Асоциацията на търговците на едро с лекарства ще има сайт
Оценката на предложенията ще бъде комплексна и ще обхваща опита и бързината на изпълнение, естетичност и оригиналност на предлаганите проекти и други фактори, свързани с изпълнението. Съотношението оригиналност - цена - срок ще бъде определящо при избора на победител в конкурса, заяви Мая Колева от АТЕЛ. Даваме възможност на кандидатите да проявят по-голяма инициатива, затова заданието е по-схематично. "До момента не сме провеждали конкурс за изготвяне на интернет страница на асоциацията и се надяваме чрез този конкурс да изберем подходящия кандидат. Основното изискване към тях е да имат опит в областта на уеб-дизайна, като препоръките от други клиенти ще бъдат предимство, допълниха от АТЕЛ.
Асоциацията е учредена през април 2001 г., тя е юридическо лице с нестопанска цел. Членовете на АТЕЛ са фармацевтични компании с дългогодишен опит в областта на търговията на едро с лекарства и обхващат над 60% от пазара на медикаменти. Такива са "Търговска лига - Национален аптечен център" АД, "Калиман" АД, "Санита Трейдинг" АД, пазарджишката "Фармекспрес" АД и др.
От една от най-големите компании, занимаващи се с уеб-дизайн, "Нетейдж солюшънс", потвърдиха интереса си към конкурса. Те заявиха, че ще участват, но първо трябва да се срещнат с представители на АТЕЛ, за да уточнят критериите към кандидатите. "Нетейдж солюшънс" са изградили сайтовете на Българската агенция за експортно застраховане, на "Балканфарма" и др.
От компанията "Уебфактори" също потвърдиха готовността си да участват в процедурата. "Винаги когато участваме в такъв конкурс, искаме условия за предоговаряне на офертата, защото можем да предложим комплексни и по-добри условия", каза Коос Схаутън, изпълнителен директор на фирмата.