"Джимис" ще прави щандове за храна в 58 бензиностанции на "Шел"

"Джимис" ще прави щандове за храна в 58 бензиностанции на "Шел"

"Шел" и "Джимис" показаха пилотния обект, в който вече е израден нов кът за храна
"Шел" и "Джимис" показаха пилотния обект, в който вече е израден нов кът за храна
Сладоледената компания "Джимис" подписа споразумение с веригата бензионстанции "Шел" за изграждането на хранителни щандове в 58 от общо 102 обекта. Първият, който вече е готов, беше представен в четвъртък. Договорът е за пет години, през които "Джимис" ще отговаря за зареждането, обслужването и управлението на хранителните щандове.
В рамките на търговските обекти сладоледената компания ще изгради кътове за хранене с марката "Джимис ту гоу" (Jimmy's To Go). В тях ще се предлагат напитки, закуски, сандвичи, сладолед и др. По думите на търговския директор на "Шел" Теодора Колева изборът на оператор на кътовете за храни е част от стратегията на компанията да се концентрира върху търговията с петролни продукти. Затова за всички странични дейности "Шел" ще търси подизпълнители, посочи Колева.
Освен по споразумението с "Шел" през следващите месеци сладоледената компания ще работи и по други свои проекти за развитие, съобщи търговският директор на "Джимис" Любомир Гетов. Наскоро веригата отвори най-новото си заведение, което се намира на новия терминал на летище София. Компанията има споразумение за наемане на площи и в други обекти, в които планира да открие заведения. Това са търговско-развлекателният център "Роял гардън мол", който се намира в Слънчев бряг и ще бъде открит за новия летен сезон. "Джимис" предвижда да отвори заведение и в един от моловете във Варна, който в момента се изгражда.
В момента "Джимис" има 18 собствени заведения, повечето от които са самостоятелни обекти, а останалите - в рамките на по-големи търговски или обществени комплекси. От миналата година компанията започна да дистибутира продукцията си в хладилници, поставени в различни търговски обекти - магазини, заведения и бензиностанции. От началото на тази година, след като прекрати отношенията с компанията за дистрибуция "Алпина", "Джимис" започна да разпространява сама сладоледите си. Новият проект е да зарежда обекти, които са собственост и се управялват от други компании.

От миналата година "Джимис" разработва активно няколко проекта да продава продукцията си на външните пазари. През изминалия летен сезон компанията имаше споразумение с дистрибутор от Македония, който разпространяваше нейни хладилници в Скопие и Охрид. В момента сме в напреднала фаза на преговори за износ на сладолед за Румъния, съобщиха от фирмата. Правят се опити за излизане на пазара в Гърция и Русия.