Българска агенция спечели награда за рекламно обслужване на "Шел"
"С глобална марка като "Шел" предизвикателството за нас е двойно, защото работата по този клиент се координира централно и ефективността ни се оценява не само от местния клиент, а се сравнява и с представянето на другите агенции от веригата на JWT", каза Александър Петров, Акаунт Директор за "Шел" в агенцията.
Наградата е връчена на годишната конференция, която традиционно събира Шел и обслужващата ги от 1961 г. насам рекламна агенция J. Walter Thompson Европа.
Наградите са учредени тази година по инициатива на координационния екип на JWT, отговарящ за "Шел". Призове, разпределени в 6 категории, са получили 12 рекламни агенции от Европа.
Международната верига реализира рекламната стратегия на Шел в 69 страни по света. На местно ниво "Шел" е един от първите клиенти на българското представителство на JWT Huts/Spot Thompson, създадено през 1994 година.
От началото на ноември Huts/Spot Thompson обслужват и BTL активностите на Шел България, след конкурс проведен между 5 агенции.
Huts/Spot Thompson е агенция за пълно рекламно обслужване, създадена през 1994 година. Агенцията обслужва 56 марки. Клиентското им портфолио включва: Шел България, Нестле България, Загорка АД, Крафт Фуудс България, БРС (кредитна карта EuroLine), Делта България, Пощенска Банка, Чипита България, Uniliver България, Star Motors (Mazda), Bunge Калиакра, Винпром Плевен, Estee Lauder България, Алиaнс Принт.