"Лио Бърнет" спечели награда на "Голдън дръм"
В тазгодишното издание на международния рекламен фестивал "Голдън дръм" в Порторож, Словения, българските агенции участваха с 41 заявки и все още предстои обявяването на победителите в конкурсните категории с най-много наши предложения. Най-сериозни претенции българските рекламисти са заявили в групите за телевизионна реклама, принт реклама и постери и радиореклама.
Вече спечелилата отличие "Лио Бърнет" участва с два клипа и в категорията за телевизионна реклама - тв спота за Sure Check, който спечели награда на фестивала на АРАу и серията клипове, излъчени по време на кампанията за парламентарните избори през лятото. "Огилви енд мейда" (Ogilvy&Mather) ще се състезават в категорията на тв рекламата с три клипа от кампанията за Корпоративна търговска банка (с участието на Христо Стоичков), както и със серията картички за фестивала Jazz+. Обявената за "Агенция на годината" на българския рекламен фестивал "Ноубъл графикс" (Noble Graphics) участва с двете серии плакати - "Tuborg и култовите филми" и "Tuborg кино", плакат за филма "Мила от Марс" и за сп. "Максимум".
От заявките на "Ню моумънт, ню айдиас" все още оценката на журито в Порторож очакват плакатите и печатните материали за постановката на "Театър 199" "Монолози за вагината" и за пенсионния фонд "Доверие". На "Юро Ар Ес Си Джи" (Euro RSCG Sofia) им предстои да покажат тв клипа си за 40-ата годишнина на "Кока-Кола" в България, имиджовата реклама на "Орбител", както и радиоспот за Volkswagen Polo и авторекламната си коледна картичка. "Маккан Ериксън" (McCann Erickson) също участват с коледната си картичка, а в категорията печатна реклама - с работата си за "Кейбъл тел" и календара за "Кока-Кола". NRG Creative Boutique участва в Порторож с тв клипа за дамските превръзки Lillie.