За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Любопитно4ovek ,kojto e vzel/a zaem e naj-pokorniqt rabotnik ,naj-krotkiq i naj-lesno upravlqvaniq podanik.Kola na leasing -kupuvash neshto ,koeto sled vreme nqma da struva nishto ,kato pri tova plashtash 11/2 pati pazarnata mu tsena. No nali trqbva da si prav v seloto...
*****
НеутралноВзимайки лизинги, пълните гушите на банките.А и на вносителите на нови автомобилчета също. Далеч по-изгодно е да си вземете 4-5 годишна кола за 10 хил. лева от Германия.
*****
НеутралноПримерно това: http://autoscout24.de/Details.aspx?id=4xnmewl1w2k
*****
ЛюбопитноЗа момента, новите коли са не толкова скъпи, колкото калпави и слаби като надеждност. Дори и старите реномирани марки издишат по доста показатели. Повечето части са пластмаса и разни имитации правени в Турция. Казвам го от лични наблюдения... Вносителите много трябва да поработят по въпроса с поддръжката - кола можеш да си купиш (вече
*****
Неутрално*****
Неутрално*****
НеутралноКакто казах по-долу, проблема не е в новото а в качеството му или по скоро в липсата му за коли правени за нашия пазар. Повярвай има разлика! За последните 10 год. пробвах доста коли - и нови и стари, лични и служебни...
Колкото до частите - иди до Капитан Андреево и виж колоните от камиони дето се движат между Турция и Европа. Да не си мислиш, че правят празни курсове? Повечето марки дето имат заводи там едва ли работят само за турския пазар... Просто оборота е важен, бързо и некачествено. Клиента в България така е свикнал и явно му харесва! Думата гаранция не винаги значи много!
*****
НеутралноПрав си #4 - един Мерцедес С-класа от 96-97 година е много по-качествена изработка от много от новите коли. Неслучайно в Германия болшинството от такситата са такива и неслучайно , при нормална експлоатация и поддръжка, тези коли си навъртат по 1 млн. километра.
*****
Неутралноторе, вземи се качи в някоя нова таксиметрова кола, направила около 100хил. км, и се заслушай в скърцанията на пластмасите в купето. Голяма част от марките коли в ценовата зона 20-30 хил. лева нови са така.
*****
НеутралноPetleshev, ти наистина нямаш почти никаква идея. Прав си за ниското качество, но донякъде. Това за България направо ме разсмя. Как си представяш автомобилен завод да спре производство, за да си пренастрои линиите специално за България, че да произведе няколко мижави бройки некачествени коли. И откъде ще вземе некачествените компоненти, щом ги използва само за България. Няма да се впускам в обяснения кой и как, и колко време предварително си поръчва коли. Да не кажа, че всички дилъри /почти/, теглят автомобили от европейските представителства, които нямат никаква идея коя кола за кой пазар ще замине. Да не говорим, че много често дилърите въртят залежали автомобили помежду си. Изключения правят някои скандинавски опции. Проблемът е съвсем друг и няма нищо общо с нашия пазар, но ти разбира се, си наясно с това, нали?! Все пак, колкото и да ни се иска сме твърде, твърде незначителни на европейската автомобилна карта. Просто преди се да дава толкова "компетентно" мнение, влез малко в нещата. Или питай някой дето е поне малко навътре в бранша.
*****
НеутралноНе съм убеден, че точно "Мерцедес С-класа от 96-97 година е много по-качествена изработка" от Мерцедес С-класа, произведен 2007год. Струва ми се, че точно този пример беше неуместен. И не ми сравнявай кола на 100 000км въртяна тук, по траповете, най-често от невзрачна марка за такси, с такси Мерцедес Е-класа, карано и обслужвано както си му е реда в Германия. Нека сравненията са по-коректни.
*****
НеутралноАбсолютно съм съгласен с последно мнение. Никой от производителите не се интересува къде му отиват колите. Освен това тия приказки за новите коли са малко като във вица - гроздето е кисело. Купувайте си тогава стари коли и плюйте срещу вносителите на нови които видите ли им пълним гушите. Ами пълним ги - пълним гушите и на магазинерите дето продават бирата Загорка по 90 ст вместо по 70 и т.н. и т.н.Истината е че в момента нов автомобил в България струва по евтино отколкото същия в Западна Европа.Друг е въпроса за лизинга - съгласен съм че условията могат да се подобрят още
*****
НеутралноChitatelite na Dnevnik sa predimno visokointelektualni i zaeti v biznes sferata. Zatova imat i vyzmozhnosti da si kupjat edin nov avtomobil, predimno za nuzhdite na firmata. Lizinga osobeno na zapad se izpolzva predimno ot golemi i sredni firmi, po tozi nachin se spestjavat razhodi, danyci i dds, a i mozhe da vyrnete kolata i da si vzemete drug model. Razhodite za lizing vi se zachitat za firmeni takiva.
