Продажбите на "Индезит" с ръст от 50%

Продажбите на "Индезит" с ръст от 50%

За първите шест месеца на годината италианският производител на бяла техника "Индезит кампъни България" отбеляза ръст от 50% в продажбите си спрямо същия период на 2006 г., съобщават от компанията. Така по данни на "Индезит" пазарният й дял в България достига над 18% от пазара на свободно стояща едра бяла техника.
В световен мащаб за първата половина на годината продажбите на "Индезит кампъни" са се увеличили с 6.7% спрямо същия период на миналата година. Печалбата преди лихви и данъци (показател EBIT) възлиза на 73 млн. евро. Това е ръст от 38.6% спрямо 2006. Чистата печалба на групата нараства със 75.7% спрямо 2006 и достига 34 млн. евро.
Добрите финансови резултати се дължат основно на дейността на италианската компания в Италия, Полша, Русия и пазарите извън Европа, каза Марко Милани, изпълнителен директор на "Индезит кампъни". За цялата 2007 г. компанията очаква ръст в продажбите между 4 и 5% и печалба преди данъци между 185 и 190 млн. евро. "Индезит" присъства на българския пазар от 14 години с двете си основни марки "Индезит" и "Аристон".
През последните месеци италианската компания получи няколко международни награди. Първата е за дизайна на наскоро представената перална машина "Индезит Муун", а втората - за дизайн и иновации за новата фурна за вграждане "Хотпойнт Аристон 48".