идва на място :))

  68. До коментар [#66] от "Галя Станчева":

    кажи сеа тиквата евроатлантик ли е и орбан къв е за него
    а вучич?
    а договора с Украйна?

    Ту-туууу
  69. 69 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#51] от "nessarox":

    Където ви намират лъжци като асен-ча и теб.

    16.07.2023

    По думите на Василев, не би трябвало да се увеличават заплатите на служителите на МВР, защото вече са увеличени с 20% миналата година.

    Това обяви в телефонно интервю за БНР финансовият министър Асен Василев.

    По думите му не е изключено да бъдат осигурени 140 млн. лева за заплати в МВР, но според него

    те не трябва да бъдат увеличавани отново без да бъдат направени преди това реформи.

    ============

    bntnews.bg/news/asen-vasilev-uvelichenie-na-zaplatite-v-byujet-2023-e-vazmozhno-no-za-smetka-na-razhodite-v-drugi-sektori-1241038news.html

    И сега ВНИМАНИЕ!!!

    Една година ПО - РАНО


    09.06.2022

    Бойко Рашков: 98% от реформата в МВР е завършена

    bntnews.bg/news/boiko-rashkov-98-ot-reformata-v-mvr-e-zavarshena-1197555news.html

    ЗА КАКВА реформа бленува ваш асен-ча, нали 98% е завършена и ЛИЧНО ТОЙ даде над 200 млн наши пари с актуализирания бюджет юни 2022 г. на същото мевере за РЕФОРМАТА - наградаааааа.

    Нямат край лъжите на некадърните пъпълджии и простите им слугинажи!!!

  70. 70 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#52] от "n.i.k.o.l":

    Още един лъжкун!

    Пост 69 е и за теб!!!!

  71. 71 Профил на Галя Станчева
    Галя Станчева
    Рейтинг: 861 Неутрално

    До коментар [#67] от "amanotwas":

    Асен-ча я назначи за свой заместник - не четеш ли? Какъв радев те е заял. А Главчев я сложи министър, за да не търси някой, който тепърва да навлиза в работата.

  72. До коментар [#60] от "Галя Станчева":

    кат му пусна един ска на нсси.бг и се хващам за главата кви сте идиоти гербиджа
    па уж сте експерти по ИТ:) имате цял том дигитал

    Ту-туууу
  73. 73 Профил на nessarox СУПЕР
    nessarox
    Рейтинг: 1632 Весело

    До коментар [#60] от "Галя Станчева": кат му пусна един ска на нсси.бг и се хващам за главата кви сте идиоти гербиджапа уж сте експерти по ИТ:) имате цял том дигитал
    —цитат от коментар 72 на ТимурСКомандаИКодове


    Сега и Вие :)

    Опорките са спуснати и Асен Василев е виновен за бюджет 2025 г

    Типично за гербаджии - проблемите са от години , незавимо в кои институции , обаче за една година всичко трябва да е оправено :)

    „Държава без върховенство на правото е форма на организирана престъпност“.
  74. 74 Профил на danvan СУПЕР
    danvan
    Рейтинг: 7244 Разстроено

    ов рекорд по некадърност борисово-пеевския калинарник ...

    Мутрите от 90-те поеха открито държавата, а ние ги последвахме. Sapienti Sat
  75. 75
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите, защото съдържаше рекламни съобщения или спам.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #