"Йеттел" е нарушил правата на клиент, поискал да се откаже от услугите му, постанови съдът

Върховният административен съд (ВАС) окончателно потвърди заповедта на Комисията за защита на потребителите, с която на мобилния оператор "Йеттел" се забранява да не регистрира и да не отразява заявленията на потребителите за прекратяване на услуги и заплатени парични задължения, съобщи съдът.
ВАС приема, че поведението на служители на "Йеттел" е нелоялно и че нарушава правата на гражданите, съзнателно подхождайки към тях непрофесионално и недобросъвестно.
В конкретния казус потребител е подал заявление за прекратяване на договор и заплатил неустойка, като тези действия не са били отразени своевременно и "Йеттел" е продължил да начислява месечни сметки.
В съобщение до медиите председателката на КЗП Мария Филипова прави опит да си припише заслуга за решението на ВАС.