За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
НеутралноНаблюдаваме един от малкото случаи, когато държавата да се застъпва за пълната либерализация на нещо. Обикновено тя гледа да прокара разни квоти, мита и лицензи, с цел да събира подкупи за партийните каси. При турците положението явно е точно такова и това е жалко, но важно е ние да не се излагаме.
*****
НеутралноПРЕДСТОЯТ МНОГО ФАЛИТИ НА МАЛКИТЕ ФИРМИ.А ДАЛИ ХОРАТА КОИТО СТАЧКУВАХА ГИ ЗАЩИТАВАХА ИЛИ ИСКАХА ТОЧНО ОБРАТНОТО!!!!!
*****
НеутралноРегистрираш фирмата тук и там и само сменяш табелата на границата както и музиката по радиото.
****
Коментарът беше изтрит от модераторите.
*****
НеутралноПро-турското правителство работи срещу всички българи, не само срещу автомобилните превозвачи - малки и големи. Съвсем съзнателно тиквениците от Министерството на транспорта се правят на луди и не забелязват ОГРОМНИЯ ДИСБАЛАНС в автомобилните превози между България и Турция. А съотношението е страшно :
1. Транзит : 260.000 автомобила х 2 преминавания /отиване и връщане до Европа/ правят ОБЩО 520.000 преминавания на турски тежкотоварни автомобили през България годишно. Това руши в най-голяма стенен българсктата пътна инфраструктура, която и без това е в окаяно състояние.
Сравнение : 10.000 български автомобила транзитират Турция годишно, или 20.000 преминавания в двете посоки.
Грубо изчислено : на 1 български автомобил се падат 26 турски.
ЗАЩО ТУРЦИТЕ ДА НЕ ПЛАЩАТ ПО 200-300 ЕВРО ЗА ПРЕМИНАВАНЕ, ТАКА КАКТО Е В ГЪРЦИЯ, РУМЪНИЯ, СЪРБИЯ, УНГАРИЯ И АВСТРИЯ ???
Поне ще има пари за подръжка на пътищата и изграждане на магистрали.
2. Двустранни превози България-Турция-България :
Сега българските превозвачи извършват около 20.000 превоза /пълно-пълно, или пълно-празно/ и срещат сериозни трудности при обратния превоз Турция-България. А турците товарят в двете посоки без никакъв проблем.
България вече е външна граница на ЕС и трябва да се държи като страна-членка на ЕС, а не като вилает на Турската империя.
Равнопоставеност и взаимно зачитане на интересите.
*****
ГневноПРИ 130000 КАРНЕТИ ТРАНЗИТНИ ЗА ТУРЦИТЕ ПРЕЗ 2006 ГОДИНА КОГА ЩЕ СТАНАТ 520000.ПРИ 54000 КАРНЕТИ ТРАНЗИТ ЗА БЪЛГАРСКИ ПРЕВОЗВАЧИ ПРЕЗ ТУРЦИЯ МАЙ ДРУГО СЕ ПОЛУЧАВА! А КАКВА ЩЕ БЪДЕ ТАКСАТА ПРЕЗ ТУРЦИЯ 500 ИЛИ 800 ЕВРО!