"Зенит оптимедиа" стана медия агенция на "Лореал"

"Зенит оптимедиа" стана медия агенция на "Лореал"

Световната козметична компания "Лореал" (L'Oreal) сключи двегодишен договор със "Зенит оптимедиа" (ZenithOptimedia), с който повери медийното планиране и купуване на своите марки на медия агенцията в 26 европейски страни, сред които и България.

"Щастливи сме, че "Лореал"  се довериха на нас и възлагаме големи надежди на това партньорство", каза медия директорът на "Зенит оптимедиа" - България, Десислава Стоянова. Според нея решението за работа на "Лореал" именно със "Зенит оптимедиа" - България, е продължение на процеса на консолидиране, започнал в края на юли тази година. Тогава "Лореал" обяви официално, че е избрал мрежата от агенции за медия планиране и купуване за свой ексклузивен партньор в цяла Европа. 

Агенцията за медия планиране и купуване "Медиамарк", част от "Публисис/МАРК груп" (Publisis/MARC Group), стана официален представител на "Зенит оптимедиа" за България на 1 юли тази година. Оттогава тя работи под името "Зенит оптимедиа" - България. "Зенит оптимедиа" е част от четвъртия по големина световен комуникационен холдинг "Публисис груп", който включва още: "Саачи енд Саачи" (Saatchi & Saatchi), "Лио Бърнет" (Leo Burnett), "Старком медиавест" (Starcom Mediavest).

Сред клиентите на "Зенит оптимедиа" - България, са HP, "Тандем", "Девин", "Маги", детските храни "Нестле", "Рио маре", OMV и др.