"Старбъкс" влиза в България с "Публисис/МАРК"

"Старбъкс" влиза в България с "Публисис/МАРК"

След като миналата седмица дългоочакваното стъпване на веригата кафе-ресторанти "Старбъкс" в България беше официално оповестено, стана ясно, че комуникационната кампания по проекта е поверена на "Публисис/МАРК (Publicis Consultants/MARC). Агенцията е спечелила проекта на "Маринополус кофи къмпани (Marinopoulos Coffee Company Bulgaria) след конкурс.
"За нас е привилегия да работим за тази марка, позната както с превъзходно качество, така и с факта, че е една от най-силните, израснали, използвайки основно PR техники", коментира управителят на "Публисис/МАРК" Николай Неделчев.
Миналата седмица стана ясно още, че ръководеният от Неделчев екип ще работи и по цялостна комуникационна кампания по повод ребрандирането на "Джет файненс". На 1 октомври компанията обяви официално новото си име и новата си корпоративна идентичност след придобиването й от BNP Paribas Personal Finance. Сега новото име на компанията в България е "БНП Париба Лични финанси".