ФТС предлага система за управление на бизнеса на маркетинг агенции
Софтуерното решение проследява в детайли рентабилността по клиенти, брандове, проекти и дейности. Посредством попълване на времеви карти мениджърският екип проследява разпределението на човешки ресурси.
"Решението е изградено на базата "най-добри практики", използвани от световни рекламни, маркетинг и ПР агенции. Според клиентите ни системата подобрява управлението на персонала, повишава нивото на обслужване на клиентите и предоставя надеждна информация, подпомагаща мениджърите при вземане на решения", каза Цанка Маринова, управител на ФТС. По думите й EPR системата (система за управление на бизнеса) "Макономи ейджънси салюшънс" автоматизира работните процеси и свежда до минимум административната дейност. Целият паричен поток (разплащания, заявки, фактури, отчети) може да се управлява чрез софтуерното решение.
ФТС е доставчик на интегрирани управленски решения за страни в Източна Европа.
Компанията има офиси в България, Русия, Украйна, Полша и партньори в Румъния, Сърбия и Македония. Компанията е стартирала дейността си през 1994 г. и се занимава основно с информационни технологии и тяхното приложение в бизнеса. Клиенти на ФТС България са "Глобул", "Шнайдер електрик", Ръководство въздушно движение, енергийна компания "Марица изток III", "Контракс", ББС, ИДС, "Плена България", "Телетек", "Макс материалс", "Нисан България" и др.
----------
От основаването си през 1989 г. датската компания "Макономи" е ориентирала дейността си към предлагане на продукти за агенциите за маркетингови комуникации. Потребители на "Макономи ейджънси салюшънс" са фирми и партньори на комуникационните мрежи на BBH, WPP, "Еделман" (Edelman), "Хавас" (Havas), "Интерпублик" (Interpublic), "Ем Ди Си Партнърс" (MDC Partners), "Омником груп" (Omnicom Group), "Публисис груп" (Publicis Groupe), "Шолц енс френдс" (Scholz & Friends) и др.