Модна компания обновява магазините си по италианска концепция

За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, влезте в профила си.
Коментари (3)
  1. Подредба: Сортирай
  1. 1 Профил на minawa6t
    *****
    Неутрално

    (маркетинг към засилване на потребителското усещане за качество)....нещо не разбирам...ПО КВИ КРИТЕРИИ,аджеба,.....
    ......
    Идеята е новият дизайн, който ще реализират италианските проектанти, да отговаря на повишените изисквания за комфорт и иновативност.
    обяснете ми!!! явно съм (мнооо тъп).

  2. 2 Профил на minawa6t
    *****
    Неутрално

    (маркетинг към засилване на потребителското усещане за качество)....нещо не разбирам...ПО КВИ КРИТЕРИИ,аджеба,.....
    ......
    Идеята е новият дизайн, който ще реализират италианските проектанти, да отговаря на повишените изисквания за комфорт и иновативност.
    обяснете ми!!! явно съм (мнооо тъп).

  3. 3 Профил на ras16377431
    ras16377431
    Рейтинг: 1316 Неутрално

    Но. 1 - не си ти тъп. Тъпата е Росица Великова, която е преписала дума по дума пиар излиянията от рекламната агенция на магазинерите.

    gradinko.bg
  4. 4
    ****

    Коментарът беше изтрит от модераторите.





За да коментирате, да оценявате или да докладвате коментар, трябва да влезете в профила си или да се регистрирате. Вход | Регистрация
Loading…
Loading the web debug toolbar…
Attempt #