“Джим Бийм” променя рекламната си стратегия
В Чехия рекламният клип ще акцентира на работата в екип, в Испания група пожарникари ще представят автомивка, в Италия футболисти ще играят бармани, а в България в основата на рекламата ще е любовна сцена.
"България е един от най-важните пазари за компанията", обясни Ралица Скорчева, мениджър в "Максимум България". Тя подкрепи това твърдение с проучване на българската компания, според което на "Джим Бийм" се пада 80% от пазара на бърбън у нас. Българският офис отговаря за продажбите на бърбън в Румъния, Латвия, Литва, Естония, Казахстан, Хърватия и Македония. "Максимум България" е официален дистрибутор на "Джим Бийм" от януари тази година. Скорчева обясни, че предишният представител е бил "Интко брендс", като част от екипа му работи в новия представител.
"Нямаме притеснения от сивия пазар, защото не се имитират скъпи напитки, а по-евтините", каза Скорчева. Според нея контрабандният внос на бърбъна е близо 5%. "Контрабандният внос е произведен също в Кентъки, просто има други канали на достъп у нас", обясни тя. "Максимум България" е официален представител и на водка "Абсолют", уиски "Феймъс груас" и коняк "Реми Мартен".