"Аристон" представя нова линия уреди за вграждане
Всички продукти са с идентичен дизайн, чийто автор е Макио Хасуике, който работи с "Аристон" от средата на 60-те години. Моделите са минималистични, предназначени за кухни с модерен и съвременен Hi Tech дизайн. Използваните материали са студени, но здрави - инокс, стъкло, алуминий.
Уредите "Аристон" се произвеждат от италианското дружество "Индезит къмпани". От началото на тази година "Индезит къмпани" стана приемник на "Мерлони елетродоместичи", компания, регистрирана още през 1987 г. "Индезит къмпани" държи 15.8% от пазара в сектора на големите домакински електроуреди, има 20 хил. служители, 19 завода и продава продукция за 3 млрд. евро на 14 млн. домакинства, като предлага под европейските марки "Аристон" и "Индезит" и местните "Хотпойнт" - във Великобритания, "Шолтес" - във Франция, и "Стинол" - в Русия.
В страната "Индезит къмпани" е представена с двата бранда - "Аристон" и "Индезит". За 2004 г. "Индезит къмпани" държи 21% пазарен дял от пазара на бяла техника в България, като от тях 4% за марката "Аристон" и 17% - за "Индезит", съобщи Алена Георгиева, генерален директор на "Индезит България". През миналата година "Индезит къмпани" отбеляза 40% ръст на продажбите в България, при приблизителен ръст на пазара на бяла техника от около 15%. По думите на Георгиева традиционно най-добри резултати в България компанията отчита в сектора на пералните и охладителите. За миналата година "Индезит къмпани" отчете нетна печалба от 116 млн. евро спрямо 120 млн. евро за 2003 г.