"Българинът е шопинг маниак, особено що се отнася до жените у нас", каза днес пред "Нова телевизия" зам.-председателят на Българската ритейл асоциация Аксиния Баева. Тя подчерта, че хората пазаруват все повече онлайн и това ще продължи.
"Онлайн търговията е "детето-чудо". Пазарът се преструктурира. Търговците работят в много засилена конкурентна среда и то в онлайн среда", добави Баева.

По-ниска цена, по-висока устойчивост: как пазарува Gen Z
Според нея китайските стоки се явяват най-голямата конкуренция на родното производство. "Има тенденция у нас да се купуват по-евтини и промоционални стоки. Китайските стоки се явяват най-голяма конкуренция на родното производство в стоките за бита и дрехите", подчерта Аксиния Баева.
Повече вижте във видеото