"Лио Бърнет" спечели награда на "Голдън дръм"

"Лио Бърнет" спечели награда на "Голдън дръм"

Рекламна агенция "Лио Бърнет" (Leo Burnett) спечели наградата Golden Watch за кампанията за насърчаване на избирателната активност "Парламентарни избори 2005". Наградата се присъжда на творческия директор на агенцията Светослав Тодоров, съобщи за "Дневник" Мариана Брашнарова, председател на Асоциацията на рекламните агенции (АРА).

В тазгодишното издание на международния рекламен фестивал "Голдън дръм" в Порторож, Словения, българските агенции участваха с 41 заявки и все още предстои обявяването на победителите в конкурсните категории с най-много наши предложения. Най-сериозни претенции българските рекламисти са заявили в групите за телевизионна реклама, принт реклама и постери и радиореклама.

Вече спечелилата отличие "Лио Бърнет" участва с два клипа и в категорията за телевизионна реклама - тв спота за Sure Check, който спечели награда на фестивала на АРАу и серията клипове, излъчени по време на кампанията за парламентарните избори през лятото. "Огилви енд мейда" (Ogilvy&Mather) ще се състезават в категорията на тв рекламата с три клипа от кампанията за Корпоративна търговска банка (с участието на Христо Стоичков), както и със серията картички за фестивала Jazz+. Обявената за "Агенция на годината" на българския рекламен фестивал "Ноубъл графикс" (Noble Graphics) участва с двете серии плакати - "Tuborg и култовите филми" и "Tuborg кино", плакат за филма "Мила от Марс" и за сп. "Максимум".

От заявките на "Ню моумънт, ню айдиас" все още оценката на журито в Порторож очакват плакатите и печатните материали за постановката на "Театър 199" "Монолози за вагината" и за пенсионния фонд "Доверие". На "Юро Ар Ес Си Джи" (Euro RSCG Sofia) им предстои да покажат тв клипа си за 40-ата годишнина на "Кока-Кола" в България, имиджовата реклама на "Орбител", както и радиоспот за Volkswagen Polo и авторекламната си коледна картичка. "Маккан Ериксън" (McCann Erickson) също участват с коледната си картичка, а в категорията печатна реклама - с работата си за "Кейбъл тел" и календара за "Кока-Кола". NRG Creative Boutique участва в Порторож с тв клипа за дамските превръзки Lillie.