"Величие" пита защо "Историческият парк" не се рекламира пред чуждите туристи

Депутатът от "Величие" Лариса Савова определи като субективно мнението на министъра на туризма Мирослав Боршош, че има по-стойностни обекти от културно-историческото наследство на България, които тя да рекламира пред чуждестранните туристи в сравнение с Историческия парк.
Боршош посочи, че списъкът на обектите, които държавата рекламира с бюджета за национална туристическа реклама е съставен от специалисти след обективен анализ. Допълни, че ако се гледа районът на въпросния парк повече би искал да се рекламират солниците край Провадия, които са обект от световна величина.
В края на миналата година основателят на парка и лидер на партията Ивелин Михайлов се оттегли от ръководството на парка. В предишния парламент бе създадена и временна комисия, която да разследва дейността на парка.
