"Оракъл България" представи нови версии на топ продуктите си

"Оракъл България" представи нови версии на топ продуктите си

Последните версии на петте водещи софтуерни приложения за бизнес клиенти представи във вторник "Оракъл България" пред журналисти и така се включи в едновременната световна премиера на продуктите на компанията. Става дума за подобрените продуктови линии на най-популярния продукт на Оракъл - Oracle E-Business Suite Release 12, на Siebel CRM 8 - приложение за управление на връзките с клиентите, на PeopleSoft Enterprise Release 9.0 - за управление на човешките ресурси, и две версии на JD Edwards - JD Edwards World A 9.1 и JD Edwards Enterprise One 8.12. Първото от последните две приложения е разработено специално за IBM платформа, а второто е фокусирано върху производството и първата му версия е била предназначена за винопроизводители.
"Преминаването на досегашните ни клиенти към новите версии не е задължително и ще бъде безплатно", обяви мениджърът по продажби на бизнес приложения Орлин Дочев.
От един месец компанията има и нова ценова политика за продажбата на бизнес софтуера си. Тя унифицира лицензирането на различни продукти и предвижда специални отстъпки и цени за малките и средните предприятия. "Намалението на цените за малките потребители ще бъде от 50 на сто нагоре", обясни Дочев.
От компанията не се ангажираха с конкретна оценка на българския пазар на бизнес приложения, но посочиха, че за 2006 г. публично са анонсирани десетина внедрявания специално на системи за управление на връзките с клиентите. Двата най-големи играча на този пазар са "Оракъл" и SAP, които държат съответно първо и второ място на американския пазар и второ и първо - на европейския.
Макар че финансовата година на софтуерната компания не е завършила, по предварителни прогнози очакваният ръст на продажбите й от бизнес приложения ще достигне нивата от 150%, каквито бяха и през миналата година.
"Спечелихме доста големи проекти през 2006 г. и дори няма да ни стигнат консултантите по внедряванията", каза Дочев. В момента "Оракъл България" разполага с екип от петима консултанти. От компанията очакват силно търсене на софтуер за управление на връзките с клиентите от българските банки. През 2006 г. "Оракъл България" е завършила първата фаза на инсталацията си в Първа инвестиционна банка.