"Симкорп" става представителство на 3Com за България

"Симкорп" става представителство на 3Com за България

 

Производителят на мрежово оборудване 3Сom променя модела на представителството си у нас. Официално то вече минава през новата частна компания "Симкорп". Решението е взето от борда на директорите на американската корпорация през юли. Оттогава представителството на 3Сom за Югоизточна Европа извършва дейността си чрез частната компания "Симкорп", която е собственост на досегашния управител на представителството Сергей Михалев.

Новорегистрираната компания е официално представителство на 3Com за България, Румъния, Македония и Албания. На практика промяната във фирмата е формална, защото остава със същите задачи и отговорности и в същия работен състав. У нас 3Соm е на второ място на пазара на мрежово оборудване след "Сиско системс", каза Петър Илиев, управител на "Солитрон", която е оторизиран дилър и сервизен поддръжник на 3Сom за България.

Страните от Югоизточна Европа отчитат по-бързи темпове на растеж в брутния си вътрешен продукт в сравнение с този в западноевропейските страни, сочат данни от доклада на европейската ИТ обсерватория. Данните сочат наличие на потенциал за по-голямо развитие на пазара на информационни и комуникационни технологии у нас. Това е провокирало корпорацията да промени схемата на представителствата и да създаде местни компании от нов тип, които да развиват бизнеса с 3Com продукти по свои правила и в зависимост от резултатите си. "Това означава, че ще работим по-гъвкаво и ефективно с партньорите и клиентите си, отколкото една голяма корпорация, защото познаваме добре местния пазар и имаме възможност за по-добър контрол", каза Сергей Михалев, управител на "Симкорп". Според него като самостоятелна компания "Симкорп" ще има възможност да отговори по-адекватно на изискванията на пазара.

Юридическото закриване на 3Com България няма да промени условията за партньорство с дистрибутори и дилъри. Оторизиран дистрибутор и сервизен поддръжник на "Симкорп" за България е "Солитрон", а "златните" партньори на компанията - "Парафлоу комуникейшънс" и "Нет ис".

"Когато правихме прогнозите за продажби през 2004 година, заложихме ръст от 15%, сега сме убедени, че ще го надскочим значително", обясни още Петър Иванов. Очаква се общото повишение на продажбите на компанията за 2004 година да е около 30%.