"Карелия" намали цените на някои цигари

"Карелия" намали цените на някои цигари

Някои от цигарите, които "Карелия тобако къмпани" предлага на българския пазар, от в понеделник са с по-ниски цени, съобщиха от дружеството. Марките Karelia King size, Karelia Blue и Karelia White вече ще се продават по 2 лв. за кутия, като досега цената им беше 2.40 лв. Кутия Karelia Blue 100 mm ще струва 2.20 лв., или с 30 ст. по-малко.
Новата цена на двата продукта, които са във високия клас цигари - George Karelias&Sons Filter и George Karelias&Sons Smoother, вече е 3.20 лв. До момента те се продаваха по 5 лв. Най-продаваната марка Karelia Slims ще продължи да се продава за 2.50 лв.
Целта на ценовите корекции е да достигнем успешно до различните ценови сегменти на българския пазар, обясни Борислав Лалев, генерален мениджър на "Карелия България" ЕООД.
От компанията цитират последния месечен доклад на ACNielsen, според който "Карелия България" ЕООД е компанията с най-висок ръст на пазарния дял - за октомври е достигнат 7.1% пазарен дял. Това нарежда компанията на трето място сред международните цигарени компании в страната, отбелязаха от дружеството.
По данни от публичния регистър на цигарите, който води финансовото министерство, от ноември "Галахър България" ЕООД е регистрирал цена от 3.20 лв. за цигарите Camel Filters и Camel Subtle Flavour. По 2.80 лв. пък се продават цигарите Winston в разновидностите Blue, Red и Silver.
От началото на годината, когато цигареният пазар в България беше либерализиран, големите международни компании на няколко пъти намаляваха цените на предлаганите от тях продукти. Така в първите месеци на 2007 г. се разрази истинска конкурентна война, в резултат на която и "Булгартабак" свали цените на някои свои марки цигари, но не и на най-продаваната - "Виктори". По последни данни на финансовото министерство най-предпочитаната ценова категория цигари вече не е 2.60 лв., а 2 лв., каквато е цената на "Вайсрой" и "Средец".