"Уизер" обяви подобряване на обслужването на пътниците

Нискобюджетната "Уизер" обяви подобрения в услугите си за клиенти. Според тях при възникнало
нарушение валидните искове се обработват до 7 дни, а стойността на билетите се възстановява в рамките на 24 часа.
Компанията премахва и високотарифния си телефонен номер за обслужване на клиенти (с време за изчакване на обаждането средно не повече от 1 минута). Това лято авиокомпанията ще пусне и функцията MyJourney в мобилното си приложение, която ще предоставя на пътниците актуална информация в
реално време. С незабавни актуализации чрез приложението, електронна поща или SMS клиентите могат да бъдат информирани за статуса на своето пътуване.
Компанията обяви и че се ангажира с ясни правила без дребен шрифт, като гарантира прозрачност и разбиране.