ВВМ Advertising е създала рекламата на "Мицубиши хеви индъстриз"
Кампанията през това лято ще премине под мотото “Утрешните технологии днес”. Новите визии са съчетани с традиционната японска хайку поезия и с всяка нова публикация на рекламата можете да се прочете по едно хайку. Новите две основни визии - будистки монах и японка, носят излъчване на постигнатото съвършенство между физически и душевен комфорт, постигнат чрез съвършенството на технологиите.
Кампанията включва ATL (медийна реклама) и BTL (немедийна реклама). В ATL активностите са включени външна реклама, интернет, и пресреклама, а BTL активностите включват промоции на местата за продажби.
Климатичната и хладилна техника са едно от направленията в широкия спектър от производство на "Мицубиши". Някои модели климатици на компанията правят икономии до 40% от енергията в сравнение с останалите. Те имат намалени шумови нива и работят без вибрации, уточниха още от рекламната агенция. Коефициентът на полезно действие на климатичните системи остава 100% дори и след 10 години употреба.
Едни от най-големите клиенти на ВВМ Advertising са производителят на алкохол "Перно рикар", производителят на храни "Аякс", "Балкам" с кафето "Спетема", фармацевтичният производител "Чайкафарма". Агенцията се занимава и с разработване на комуникацията на филмите на "Биг бенг ентъртеймънт".