"Публисис МАРК" учреди стипендия за студенти
"Публисис МАРК груп" учреди годишна стипендия в сферата на маркетинговите комуникации за студенти от Университета за национално и световно стопанство (УНСС). Стипендията в размер на 1620 лв. е на името на основателя на рекламния холдинг "Публисис" Марсел Блюстейн-Бланше. Сумата ще се връчва след провеждането на конкурс за есе, като темата ще бъде определяна и обявявана всяка учебна година. Всеки кандидат може да участва само с една разработка.
Първата надпревара за стипендията на "Публисис МАРК" за учебната 2009 - 2010 г. е посветена на участието на звезди в рекламите. Желаещите да получат финансовото поощрение трябва да разсъждават по въпроса "За и против участието на знаменитости в рекламата".
В надпреварата имат право да участват всички студенти от УНСС без значение на тяхната специалност, курс, форма на обучение и образователна степен. Заявките трябва да бъдат изпратени на адрес [email protected], след което кандидатите ще получат насоки за написване на есето. Текстовете трябва да бъдат представени до 11 януари 2009 г., а резултатите от конкурса ще бъдат обявени в края на март 2009 г. Стипендията ще се изплаща на части на получилия най-висока оценка в конкурса - по 180 лв. за всеки месец на учебната година от октомври 2009 г. до края на юни 2010 г.
Есетата ще бъдат оценявани на два етапа от комисия с преподаватели от УНСС и екипа на "Публисис МАРК". Водещи критерии ще са познаване на темата, творческият подход, убедителността на тезите, самостоятелната работа и оригиналният стил.