"Глобул" смени рекламната си агенция

"Глобул" смени рекламната си агенция

Вторият български GSM оператор "Глобул" смени рекламната си агенция, съобщиха от компанията. Рекламното обслужване на "Глобул" е прехвърлено на Ashley&Holmes Athens. Досега телекомуникационният оператор работеше с "Маккан Ериксън" и "Маг адвъртайзинг". На практика новата агенция измества "Маккан Ериксън", като "Маг адвъртайзинг" ще продължи да планира и купува част от външната реклама на мобилния оператор. "Имахме много силно начало с тях (с "Маккан" - бел.ред.), когато налагахме компанията на пазара", обясни Радина Ралчева, отговаряща за комуникациите в "Глобул". Сега обаче приоритетите ни се променят и се нуждаем от по-опитна агенция в сферата на телекомуникациите, допълни още тя.

Ashley&Holmes Athens има 15-годишен опит в рекламата и е една от петте водещи рекламни агенции в Гърция, съобщиха от мобилния оператор. Агенцията се грижи за рекламното обслужване на компанията - майка на "Глобул" - ОТЕ, както и мобилния оператор COSMOTE.

От "Глобул" не уточниха дали агенцията ще открие свое представителство или офис в страната, но казаха, че дори това да не стане, то няма да попречи на работата им. Засега се знае, че Ashley&Holmes е избрала свързаната с "Маг" и Красен Кралев медиа агенция "Сън медиа" за медиашоп в страната. Според специалисти от рекламата добрите печалби в рекламния бизнес се реализират именно от парите за покупка на рекламно време и площ, а не за криейтив.

"Глобул" пусна две нови рекламни кампании от началото на годината - за препозициониране на предплатената услуга b-connect и за нов корпоративен имидж. Последната е разработена съвместно от агенция "Маг адвъртайзинг" и Ashley&Holmes.