Компании са недоволни от представянето на туристическата борса в Лондон
Въпреки това на него е имало редица технически неуредици. През първите дни на националната изложбена площ имаше проблем с тока и се получаваха токови удари, каза Гълбачев. Бяхме като в дискотека, коментираха представители на други компании. Монтираните големи плакати с фотоси от България бяха слепени през средата и това се виждаше много ясно. Освен това постоянно се разлепваха, посочи Георги Димитров. Той допълни, че телевизорът, на който са показвани филми за страната, не е бил поставен на лицевата страна на щанда, а на гърба му. Мястото на телевизора въобще не беше избрано добре, за да привлича интерес, смята Димитров. Според него същото се отнася и за атрактивността на щанда. На него нямаше никакви атракции, както това правят другите страни, подчерта той.
Христо Гълбачев обясни, че монтираните катедри за фирмите са били твърде малки и разположени много близо една до друга, заради което е ставало стълпотворение на хора. Същото се отнася и за масите за преговори, които е трябвало да бъдат по-отдалечени една от друга. Наблюдаваната нова тенденция сред развитите туристически страни е да няма катедри за фирмите, а само маси за преговори, каза Гълбачев. Заради проблемите с участието на България на международните туристически борси през последните години някои компании вече решиха да не се включват в рамките на националните щандове. Например на изложението в Лондон "Болкан холидейз" и "Сигма кепитъл" са участвали отделно със самостоятелни площи, които са били разположени в близост до страната.
Агенцията по туризъм плаща наема на площта за България, на която е разположен щандът, както и неговото изработване. Това е част от туристическата реклама на страната в чужбина. Българските фирми, които участват, заплащат само масите за преговори и услугите в рамките на щанда.