"Обединени медии" набират средства за болни деца

"Обединени медии" набират средства за болни деца

Поредна благотворителна кампания в помощ на децата, нуждаещи се от чернодробна трансплантация, започнаха български медии и неправителствени организации. Тя е част от инициативата "Обединени медии - 2" на сутрешния блок на БНТ. Целта на кампанията е да се наберат средства за създаване на пред- и посттрансплантационен център за деца, както и да се помогне за събирането на сумите, необходими за лечението на две момичета - Пенка Златанова и Теодора Янева.

Към акцията вече се присъединиха вестниците "Дневник", "24" часа", "Труд", "Компютър НЕТ", "Стандарт", INFOWEEK, списание "Защо", телевизиите "7 дни", "Нова телевизия", "M SAT", "Центрум груп", Българско национално радио - програма "Хоризонт", радиата "Дарик", "Витоша", "FM+", "Атлантик" и "Нет", интернет-порталът DIR.BG и novinite.com.

Дарения направиха ресторантска верига "Хепи", Българска туристическа агенция, "Санита"- АД, Shering AD, Team - HP, CITY Marche, Marimpex - ООД, училище "Александър Дюма, Braun Melsungen.

Дарения могат да се извършват на банкова сметка:

Банка ДСК - ЕАД

РК "Калоян", София, ул. "Цар Калоян" 1

Банков код 300 211 48

Банкова сметка в лева 1000 515 517