"Кауфланд" строи втори магазин в София

"Кауфланд" строи втори магазин в София

Вчера беше направена първата копка на втория магазин на "Кауфланд" в столицата
Вчера беше направена първата копка на втория магазин на "Кауфланд" в столицата
Няколко дни преди да открие първия си магазин в София, германската верига за бързооборотни стоки "Кауфланд" обяви, че започва изграждането на втори обект. Той ще се намира в кв. "Дружба" и трябва да е готов през следващата година. Първата копка на магазинa беше направена в сряда.
Компанията ще открие първия си столичен обект на 12 юли. Той се намира в "Младост", непосредствено зад магазина на "Била". С отварянето на "Кауфланд" там "Младост" се превръща в квартала, в който са концентрирани повечето чужди вериги, които работят на българския пазар. Само в диаметър от няколко километра там ще има обекти на "Кауфланд", "Била", "Хит", "Метро" и др.
Германската верига е от групата на магазините, които продават стоки с големи намаления - дискаунт вериги. За тях е характерно и че част от асортимента се състои от собствени марки.
"Кауфланд" отвори първия си обект в България в началото на март. Той се намира в Пловдив. Веригата следва стратегията на бързо разрастване и нови магазини ще има още в Хасково, Сливен, Варна, Ямбол, Русе. Веригата е част от германската група "Шварц" (Schwarz), която включва още другата дискаунт верига - "Лидл" (Lidl). "Лидл" също имаше планове да стъпи в България, но наскоро замрази проекта си и освободи екипа, който беше назначила.
"Кауфланд" има в Германия около 500 магазина, а в региона на Източна Европа - около 150. Това е първата верига от типа "дискаунт" за българския пазар. Друга такава, която подготвя навлизането си в страната, е германската "Пени маркет" (Penny Market). В момента изгражда мрежата си и друга германска дискаунт верига - "Плюс дискаунт", която е от групата на "Тенгелман" (Tengelmann).