"Саламандър" обмисля търговски центрове в България
Германската компания за търговия с висококачествени обувки, която е сред лидерите на европейския пазар, обмисля възможността да разшири бизнеса си в Централна и Източна Европа, в това число и в България, и да отвори големи търговски центрове с различни марки обувки. Информацията съобщи Австрийската информационна агенция (АРА), цитирайки изпълнителния директор на компанията в Австрия Мартин Гартнер. Преди два дни компанията отвори подобен център в австрийската столица Виена и обяви плановете си да се развива в региона.
В магазините на "Саламандър" в Европа се продават обувки на някои от най-големите марки - "Хюго Бос", "Ескада", "Джууп", "Геокс", "Еспри", "Томи Хилфигър", "Тимбърланд", "Лакост", "Мекс" и др.
Освен в България компанията оглежда пазара и в Хърватия и Румъния.
Марката "Саламандър" е създадена през 1904 г., а в момента е част от компанията "Егана Голдфайл" (EganaGoldpfeil). Дружеството, което е специализирано в търговията с обувки, аксесоари и бижута, притежава марката от 2005 г. "Саламандър" има 60 филиала в Германия и около 200 магазина в Европа. Компанията присъства с големи търговски обекти във Франция, Австрия, Полша, Унгария, Чехия, Русия. Навсякъде обектите на веригата заемат големи площи на централни места.
"Саламандър" присъства в България от дълги години чрез свои представители и самостоятелни магазини.