"Данон" пусна нова гама кисели млека
"Данон Сердика" пусна на българския пазар нова гама кисели млека, съобщиха от компанията. Новата серия се нарича "Данон баланс" и включва натурално кисело мляко с масленост 3%, нискомаслено от 1.5% и плодово с вкус на ягода, череша или кайсия. Продуктите ще са подкрепени от рекламна кампания. Комуникационната стратегия е разработена от "Ню момент ню айдиъс" (New moment New ideas company) и е в подкрепа на кампанията за здравословно и балансирано хранене. Продуктите от серията "Данон баланс" са с жива закваска и са богати на млечен калций и млечни протеини. В момента продуктовото портфолио на компанията включва 10 марки и около 50 продукта.
"Данон България", клон на френската "Данон груп", е една от водещите компании на българския пазар за млечни продукти. Основните конкуренти на "Данон Сердика" в България в момента са "Пършевица", "Обединена млечна компания" и др.