България се готви да въведе разрешителни за премиващите турски тирове

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на motor
    *****
    Неутрално

    Наблюдаваме един от малкото случаи, когато държавата да се застъпва за пълната либерализация на нещо. Обикновено тя гледа да прокара разни квоти, мита и лицензи, с цел да събира подкупи за партийните каси. При турците положението явно е точно такова и това е жалко, но важно е ние да не се излагаме.

  2. 2 Профил на КАМИОНА
    *****
    Неутрално

    ПРЕДСТОЯТ МНОГО ФАЛИТИ НА МАЛКИТЕ ФИРМИ.А ДАЛИ ХОРАТА КОИТО СТАЧКУВАХА ГИ ЗАЩИТАВАХА ИЛИ ИСКАХА ТОЧНО ОБРАТНОТО!!!!!

  3. 3 Профил на Далавера
    *****
    Неутрално

    Регистрираш фирмата тук и там и само сменяш табелата на границата както и музиката по радиото.

  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  5. 5 Профил на Стоян Петров
    *****
    Неутрално

    Про-турското правителство работи срещу всички българи, не само срещу автомобилните превозвачи - малки и големи. Съвсем съзнателно тиквениците от Министерството на транспорта се правят на луди и не забелязват ОГРОМНИЯ ДИСБАЛАНС в автомобилните превози между България и Турция. А съотношението е страшно :

    1. Транзит : 260.000 автомобила х 2 преминавания /отиване и връщане до Европа/ правят ОБЩО 520.000 преминавания на турски тежкотоварни автомобили през България годишно. Това руши в най-голяма стенен българсктата пътна инфраструктура, която и без това е в окаяно състояние.
    Сравнение : 10.000 български автомобила транзитират Турция годишно, или 20.000 преминавания в двете посоки.
    Грубо изчислено : на 1 български автомобил се падат 26 турски.

    ЗАЩО ТУРЦИТЕ ДА НЕ ПЛАЩАТ ПО 200-300 ЕВРО ЗА ПРЕМИНАВАНЕ, ТАКА КАКТО Е В ГЪРЦИЯ, РУМЪНИЯ, СЪРБИЯ, УНГАРИЯ И АВСТРИЯ ???
    Поне ще има пари за подръжка на пътищата и изграждане на магистрали.

    2. Двустранни превози България-Турция-България :
    Сега българските превозвачи извършват около 20.000 превоза /пълно-пълно, или пълно-празно/ и срещат сериозни трудности при обратния превоз Турция-България. А турците товарят в двете посоки без никакъв проблем.

    България вече е външна граница на ЕС и трябва да се държи като страна-членка на ЕС, а не като вилает на Турската империя.

    Равнопоставеност и взаимно зачитане на интересите.

  6. 6 Профил на БЕСНИЯ
    *****
    Гневно

    ПРИ 130000 КАРНЕТИ ТРАНЗИТНИ ЗА ТУРЦИТЕ ПРЕЗ 2006 ГОДИНА КОГА ЩЕ СТАНАТ 520000.ПРИ 54000 КАРНЕТИ ТРАНЗИТ ЗА БЪЛГАРСКИ ПРЕВОЗВАЧИ ПРЕЗ ТУРЦИЯ МАЙ ДРУГО СЕ ПОЛУЧАВА! А КАКВА ЩЕ БЪДЕ ТАКСАТА ПРЕЗ ТУРЦИЯ 500 ИЛИ 800 ЕВРО!





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #