За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате.
Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си. Вход | Регистрация
*****
Неутрално(маркетинг към засилване на потребителското усещане за качество)....нещо не разбирам...ПО КВИ КРИТЕРИИ,аджеба,.....
......
Идеята е новият дизайн, който ще реализират италианските проектанти, да отговаря на повишените изисквания за комфорт и иновативност.
обяснете ми!!! явно съм (мнооо тъп).
*****
Неутрално(маркетинг към засилване на потребителското усещане за качество)....нещо не разбирам...ПО КВИ КРИТЕРИИ,аджеба,.....
......
Идеята е новият дизайн, който ще реализират италианските проектанти, да отговаря на повишените изисквания за комфорт и иновативност.
обяснете ми!!! явно съм (мнооо тъп).
ras16377431
Рейтинг: 1316 НеутралноНо. 1 - не си ти тъп. Тъпата е Росица Великова, която е преписала дума по дума пиар излиянията от рекламната агенция на магазинерите.
gradinko.bg****
Коментарът беше изтрит от модераторите.