"Старком" е новата рекламна агенция на "Кока-Кола"
Разочарована от 30-секундните тв реклами, компанията започна да разучава и други възможности, като позициониране на продуктите й в най-гледаните телевизионни шоупрограми и засилване на сътрудничеството в областта на спортни и забавните събития.
"Трябва да бъдем по-находчиви в подхода си към потребителя", заяви вицепрезидентът по комуникациите на "Кока-Кола" за Северна Америка Дейвид Рейнс. Той каза още, че телевизионните реклами на компанията ще намаляват с течение на времето. Според Рейнс бутилиращата компания ще експериментира нови форми в областта на технологиите и комуникациите.
"Старком/МедиаВест" беше избрана от "Кока-Кола", след като й предложи "звезден екип" от специалисти от целия свят и уникални стратегически инструменти за планиране. В новата маркетингова стратегия на "Кока-Кола" се включва и покупката на медия, която да работи за всички продукти на компанията едновременно, вместо да се сключват отделни сделки за всеки от продуктите.