"Зенит оптимедиа" стана медия агенция на "Лореал"
"Щастливи сме, че "Лореал" се довериха на нас и възлагаме големи надежди на това партньорство", каза медия директорът на "Зенит оптимедиа" - България, Десислава Стоянова. Според нея решението за работа на "Лореал" именно със "Зенит оптимедиа" - България, е продължение на процеса на консолидиране, започнал в края на юли тази година. Тогава "Лореал" обяви официално, че е избрал мрежата от агенции за медия планиране и купуване за свой ексклузивен партньор в цяла Европа.
Агенцията за медия планиране и купуване "Медиамарк", част от "Публисис/МАРК груп" (Publisis/MARC Group), стана официален представител на "Зенит оптимедиа" за България на 1 юли тази година. Оттогава тя работи под името "Зенит оптимедиа" - България. "Зенит оптимедиа" е част от четвъртия по големина световен комуникационен холдинг "Публисис груп", който включва още: "Саачи енд Саачи" (Saatchi & Saatchi), "Лио Бърнет" (Leo Burnett), "Старком медиавест" (Starcom Mediavest).
Сред клиентите на "Зенит оптимедиа" - България, са HP, "Тандем", "Девин", "Маги", детските храни "Нестле", "Рио маре", OMV и др.