*****
Неутрално"...Истината е че в момента нов автомобил в България струва по евтино отколкото същия в Западна Европа..."
И качеството му е като за Източна Европа - нали се сещаш, че след конвейера има хиляди тестове за качество - съответно едните отиват за Западна, а другите за Източна.
Сравнението за Мерцедес 2007 спрямо 1997 е много странно - разликата в цената е поне 10 пъти.
*****
НеутралноВ спора съм заради дразнещите псевдо-рекламни статийки, с които повличат хорицата да купуват и купуват, с лизинги и заемчета, а банките се гушат със здрави лихви, които са многократно превишаващи тези в ЕС. Парите са си ваши, избора също, ама не се водете от модата и рекламата, те са създадени да ви взима паричките срещу някаква измислена цикличност на моделите.
*****
НеутралноСкоро и по къщите ще минават,ама...
*****
НеутралноДалеч съм от това да налагам мнение на някой... Всеки си харчи парите както иска и киселото грозде не е най-точния аналог на ситуацията... Но някак си не мога да приема, че една кола ако струва 20 000 евро, то в България се продава за 15 000, защото производителите са много загрижени за нас и едва ли не работят на загуба само и само да са на нашия малък пазар... Нормалната логика говори като, че ли нещо друго. Цените по скоро падат при голям оборот - не при по-малък. И още не съм забелязал наплив от германци или италианци пред магазините за коли, че да си ги купуват от тука щото били по-евтини и също толкова хубави...
Не искам да плюя по официални представители и вносители - всеки иска да работи и печели. Обаче някои явно са решили да стават милионери за много кратко време...
За сравнение: мой колега тръгна наскоро да търси задно гърне за Алфа 146, като при официалния вносител цената беше 1 200 (хиляда и двеста) лева. Накрая му го донесоха от Италия (комплект пълен 3бр. предно, средно и задно) за 270 евро... Може и аз да не съм наясно... Ама то си има калкулатори...
Преди малко намекнах, че нова кола без поддръжка за мене е почти едно нищо! Що пари и нерви съм потрошил по "официални" вносители и сервизи с прехвалени специалисти и майстори... И в нашите магазини (не само за коли) думата гаранция не значи кой знае колко и доста често се оказва че "Ти нали даде парите, кво искаш още?"
Ама то тази тема е безкрайна, почти като за жените хе-хе-е-е-е...
ras16377431
Рейтинг: 1291 НеутралноКолко леко започва всеки ден, когато не дължа и лев никому!
gradinko.bg*****
Весело... и като заваляха едни подаръци и отстъпки на автосалона... Тихо и кротко, та цяла неделя! Хе-хе-е-е-е!
Коледа да не е вече през лятото?
*****
НеутралноПак твърдя, че не си прав. Няма различно качество на автомобилите за източна и западна Европа. Разликата в цената идва от факта, че нашите дилъри, за да се съобразят с по-бедния ни пазар, предлагат модели с по-малко опции, на които обаче качеството им е същото, с изключение на процента дефектни сглобки, без който не може. Оттам идва и разликата в цената. Още нещо - ако се поръчат от някоя централа на произволна марка в Германия, например 100 000 бр от еди-кой си модел с климатик и 1000 броя излязат с по-кофти качество и според теб отиват за източна Европа, а там пък примерно централите изобщо не са поръчали с климатик, тогава какво правим? Примерът е абсолютно произволен, за да онагледя твърдението си. Твърдя абсолютно сериозно, че автомобили с еднакви опционни пакети са на една и съща цена. Нещо повече - често се намират дилъри /тук говоря конкретно за Германия/, които имат по-добри цени и малко по-добро оборудване от нашите. Това е защото един средно голям дилър там, има в пъти по големи продажби от съответните български, които често са единствените у нас. Именно заради това, той ползва по-голям процент отстъпка от цените. Той си гони оборота, за да може да мине определени бройки и да запази преференциите си. Освен това, често продава на по-малки автодилъри със съвсем малка печалба, причината - по-горе. Пазарът там е много по-развит, има и още десетки трикове, които ползват, но не им е тук мястото. Относно качестово на автомобилите, ето един пример. Модел на една марка, за Европа се произвежда в Япония и Унгария. Японското качество е по-добро, с това несъгласни мисля, че няма да има. Тук се продават японски автомобили, а при повечето дилъри в Германия - унгарски. Цените можеш да си ги сравниш сам и да си направиш изводите. А за лизинга и за статията съм абсолютно съгласен с мнението.
*****
НеутралноНяма съмненние, че тук печалбарството е издигнато в култ. Просто исках да обясня защо има разлика в цените при масовите модели. И защо едновременно с това в Германия например има по-изгодни оферти. Малко си ми изпреварил поста. Иначе за частите, абсолютно си прав, ако знаеш колко по-фрапиращи неща има...
Лек ден на всички!