Нова телевизия тръгва от края на месеца
Според ръководството на новата медия тя ще е предазначена за аудиторията между 18-49 години, за хора с динамичен стереотип. "Програмната схема е създадена така, че да удовлетворява и следва интересите на отделните сегменти в различните целеви групи", твърдят от Джи Ти Ви.
Новият телевизионен канал вече е започнал да се презентира пред рекламните агенции и да продава рекламното си време.
Рекламисти от водещи агенции коментираха, че предложенията на новосъздадената телевизия за спонсорства на предавания, както и пакетни предложения за реклама са предизвикали интереса им, но малко от тях са се ангажирали с т.нар. продажба на зелено. Повечето медия специалисти споделиха, че няма да сключат договори с Джи Ти Ви, преди да се уверят, че телевизията наистина ще започне излъчвания.
Странно сходство са открили комуникационните специалисти между рекламната политика на Джи Ти Ви и националния канал Би Ти Ви, споделиха присъствали на презентации на новата медия. Това, което не се харесва от агенциите, са ниските агентски отстъпки, които предлага Джи Ти Ви на потенциалните си партньори. Това още веднъж кара рекламните агенции да са предпазливи по отношение на договорености с Джи Ти Ви.
Отново от източник от рекламните среди се разбра, че рекламните тарифи на Джи Ти Ви доста доближават тези на скоро стартиралата "Фокс лайф". Двата канала имат и сходна програмна схема, което ги прави преки конкуренти и по отношение на зрителското внимание.
"Много е интересна динамиката, с която се развива телевизионният бранш. От конкуренцията, появила се там, печелят всички - и зрители, и рекламодатели, и ние от медия агенциите, които ще имаме възможност да организираме по-точно насочени рекламни стратегии", каза Катерина Буюклиева, управител на медия агенция "Initiative медия клуб".
От билбордовете, които вече от месец се появяват на възлови места в столицата, се вижда, че Джи Ти Ви ще предложи класически американски продукции, както и различни програми, които не са излъчвани досега в България, като "Шоуто на Бил Козби", "Царят на квартала", "Топмоделите на Америка", Световната федерация по кеч и други.