Рекламният пазар мина 240 милиона евро
Общият обем на рекламния пазар в България през 2007 г. е достигнал 243 млн. евро, което е с 28% повече от 2006 г. Това съобщи председателят на Асоциацията на рекламните агенции (АРА) Красимир Гергов по време на 12-тата годишна среща на организацията. Най-голяма част от парите за рекламни кампании отиват в телевизионните канали, които държат половината пазар и са спечелили общо 123 млн. евро. Ръстът в тв реклама за последната година е 35% спрямо 2006 г. Най-голямо увеличение на инвестициите обаче бележи интернет, където миналата година рекламните постъпления са близо 7 млн. евро - с 89% повече от 2006 г. Ръстът при външната реклама е 63% и там са инвестирани 36 млн. евро. За кампании в пресата фирмите са похарчили общо 53 млн. евро, което е увеличение от 8%.