Над 50 компании искат да правят уеб-страница на Асоциацията на търговците на лекарства

Над 50 компании искат да правят уеб-страница на Асоциацията на търговците на лекарства

Над 50 компании са получили заданието за участие в конкурса за изготвяне на уеб-страницата на Асоциацията за търговия на едро с лекарства (АТЕЛ), а вече около 30 са подали оферти, заяви Мая Колева от АТЕЛ.

Сред подалите оферти са водещи компании в уеб-дизайна като "Нетейдж солюшън", "Маг студио", "Студио ITTI", Web.bg.team, Need.bg, "Антиподес медия", David Holding Ltd, Triada Soft, AMS, Sofiasat Ltd, Software Solutions, SBND Technology, Magic Solutions, Art Technology, BSConsult, Design Studio Bit и др.

На компаниите, заявили желание за участие, по електронен път се изпраща заданието, като по този начин те се регистрират в листата на кандидатите. Търговските предложения се изпращат до АТЕЛ по обикновена или електронна поща със съответните приложени препоръки, инвестиционен проект и разработка. Необходимо е да се представят и предишни проекти като конкретен пример, който да запознае възложителя с качеството и методите на работа на изпълнителя. Една от идеите на АТЕЛ е в уеб-сайта на страницата на асоциацията да се създаде форум за обратна връзка с потребителите.

Крайният срок за регистрацията и получаването на конкурсната документация и допълнителна информация на желаещите да участват изтича в края на месеца. До 10 март е срокът за подаване на оферти.

Към конкурса е проявен изключително голям интерес от физически лица - студенти и специалисти. Асоциацията много държи избраният изпълнител да бъде компания с опит в IT бранша, но тя дава шанс и на предложения от физически лица, съдържащи оригинално и модерно решение.

Членовете на АТЕЛ са сериозни компании от фармацевтичния бранш. Предвид високите цели на нестопанската организация - налагане на етичните норми за осъществяване на търговия с лекарства и по-добра защита на интересите на крайния потребител, уеб-страницата на асоциацията трябва да утвърждава положителния й имидж.