"Фреш клуб" вече се казва "Ашли енд Холмс"

"Фреш клуб" вече се казва "Ашли енд Холмс"

Комуникационната мрежа "Ашли уърлдгруп" (Ashley Worldgroup) e дала право на вече съществуващата рекламна агенция "Фреш клуб адвъртайзинг" (Fresh Club Advertising) да носи името на групата. Така "Фреш клуб" беше преименувана и пререгистрирана като "Ашли енд Холмс" (Аshley&Holmes), а новият й офис в бизнес парка в "Младост" беше официално открит вчера вечерта.

Гръцката "Ашли енд Холмс" е създадена през 1988 г., а от 2003 г. агенцията заема второ място на гръцкия рекламен пазар и управлява бюджети на стойност над 75 млн. евро. В структурата на "Ашли" влизат няколко специализирани агенции - за реклама, медия планиране и купуване, PR, дизайн, проучвания и т.н. Агенцията обслужва Cosmote, OTE, Alpha Copy Nokia (представител на Nokia за Балканите), Microsoft и др.

Интересът на "Ашли" беше обяснен от директорът на "Бизнес развитие" Филип Филипов с достатъчната развитост на българския пазар, наличието на потенциални клиенти (както международни, така и крупни български), успешната работа с първия активен клиент - GloBul, както и амбицията на корпорацията да бъде представена във всички страни от Югоизточна Европа.

"Активно работим с GloBul както за този бренд, така и за b-connect. Имаме договорки и с други компании, но докато те не станат реалност, предпочитаме да ги запазим в тайна", каза Филипов.

По думите му българското представителство ще разчита и на международните клиенти на "Ашли енд Холмс".

Офисът в България ще бъде ръководен от Димитрис Транакас, мениджър в гръцкия офис на "Ашли". За поста криейтив директор е привлечен Кирил Златков, който досега беше част от "Огилви енд Мейда" (Ogilvy&Mather), а преди това от "Графити ББДО" (Graffiti/BBDO).