Една четвърт от българите активно търсят стоки в промоция

Две трети от потребителите в България знаят цените на стоките, които купуват и биха забелязали промяна. Ценовата чувствителност обаче варира в отделните категории, коментира Марко Наумов от NielsenIQ Bulgaria по време на конференцията за търговия на дребно, организирана от "Капитал".
Данните от проучване на организацията показват още, че потребителите са по-чувствителни към поскъпване на стоките, които често купуват и не са такива при цели групи, сред които безалкохолни напитки, солен снакс, дамска хигиена, козметика.
Над 30% от участвалите в проучването биха сменили магазина, в който пазаруват, ако друг предлага по-добри промоции. Една четвърт от хората активно търсят промоции в магазините.
Подробности четете тук.
Подробности очаквайте по-късно на www.dnevnik.bg.