"Лъжетуристи" рекламират T68i на "Сони Ериксон"
В първия млада и красива двойка туристи трябва да спре някой минувач и да го помоли да ги снима с телефона-камера. Ако човекът се заинтересува от продукта, те могат да му кажат, че работят за "Сони Ериксон" и да му обяснят как да се сдобие с телефона. Според Джон Марон, маркетингов директор на "Сони Ериксон" целта е на потребителите да стане ясно, че апаратът е предназначен за хора, които обичат живота и знаят как да му се наслаждават. Поради тази причина в другия сценарий действието ще се развива в моден нощен клуб. Там красива млада дама заговаря седящия до нея мъж. В този момент телефонът на момичето иззвънява и на екрана се появява лицето на човека, който е отсреща на линията. Възможностите на модела T68i за работа в мрежата ще бъдат демонстрирани от две момичета, които седят в двата края на модно заведение и играят морски шах с мобифоните си.
Въпреки амбициозността на проекта продажбата на този тип телефони едва ли ще се увеличи значително, коментира "Ройтерс". Подобни модели - гледаш, снимаш и изпращаш снимката с просто набиране на номера, вече се продават в Япония и в Европа. Тяхното търсене обаче е ограничено поради високата цена на продукта. Добрата новина е, че появата на конкурентен продукт може да намали цената. Досега "Нокиа" продаваше модела 7650 за 780 долара, докато "Сони Ериксон" предлагат T68i за 630 долара. От друга страна обаче, цифровите фотоапарати започват от 100 долара, а снимките, направени с тях, също могат да бъдат изпратени по електронна поща. Поради тази причина анализаторите на пазара започнаха да си задават въпроса дали един телефон, който служи освен за електронен бележник и за фотоапарат, е кой знае колко добра идея.