“Джим Бийм” променя рекламната си стратегия

“Джим Бийм” променя рекламната си стратегия

Американската компания "Джим Бийм дистилинг", производител на марката бърбън "Джим Бийм", променя глобалната си рекламна стратегия. Това съобщиха от "Максимум България", официален представител на фирмата у нас. Доскорошна практика беше компанията да прави един рекламен клип за всички пазари. След проучване централата в американския щат Кентъки реши да създаде уникална реклама за всяка страна според спецификата й.

В Чехия рекламният клип ще акцентира на работата в екип, в Испания група пожарникари ще представят автомивка, в Италия футболисти ще играят бармани, а в България в основата на рекламата ще е любовна сцена.

"България е един от най-важните пазари за компанията", обясни Ралица Скорчева, мениджър в "Максимум България". Тя подкрепи това твърдение с проучване на българската компания, според което на "Джим Бийм" се пада 80% от пазара на бърбън у нас. Българският офис отговаря за продажбите на бърбън в Румъния, Латвия, Литва, Естония, Казахстан, Хърватия и Македония. "Максимум България" е официален дистрибутор на "Джим Бийм" от януари тази година. Скорчева обясни, че предишният представител е бил "Интко брендс", като част от екипа му работи в новия представител.

"Нямаме притеснения от сивия пазар, защото не се имитират скъпи напитки, а по-евтините", каза Скорчева. Според нея контрабандният внос на бърбъна е близо 5%. "Контрабандният внос е произведен също в Кентъки, просто има други канали на достъп у нас", обясни тя. "Максимум България" е официален представител и на водка "Абсолют", уиски "Феймъс груас" и коняк "Реми Мартен".