"Грисофт" избра кол-центъра на БТК

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (5)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  2. 2
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.

  3. 3 Профил на Читател
    *****
    Неутрално

    Прав е г-н Граматиков, моля ви г-да редактори, не допускайте такива неща! И наистина ли толкова държите на това "кол-център"?? Ето само малко по-надолу сте си го написали както трябва - телефонен център. Ако щете телефонен, ако щете контактен. Имате избор, но не "кол", моля ви. Имайте малко милост към този език.

  4. 4 Профил на Читател
    *****
    Неутрално

    Впрочем, несвързано, но искам да споделя колко са печени в този център. И английският е превъзходен! Ама не "като за българи, превъзходен", а истински. Ние като излязохме от английската преди години бяхме с много по-дървен акцент. Имаше преди дискусия, че да се направи такъв център в Индия е лесно, защото не се иска високо-образовани хора, за да знаят английски, а в БГ, за да знае английски на това ниво, той/тя ще иска да прави друго, не тази монотонна работа. Е, не знам колко им струват и как им понася работата, но впечатлението ми засега е много добро. Даже когато говорих с тях за първи път въобще не разпознах, че са в БГ, което иначе усещам много. Трябваше да питам младежа, за да разбера. Когато се обадих втори път и пак питах къде са, на девойчето и стана неудобно и първо казва "в Европа" ) а после когато настоях, с осезаема въздишка на раздразнение каза България... Ако случайно някой от тях чете: няма какво да се криете, че сте в България! Щом си вършите работата хубаво, нека да чуват хората че сте в България. И без това чуват предостатъчно за българи, които не си вършат добре работата. Като някои редактори например...

  5. 5 Профил на Mr. Mahony®
    *****
    Неутрално

    400 души може би са работили в най-цветущите години на "БТК Контакт". Само за последните 2-3 месеца са напуснали над 70, включително 2/3 от мениджмънта. Вярно е, че те не са от Грисофт, просто защото е нов проект. Но ако продължават с тези заплати, скоро ще напуснат и те. На Читател ще кажа, че нивото на английски специално беше на високо ниво, но текучеството води до ... разваляне на качеството. Всичко това не е чак толкова трагично. Трагичното е, че една от най-големите компании в България (БТК Контакт е част от една такава) осигурява своя персонал (поне БТК Контакт така прави) не на цялата заплата. И на всичкото отгоре издава фишове за заплати, които са ... хм хм ... меко казано фалшиви, тъй-като в тях е описано, че за държава отива това, което трябва да отива. А то отива незнайно къде. Там работят младежи, току що завършили училище и те не се вълнуват от това, но за държавата е пагубно.

  6. 6 Профил на Mr. Mahony®
    *****
    Неутрално

    Значи малко пояснение. Самите фишове за заплати може би не са фалшиви, но определено не всичко е чисто. В трудовата книжка се отбелязват договори, които въобще не са сключвани. Записва се заплатата без бонус (който фигурира в облагаемия доход във фиша), а за последният работен месец е включен и той в трудовата книжка. Само че напусналите не са подписвали нов договор, респ. анекс за каквото и да било. Т.е. излиза, че данните от трудовата книжка не съвпадат със съответната служебна бележка за доходите, в която са описани действителните такива.

  7. 5 Профил на andthensome
    andthensome
    Рейтинг: 122 Неутрално

    До коментар [#6] от "Mr. Mahony®":

    А ми пиши на данъчните какво пишеш тука...

    the society that puts equality before freedom will end up with neither. the society that puts freedom before equality will end up with a great measure of both.




За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #